بازدید 1960
۲

پلیس اوباش‌گری در مراکز درمانی را برنمی‌تابد

سخنگوی پلیس با اشاره به ضرب و شتم برخی از کادر درمان توسط همراهان بیمارو یا افراد شرور تاکید کرد: پلیس بی نظمی را بر نمی‌تابد و هرگونه اوباش‌گری و اخلال در آرامش مراکز درمانی و بیمارستان‌ها‌ منجر به تشکیل پرونده، برخورد قانونی و دستگیری است.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 09 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، منتظرالمهدی با تاکید به لزوم تامین نظم، امنیت و حفظ آرامش در مراکز درمانی در یادداشتی نوشت: اخیرا درمطلبی اشاره کردم که لمپنیزم و اوباش‌گری دارای سطوح اقدام متنوعی شده و مختص به خیابان‌ها نیست و حالا شاهد هستیم که اوباش محلی در برخی بیمارستان‌ها به مردم و کارکنان مراکز خدمات درمانی تعدی می‌نمایند؛ مکانی که بیمار و تیمارگر باید در فضایی آرام و ساکن، به روند بهبود و درمان بپردازند متاسفانه شاهد صحنه‌هایی از رفتار‌های نامناسب غیر انسانی برخی از به اصطلاح همراهان بیمار و اراذل و اوباش هستیم.

بی‌شک ما درد و رنج همراهان بیمار را درک می‌کنیم و آن‌ها را به شکیبایی دعوت می‌کنیم، اما اجازه نمی‌دهیم به هر دلیلی، کادر درمان مورد حمله، هجوم، تعدی و ضرب و شتم قرار گیرند؛ درک و رافت ما نسبت به رنج مریض داران نباید این شبهه را ایجاد کند که در برابر تعدی‌ها نسبت به کادر درمان و سایر شهروندان اغماضی داریم؛ فراجا نه تنها این صحنه‌ها را تحمل نمی‌کند، بلکه باور داریم پلیس منعطف در این صحنه‌ها یک پلیس اشتباهی و منفعل است و باید پلیس، مقتدرانه، جلوی چنین رفتار‌های خشن را که به ساحت شهروندی تجاوز می‌کنند با شدت و حدت بگیرد تا آرامش واقعی و روانی، در محل درمان حاکم شود.
پلیس در موارد رخ داده‌ی اخیر با سرعت در محل حادثه حاضر، متهمین شناسایی، دستگیر، پرونده تکمیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است؛ عملکرد همکارانم دراین خصوص با در نظر گرفتن قوانین، تکالیف و ملاحظات، توام با سرعت و دقت عمل بوده است.

پیشتر نیز رئیس پلیس کشور به دفعات به برخورد قهری و عبرت آموز پلیس با این افراد شرور اشاره کرده که آرامش و آسایش مردم را خدشه دار می‌نمایند و شرم نمی‌کنند.

جامعه بزرگ خدمات درمانی کشور شامل پزشکان، پرستاران، بهیاران، پیراپزشکان و... که با سعه صدر به انجام وظایف انسانی و اخلاقی خود مشغول هستند نباید مورد حرمت شکنی افراد بی ملاحظه قرار گیرند.

حریم طبیب حرمت دارد، پزشکی که درمان می‌کند، تسکین می‌دهد و آرامش می‌بخشد سزاوار هتک حرمت نیست؛ از یاد نمی‌بریم کادر درمان از کرونا گرفته تا سیل و زلزله و .. بی وقفه در کنار مردم بوده و هستند و عطر امید را می‌پراکنند تا شفای مریض حاصل شود. قدردان زحماتشان هستیم و تامین امنیتشان را به جان می‌خریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ای کاش روزی چنین جمله ای ببینیم
پلیس اختلاس در مراکز دولتی و خصوصی را برنمی‌تابد
آره فقط بر نمی تابد وگرنه کار خاصی هم نمی کند منتظر می ماند دعوا بخوابد بعد بیاد و با پرس و جوی محلی گزارش حادثه را بنویسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست