نبض خبر

ادعای تلویزیون اوکراین درباره اتحاد ایران و روسیه

کد خبر: ۱۲۰۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 12 December 2023
تعداد بازدید : 1908
بازدید 11817
۸
تلویزیون اوکراین، گزارشی غیرمنتظره از اتحاد ایران و روسیه پخش و شدیداً نسبت به آن ابراز نگرانی کرد. کارشناس تلویزیون اوکراین در بخشی از تحلیلش گفت: «شاهد اتحاد دو رژیمی هستیم که هر دو دارای پیشینه امپراتوری هستند!» در بخش دیگری از این گزارش، به پهپادهای گران 2 که ادعا می‌شود از روی پهپادهای شاهد ایران کپی شده و نقش موثر آن در جنگ اوکراین، پرداخته شده است. کارشناس این برنامه در بخشی از اظهاراتش می‌گوید: «متاسفانه بعد از یک سال، هنوز موفق به مهار کامل پهپادهای ایرانی شاهد نشدیم... به ما گفته بودند روسیه فقط در دو مرحله خواهد توانست از این پهپادها علیه اوکراین استفاده کند... روسیه هنوز در داستان پهپادها در حال یادگیری و درس گرفتن از ایران است...»؛ این گزارش که حاوی ادعاهایی است، با زیرنویس فارسی می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
روس ها هم این طوری می خواهند توان واقعی نطامی ایران را محک بزنند اونها همیشه دشمن ما بودند
چه بخواهیم و چه نخواهیم این است که ایران به پتانسیل داخلی در حوزه دفاعی اتکا کرد. همچنین در این حوزه بخور بخور و دزدی نبود.
دوستی و اتحاد با روباه ره به جایی نمی برد لذا دلخوش نشوید
پوتین خرش که ازپل گذشت همه رومیزاره کنار
غیر از اراده برای قدرتمندی در خاورمیانه و پتانسیل امپراطوری بقیه چیزهاش در مورد ایران مزخرف بود
چقدر تحلیلش شبیه تحلیل منتقدین داخلیه؟! انگار ایشون ایرانیه!!
روسیه هرگز به چشم متحد به ایران نگاه نکرده است نگاه روسیه به ایران نگاه از بالا به پایین است اگر اتحادی باشد یعنی روسیه می خواهد ایران را نیز با خود به باتلاق بکشاند
خطاب به همه اکراینی های بی کنیه و بی اصل و نصب و وابسته، قبل از مرگ شاهد عزت مردم ایران و اعتلای نام این کشور و رسیدن به هر قله و افتخاری که دلش بخواد باش و بعدش از این حسادت بمیرید !