بازدید 5982

اوضاع آشفته در بدنه گروهک منافقین؛ از مرگ‌های مشکوک و افشاگری ادمین اکانت تا درگیری در یک نشست محرمانه!

بر اساس برخی گزارش‌های موثق، وضعیت درونی سازمان منافقین، به ویژه در رده اعضای ارشد و بدنه، به شدت به هم ریخته و سران این گروهک با مشکلات زیادی برای نگه داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند. همچنین در چند ماه گذشته، فشار‌های کشور آلبانی به منافقین زیاد شده و سران این گروهک به دنبال انتقال آن‌ها به کشور‌های دیگر نظیر کانادا و آلمان هستند.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 11 December 2023

اوضاع آشفته در بدنه گروهک منافقین؛ از مرگ های مشکوک و افشاگری ادمین اکانت تا درگیری در یک نشست محرمانه!

تابناک _ بر اساس برخی گزارش‌های موثق، وضعیت درونی سازمان منافقین، به ویژه در رده اعضای ارشد و بدنه، به شدت به هم ریخته و سران این گروهک با مشکلات زیادی برای نگه داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند. همچنین در چند ماه گذشته، فشار‌های کشور آلبانی به منافقین زیاد شده و سران این گروهک به دنبال انتقال آن‌ها به کشور‌های دیگر نظیر کانادا و آلمان هستند.

شیوه انتقال به دیگر کشور‌ها نیز با حواشی بسیاری روبه رو شده و بسیاری از اعضا، از روند انتقال و اولویت دادن به سرکرده‌های منافقین به شدت ناراضی هستند. کشور آلبانی تمام تردد‌ها به مقر اشرف ۳ را تحت کنترل دارد و مریم رجوی سرکرده منافقین را هم به این کشور ممنوع الورود کرده است.

در همین راستا گفته می‌شود، در یکی از نشست‌های محرمانه سازمان منافقین ـ که با حضور فهمیه اروانی برگزار شده ـ اعضای عادی حاضر در جلسه انتقادات شدیدی به گروهک و مسئولین آن مطرح کرده‌اند.

پس از آنکه جعل صوت مسعود رجوی برای مقامات ارشد منافقین دردسرساز شد، کادر رهبری سازمان تصمیم گرفتند برای جلوگیری از ریزش نیروها، اجازه حضور اعضای عادی در چند نشست محرمانه و بیان انتقادات خود در حضور مژگان پارسایی و فهمیه اروانی دو مقام ارشد حاضر در اشرف ۳ را صادر کنند؛ تصمیمی که تاکنون در این تشکیلات سابقه نداشته است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، در یکی از همین نشست‌ها، که با حضور فهمیه اروانی برگزار گردیده، اعضای عادی حاضر در جلسه که بسیار عصبی بودند، انتقادات شدیدی نسبت به گروهک و مسئولین آن مطرح کرده اند. فضای انتقادی دراین نشست به سمتی می‌رود که اروانی نتوانست شدت انتقادات را تحمل کند و جلسه مذکور را ترک می‌نماید. با خروج اروانی از جلسه، بین اعضا و کادر معترض و برخی مسئولین درگیری لفظی صورت می‌گیرد که مسئولین اشرف ۳ با انتقال معترضین به بازداشتگاه سعی می‌کنند، فضای تشنج و شورش را تا حدودی کنترل کنند.

گفته می‌شود افراد باقی مانده در نشست مورد اشاره، با مشاهده برخورد ضربتی گروهک با معترضین، انتقاداتی را مطرح کرده اند؛ از جمله اینکه گفته اند: اگر بنا به انتقاد است، چرا باید معترضین به بازداشتگاه منتقل شوند؟ مگر خود شما به ما اجازه این کار را ندادید؟ هدف از ایجاد فضای انتقادی چیست؟ 

بر اساس اخبار موجود، ظاهرا این جلسه با ناراحتی همه اعضای عادی و بی نتیجه به پایان می‌رسد و نیرو‌ها با دلخوری نشست را ترک می‌کنند ضمن اینکه آن‌ها دچار نگرانی و شک و تردید به رهبران سازمان به دلیل فراهم کردن این فضای انتقادی شده اند.

در ادامه این آشفتگی‌ها، افشاگری ادمین صفحه منافقین، در پیج این گروهک در ایکس (توئیتر سابق) بسیار خبرساز شد. این ادمین با انتشار پیامی، بسیاری از اهداف و نیات این گروهک را بیان نمود. 

در پیام او آمده است: «سلام من محسن ادمین پیچ [پیج]مجاهدین هستم. فکر کنم بعد پست کردن این توئیت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای آگاهی مردم ایران.

سازمان اون چیزی که خیلی هاتون فکر میکنید نیست. اکثر نیرو‌هایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن. نیرو‌های داخل ایران هم برای هر عملیات پول میگیرن و یا تهدید میشن که اگه همکاری نکنن به خانوادشون آسیب میرسه.

هدف سوشیال مدیایه سازمان اینه که خونه بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره.

احتمالا این حساب الان پس گرفته میشه، چون من ادمین هستم و ایمیل اکانت مربوط به خود سازمان هست، ولی به زودی اطلاعات شبکه‌های سازمان در داخل ایران پخش میشه.

منتظر خبر‌های جدید باشید.»

او در توئیت دیگری نوشت: «من تمام اطلاعاتی که در مورد شبکه اطلاعاتی سازمان که داخل ایران داشتم رو به نهاد‌های اطلاعاتی ایران رسوندم.

به زودی جزئیات بیشتری از این جریان میشونید

نگران منم نباشید خیلی جام امنه.»

علاوه بر این اتفاقات گفته می‌شود محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روز‌های گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است.

طی ماه‌های گذشته، عوامل گوناگونی همچون اصرار بر خروج و جدایی اعضای منافقین از این گروهک تروریستی و یا عدم پاسخگویی سرکردگان گروهک نسبت به مرگ‌های مشکوک و پرتعداد، فشار‌های بسیاری به منافقین وارد کرده و اختلافات بین محصورین در مقر اشرف ۳ و کادر گروهک افزایش قابل توجهی داشته و حالا با مرگ محمدعلی شریفی، این اختلافات بیشتر هم شده است.

محمدعلی شریفی فرزند میرزا حسن و خدیجه متولد ۱۳۳۹ اصفهان یکی از افراد معترضی بود که در اثر فشار‌های ناشی از نشست‌های طولانی مدت به جهت تضادی که با سازمان پیدا کرده بود و با توجه به اینکه سابقه بیماری قلبی داشت، گفته می‌شود دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است.

بنا بر اطلاعات کسب شده علی شریفی اخیراً از سوی کادر‌های گروهک منافقین به شدت تحت فشار و شکنجه بوده است.

یکی از دلایل این ماجرا، پیدا شدن موبایل شخصی شریفی در بازرسی پنهانی گروهک و کشف شواهدی مبنی بر هماهنگی و پیگیری او برای ارتباط با خانواده و فرار به ایران بوده است.

در گزارش مرگ شریفی توسط کادر منافقین، علت مرگ، دوام نیاوردن وی زیر عمل جراحی عنوان شده در حالی که طبق اطلاعات موجود، اساساً شریفی در هیچ بیمارستانی بستری نشده و هیچ پرونده پزشکی هم ندارد.

از نکات جالب توجه در سوابق محمدعلی شریفی، عفو وی در دهه ۶۰ در ایران بوده است.

شرفی یک بار در اوایل دهه ۶۰ دستگیر و پس از مدتی از زندان آزاد می‌شود.

او برای بار دوم در خانه‌های تیمی منافقین دستگیر می‌شود و بعد از حدود ۳ سال حبس، علی‌رغم اینکه به دلیل عضویت در گروه‌های تروریستی مجازات سنگینی شامل حال او بود، با اعلام برائت از منافقین و سرکردگان آن‌ها مورد عفو قرار گرفت.

او در سال ۱۳۶۳ پس از صدور حکم آزادی توسط هیات عفو و اعلام برائت نمایشی علیه منافقین، به مقر آن‌ها در عراق پیوست و حتی در عملیات مختلف نیز حضور داشت.

محمدعلی شریفی در بخشی از نامه اعلام برائت خود خطاب به هیات عفو در زندان ارومیه، نوشته بود: اینجانب محمد علی شریفی فرزند میرزا حسن بدینوسیله انزجار و نفرت خود را نسبت به گروهک تروریستی منافقین و سرکرده منفور آن مسعود رجوی ملعون اعلام می‌دارم. اینجانب ضمن ابراز پشیمانی از اقدامات گذشته خود به دلیل جهل و تحت تأثیر قرار گرفتن دروغ‌های این گروهک، از این به بعد متعهد می‌شوم از این تاریخ تمامی مناسبات تشکیلاتی و غیر تشکیلاتی خود با این سازمان را قطع و در صورت دستگیری برای سومین مرتبه پذیرای اشد مجازات و محکومیت باشم.  

با توجه به این تحولات به نظر می‌رسد این روز‌ها گروهک تروریستی منافقین با چالش‌های مختلفی مواجه است که به عنوان نمونه می‌توان به این موارد اشاره کرد:

گسترش درخواست اعضا برای خروج از اشرف

تشکیک در بین اعضا حتی مسئولین و کادر‌ها درباره زنده بودن مسعود رجوی، جعل صوت رجوی اعضا را قانع نکرده است

عدم حضور مریم رجوی در اشرف ۳

نگرانی اعضا از بازگشت به شرایط و وضعیتی پیش از در عراق دچار بودند – قربانی و کشته شدن 

ناامیدی از آینده کاملا مجهول

فشار کشور آلبانی به گروهک تروریستی منافقین

ممنوع الخروجی و ممنوع الورودی مریم رجوی به آلبانی

افزایش مرگ‌های مشکوک در درون گروهک

ادامه وضعیت کنترل‌های امنیتی

افراد فقط می‌توانند به صورت گروهی به قسمت‌های تفریحی و کوهستانی بروند.

ادامه گشت‌های شبانه از اول تاریکی تا اول روشنایی

ممنوعیت استفاده از موبایل خصوصا بعد از مرگ شریفی

افزایش سوالات اعضا درباره مریم رجوی، از جمله اینکه مریم رجوی کجاست و چرا در اشرف ۳ حضور پیدا نمی‌کند؟

باید خاطرنشان کرد، دادگاه کیفری یک استان تهران هفتم مرداد امسال هم با صدور یک آگهی عمومی، اعلام کرد، بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه قرار است ۱۰۴ عضو سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین به عنوان متهم محاکمه شوند و لازم است این افراد که از کشور متواری هستند برای دفاع از خود به دادگاه، وکیل معرفی کنند. در همین راستا معاون امور بین الملل قوه قضائیه از محاکمه و تعیین وکیل تسخیری برای اعضای گروهک تروریستی منافقین در دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
ترو خدا کانادا و آلمان رو به گند نکشید بفرستیدشون قاره آفریقا !!! اونجا همه راحت میشن که دور باشن از آسیا اروپا آمریکا ، آفریقایی ها هم اینا رو تحویل نمیگیرن . میشه برد برد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
اتفاقاً یا باید آمریکا باشن یا اروپا تا اونجایی که حمایتشون می‌کنه رو به گند بکشن.
مگه آفریقا ییها چه گناهی کردن؟
ای به درک
ای چه عالی مرحبا شادباش بهترین خبر امروز که شنیدم
امیدوارم بپوکند و بترکند و بپاشند و محو و نابود شوند
ای خدا ما را هرچه زودتر از شر وجود این خوارج ملعون منافق که ننگ ایران بوده و هستند رها بفرما بحق خون مظلومانی که مستقیم و غیر مستقیم از ابتدا باعث و مسبب و عاملش بوده اند
الهی آمین
گروهک فراری و نجس و خیانتکاران منافق خیلی وقته سقط شده اند
منافقین فلک زده . وقتشه همه مثل رفیقشان صدام عوضی گم و گور شوند
شهيد حاج قاسم سليماني:ولله قسم هر كس به اين نظام سنگي پرتاب كرد آواره شد
با تمام تنفری که از این گروهک ملعون دارم اما وقتی این خبرها را میخوانم دلم برای اون افرادی که در واقع گول خوردند و اسیر این خاننین شدند میسوزه .عاقبت شومی که خودشان با دست خودشان رقم زدند.
میدونن بین مردم جایی ندارن و روز محاکمه و مجازات از رگ گردن بهشون نزدیکتره !!!
مرگ بر منافقین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار