بازدید 2119

این خودروساز ضرر کرد

کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 11 December 2023

تولیدکننده خودروهای برقی چینی نیو از نظر فروش عقب افتاده است زیرا چشم‌انداز درآمد برآورد نشده است.

به گزارش ایسنا، شرکت نیو، زیان سه ماهه ۴.۶ میلیارد یوان (۸۶۴.۵ میلیون دلار سنگاپور) را گزارش کرد و چشم انداز درآمد و تحویل خودروهای الکتریکی را ارائه داد که برآوردها را نادیده گرفت، در حالی که این شرکت در حال کار بر روی اقدامات کاهش هزینه و افزایش فروش است.

سازنده چینی خودروهای برقی انتظار دارد در سه ماه منتهی به دسامبر درآمدی تا ۱۶.۷ میلیارد یوان (۲.۳ میلیارد دلار)  داشته باشد که کمتر از میانگین تخمین ۲۱.۴ میلیارد یوان تحلیلگران است. شرکت نیو در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتظار دارد ۴۷ هزار تا ۴۹ هزار خودرو در سه ماهه امسال بفروشد. تحلیلگران فروش ۵۹ هزار و ۴۲۶ را پیش‌بینی کرده بودند.

نیو که زمانی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های در حال ظهور در بازار خودروهای برقی چین به حساب می‌آمد، هنوز سودی ثبت نکرده و از اهداف فروش عقب‌تر است. هدف آن ارسال ۲۵۰ هزار خودروی برقی در سال جاری بود اما تا پایان نوامبر به ۱۴۲ هزار و ۲۶  دستگاه رسید.

ویلیام لی، مدیر اجرایی در بیانیه‌ای گفت: ما فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی سازمان خود، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی شناسایی کرده‌ایم. تمرکز ما بر پیشرفت فناوری‌های اصلی، توسعه محصولات کلیدی و گسترش قابلیت‌های فروش و خدمات است. ما به رقابت بلندمدت نیو اطمینان داریم.

این شرکت در ماه نوامبر ۱۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. سهام نیو در فهرست نیویورک در سال جاری ۲۵ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش رویترز، نیو پس از افزایش بیش از ۱۰۰۰ درصدی در سال ۲۰۲۰، ۶۹ درصد در سال ۲۰۲۲ و ۳۵ درصد در سال ۲۰۲۱ سقوط کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی