بازدید 5059
۳

قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران قیمت هر کیلو آجیل مخصوص شب یلدا را حداکثر ۴۸۰ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 12 December 2023

قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد

  به گزارش تابناک، غلامرضا خدامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: قیمت آجیل شب یلدای ممتاز که شامل پسته اکبری یا احمدآقایی ممتاز، بادام هندی، مغزگردو، انجیر، مغز فندوق خام، بادام پوست کاغذی، توت، کشمش، مویز و برگه زردآلو می‌شود، حداکثر ۴۸۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: آجیل شب یلدا با آجیل شیرین تفاوت دارد و دارای تنوع بیشتری است.آجیل شب یلدا که مخصوص همین ایام بوده مخلوطی از حداقل ۱۰ کالا با باسلق است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران اضافه کرد: آجیل شیرین به دو شکل عرضه می‌شود. نوع اول آن تمام مغز و نوع دوم نخودچی، کشمش، مویز، بادام زمینی در کنار پسته است.

به گفته وی متاسفانه برخی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، میادین شهرداری و افرادی که پروانه کسب اتحادیه های دیگر را دارند در ایام نزدیک به شب یلدا، آجیل شیرین ضعیف را به عنوان آجیل شب یلدا معرفی می‌کنند.

خدامی همچنین تصریح کرد: با توجه به تولید انبوه پسته در کشور قیمت این محصول در انواع مختلف از ۱۵ تا ۲۵ درصد کاهش داشته است. این کاهش باعث ثبات در بازار داخلی شده و همچنین رکورد ارزآوری بالا را برای کشور به همراه دارد.

وی در پایان گفت:تقریبا به جز چند مورد هیچ گونه کمبودی در بازار خشکبار کشور نداریم و امیدواریم مجوز واردات قانونی این اقلام نیز داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
480 هزار تومان ؟ کم نیست ؟!!!!!!!!!!!!
حالا شما دوست داری قیمت بده کی هست که اجرا کنه !
نمیشه حرف نزنید و قیمت ندهید؟؟؟ مردم را اسگل کردید؟؟؟ قیمت آجیل، قیمت مرغ، قیمت گوشت، مسخره بازی در آوردید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار