بازدید 1846

حمایت هوشمندانه ایران زمین از استارتاپ‌های نوپا

بانک ایران زمین با راه اندازی مرکز نوآوری مرکز استفاده از تجارب موجود برای هم افزایی و ایران زمین درصدد بوده تا از تجارب موجود برای توسعه زیست بوم کسب و کار‌های نوپا است.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 11 December 2023

مرضیه یاسی خبرنگار «تابناک»؛ امروزه با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی برحمایت از دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌ها این شرکت توانستند دستاورد‌های شاخصی را در عرصه‌های مختلفی علمی و اقتصادی در کارنامه خود به ثبت برسانند. در همین راستا بانک‌های کشور در جهت تامین منابع مالی و رشد کسب وکار وارد میدان شده و از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های نوپا حمایت‌های لازم را به عمل آوردند. 
به همین منظور بان ایران زمین مرکز نوآوری ایران زمین، را در سال ۱۳۹۸ تأسیس کرد تا با تمرکز بر حوزه‌های فناوری مالی (فین تک)، بلاکچین، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و تجارت الکترونیک، فعالیت خود در جهت آموزش و توانمند سازی، هدایت و حمایت از کسب و کار‌های نوپا را آغاز کرد.
این مرکز با هدف استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه‌ی زیست‌بوم کسب‌وکار‌های نوپا فعالیت می‌کند. شعار بانک ایران‌زمین، نوآوری به گستره ایران زمین بوده و مرکز در تلاش است که جایگاه خود را به‌عنوان حمایت کننده کسب‌وکار‌های نوآور و نوپا تثبیت کند.
با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در مرکز نوآوری ایران زمین، در کنار امکان دسترسی به زیر ساخت بانکداری باز بانک ایران زمین شرایط بسیارمناسبی برای حضور کسب و کار‌های نوپا، صاحبان ایده و طرح‌های نوآورانه در قالب برنامه‌های شتابدهی و ارزش‌گذاری کسب و کار فراهم آمده است.
مرکز نوآوری ایران زمین توان و حیاتی نوآوری و کارآفرینی است بانک ایران زمین امکانات خود را در خدمت پرورش طرح‌های خلاق زمین با درک این مساله مهم اقدامات متعددی در ارزش آفرین و گروه‌های پویایی قرار داده که برای حمایت از کسب و کار‌ها با خدمات نوآورانه داشته رشد و حضور اثر گذار در فضای کسب و کار نیازمند است. 
براساس این گزارش نکته مهم و قابل ذکر محوری بانک‌ها در اقتصاد کشور، این موضوع مورد آن است که دایره حمایت مرکز نوآوری ایران زمین توجه مدیران بانک ایران زمین قرار گرفت و در این به گستردگی خلاقیت صاحبان طرح‌ها وسعت راستا اقدامات حمایتی در دستور کار قرار گرفت اندیشه خلاق آن‌ها و همت والای فعالان حوزه کسب بانک ایران زمین با ایجاد مرکز نوآوری و استفاده و کار‌های نوپا خواهد بود. 
زیرساخت‌های فراهم از ظرفیت‌های زیرساخت‌های موجود در این مرکز شده در مرکز نوآوری ایران زمین شرایط مناسب در کنار امکان دسترسی به زیر ساخت بانکداری باز حضور در فضای کسب و کار را برای صاحبان طرح‌ها شرایط بسیار مناسبی برای حضور کسب و کار‌های در قالب برنامه شتابدهی فراهم ساخته است.
 فضای نوپا، صاحبان ایده و طرح‌های نوآورانه در قالب کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان برنامه‌های شتابدهی و سرمایه گذاری کسب و کار زیست بوم با مراکز علمی و دانشگاهی موقعیت فراهم کرده است بانک ایران زمین یکی از بانک ممتازی را برای صاحبان طرح‌های نوآورانه ایجاد‌های خصوصی پیشگام در کشور به شمار می‌رود کرده؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی قرار که توانسته است ظرفیت‌های خود در این بخش گیرند شکی نیست که فضای کسب و کار‌های نوپا را همتراز با فناوری روز دنیا توسعه دهد و با ایجاد در کشور نیازمند حمایت هوشمندانه از طرح‌های یک مرکز نوآوری مستقل و پویا، مسیر متفاوتی را خلاق است و هدف بانک ایران زمین از ایجاد این در پیش بگیرد. 
این بانک با راه اندازی مرکز نوآوری مرکز استفاده از تجارب موجود برای هم افزایی و ایران زمین درصدد بوده تا از تجارب موجود برای توسعه زیست بوم کسب و کار‌های نوپا است. بانک هم افزایی و توسعه زیست بوم کسب و کار‌های نوپا ایران زمین با درک عمیقی از اهمیت نوآوری بهره گیرد. شعار بانک ایران زمین، نوآوری به گستره مستمر در صنعت بانکداری گام در مسیر رشد ایران زمین بوده و مرکز در تلاش است که جایگاه اقتصادی و حمایت از کسب و کار‌های نوآورانه نهاده خود را به عنوان حمایت کننده کسب و کار‌های نوآور است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی