بازدید 1484
۱

شولتز: جنگ اوکراین به این زودی‌ها تمام نمی‌شود

صدر اعظم آلمان با تاکید بر اینکه جنگ اوکراین به این زودی‌ها تمام نمی‌شود خواستار آمادگی برای حمایت طولانی مدت از این کشور در برابر روسیه شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 10 December 2023


به گزارش تابناک به نقل از "ان تی وی"، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان در سخنانی خواستار استقامت در حمایت آلمان از اوکراین شده است.

وی در کنفرانس حزب فدرال سوسیال دموکرات در برلین گفت: این جنگ احتمالاً به این زودی ها تمام نمی شود. بنابراین مهم است که ما بتوانیم کاری را که برای مدت طولانی لازم است انجام دهیم یعنی "به حمایت از اوکراین در مبارزه دفاعی خود ادامه دهیم."

این مقام آلمانی گفت: روسیه با حمله خود به اوکراین در سال 2022 به همه تفاهم ها در مورد صلح و امنیت در اروپا خاتمه داد. وی افزود: باید این مسئله واضح باشد که مرزها در اروپا دیگر با زور جابه جا نمی شوند.

صدراعظم آلمان همچنین با اشاره به وضعیت نامشخص سیاسی در ایالات متحده آمریکا قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: آلمان حتی باید آماده باشد که وقتی دیگران ضعیف شوند کارهای بیشتری انجام دهد. بنابراین، باید تصمیماتی در طرف آلمانی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم این کار را انجام دهیم.

شولتز همچنین اعلام کرد که برلین صریحا متعهد به حمایت نظامی بیشتر از اوکراین است. وی تاکید کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نمی تواند انتظار داشته باشد که ما تسلیم شویم.

شولتز همچنین به پیامدهای اقتصادی امپریالیسم روسیه - برای آلمان و حتی بیشتر از آن برای برخی کشورهای دیگر - اشاره کرد.

صدراعظم آلمان با اشاره به قیمت بالای انرژی گفت: ما می دانیم که عواقبی وجود داشته که بر ما نیز تأثیر گذاشته است. او تاکید کرد که دولت با این وجود توانسته است تامین انرژی خوبی را تضمین کند، حتی اگر این البته "یک چالش مالی بزرگ" باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
کار خوبی می کنید بزنید سر و کله هم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست