بازدید 2199

سارق تابلوهای راهنمایی و رانندگی دستگیر شد

کد خبر: ۱۲۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 11 December 2023

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و گاردریل‌ کرده بود خبرداد.

به گزارش ایران، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اموال از شهرداری و تجهیزات شهری در محدوده بزرگراه شهید خرازی تهران، نماینده حقوقی شهرداری شکایتی را مطرح کرده و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران تحقیقات میدانی و عملی خود را آغاز کردند، گفت: در جریان بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران مشخصات ظاهری سارق مورد شناسایی قرار گرفت. همچنین تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در اتوبان اقدام به سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی، علائم ترافیکی، گاردریل و... کرده است. سرانجام شنبه شب مأموران کلانتری وردآورد متهم را در حین سرقت سیم مشاهده کردند. بلافاصله مأموران دستور ایست داده و گرچه متهم سعی در فرار داشت اما این فرد در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

قاسم‌پور با بیان اینکه در جریان بازرسی از متهم ابزار و ادوات سرقت به همراه اموال مسروقه شهری شامل پایه‌های گاردریل و تابلوهای راهنمایی و رانندگی کشف و ضبط شد، گفت: متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد. وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. اما تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده و نیز شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست