بازدید 2461
۲

دستگیری عامل حمله به یک خودرو در اتوبان‌

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری عامل حمله با قمه به شهروندان تهرانی در اتوبان‌های تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 11 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع حمله وحشیانه با چاقو به شهروندان تهرانی وسط اتوبان و ثبت لحاظ ترسناک توسط یکی از رانندگان و فرار شهروند از حمله این شرور، مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود به منظور شناسایی این فرد مسلح به سلاح سرد را آغاز کرد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح این موضوع عنوان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی محورهای اتوبانی تهران این فرد شناسایی و در عملیات شب گذشته تیم های عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران دستگیر شد.

وی گفت: متهم دستگیر شده اعتراف کرد که پس از اینکه در حین رانندگی آینه خودرو یکی از شهروندان به خودرو این شرور برخورد مختصری می کند وی با استفاده از قمه ای که در داخل خودرو دارد اقدام به تهدید و نشان دادن قمه به آن خانواده کرده و شهروند در حال رانندگی به دلیل ترس از حمله و ضربات این شرور اقدام به فرار می کند که خودرو وی به چند خودرو در حال تردد در اتوبان برخورد و آسیب‌هایی به خودروهای ۴ نفر از شهروندان وارد می شود.

سرهنگ راستی ادامه داد: با اقدامات پلیس همه شکاتی که خودروهای آنها دچار آسیب شده بود شناسایی و خسارت آنها جبران و متهم هم اکنون تحت نظر پلیس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
اینکه دستگیر شده خبر خوبیست ولی آزادشون نکنید اینها رو تبعید کنید به معادن
اين اقدام ، مصداق بارز ترساندن مردم با سلاح و مشمول مجازات محارب هست و بايد اعدام بشه ... اگر اعدام نكنيد باعث تجري اراذل و اوباش و تكرار اين گونه حوادث براي خانواده ها ميشه ... صدمات روحي و رواني كه خانوده ها حتي باديدن فيلم اين صحنه دچار ميشن وحشتناك هست و فكر كنيد اون خانواده و سايرين چه استرسي كشيدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست