بازدید 4314

دریای خزر در مرز خفگی!

طبیعت بسته خزر، آن را زیستگاه جانوران و گیاهان منحصر به فردی کرده‌است، اما در عین حال موجب شده تا در مقابل آلودگی‌های کشاورزی و صنعتی و نفتی بسیار آسیب‌پذیر باشد.
کد خبر: ۱۲۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 13 December 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
این فرهنگ جاری ما مردم هست نه اون ادعاهای ما در گردهمایی و مهمانی ها
اگر میخواید فرهنگ مردمی رو بشناسید کافی هست یک ساعت در کوچه و خیابان در میان اون مردم باشید

حالا ما یکی از بهترین ها هستیم یا بدترین ها؟
وای خزر کشته شد
فعلا مسئولین به فکر بخور بخورن.
ما یکبار جنگل گیسوم مشرف شدیم جای خاک در بطری تو زمین بود.
امان از بی فرهنگی
خلایق هرچه لایق
نتیجه بی شعوری نوعی مخلوق بنام انسان که خودمم شامل اونم
فقط مسافر که عامل این آلودگی نیست. خود مردم بومی هم رعایت نمیکنن . اون لاستیکا تو تور ماهیگیری برای مسافرا که نیست
نتیجه بی فرهنگی اجتماعی کثیری از مردمان این سرزمین. خواه به دلیل عدم آموزش فرهنگی وخواه بی مسئولیتی فردی. در چنین شرایطی توقع توسعه توریست خارجی داریم؟
مردم با فرهنگ و بیش از حد متمدن ایران .. بیشترمون هفت هشت تا فرغون ادعا تو وجودمون هست که همش ادا و اطفاره این از نظافت جمعیمون دیگری طرز رانندگی کردنمون خدا نکنه تو صف بایستید یکسری خودشونو می خواهند زورچپون کنند
طنابهای ماهیگیرای محلی و طور پاره شده و لاستیک عمده موادی هستند که محلیها که محل کسب خودشونه نباید بریزن. وقتی محیط آلوده میشه هر گردشگری هم به خودش اجازه میده روی آنها آشغال بریزه
اینها نتیجه ول کردن مملکت به امان خدا و عدم آگاهی رسانی به مردم در رها نکردن زباله های خود در طبیعت و عدم وضع قوانین جریمه برای افراد و صاحبان صنایع است که در طبیعت زباله رها می کنند .
خدا به داد این کشور برسد !!!!!!!!!!!!
با اعتقادبه اینکه هرکس نظافت رو باید از خودش شروع کنه ولی اون شهردار یا فرماندارد یا استاندارد نمیتونه نظافت سواحل مثل نظافت معابر عمومی نگاه کنه و حداقل ماهی یکبار این زباله هارو شهرداری هرقسمت امحا کنه؟؟؟؟
متاسفانه90% ما مردم توجهی به مسائل زیست محیطی نداریم. خودم شاهد بودم، جلو اداره ما در شمال، که تو بلوار زیبایی قرار داره، دوتا قوطی نوشانه از یه ماشین شاسی بلند با پلاک تهران که داشت آهسته حرکت می کرد، پرت شد تو بلوار!!!
راه چاره این است که یک گروه خبرنگار و فعال محیط زیست با هماهنگی کشورها ی ساحلی خزر و احتمالا حمایت مالی همین کشورها یک تور کامل در تمامی سواحل به همراه ارائه گزارش برگزار کنند و به دور از حب و بغض های احتمالی رایج و سیاست کاری ، نشان دهند که وضعیت سواحل به چه،شکل است و کدام کشور فاضلاب شهری و صنعتی را وارد خزر میکنند و کدام کشورها استانداردهایی را تعریف و رعایت میکنند، گزارش به افکار عمومی و همچنین دولت های مربوطه باعث جلب توجه و ارائه راهکار و اصلاح امر خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی