بازدید 3487

اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در روز آخر سفر به استان یزد در جلسه سپاه استان حضور یافت و پس از آن از معادن استان بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 09 December 2023

محسن رضایی با بیان اینکه سپاه یک شجره طیبه است و یک سازمان عادی نیست، ادامه داد: این سازمان فراتر از اراده انسان‌ها است و نگاه و عنایت خاص و ویژه‌ای پشت سر آن است و بسیاری از سازمان‌ها و نهادها توسط این ارگان بوجود آمد و همچنین در فراتر از مرزها سازمانهای آزادیبخشی چون حزب الله، انصارالله، حشد الشعبی، حماس و ... را الهام بخشید و ما باید شکرگذار عضویت در این سازمان و عامل و قائل به آرمان‌ها و ارزش‌های سپاه باشیم و به گفته امام ابتدا باید پاسدار خود باشیم.
 
وی ادامه داد: یکی از نمادهای معجزه سپاه تیپ الغدیر یزد است که ما در ابتدا به دلیل ملاحظاتی تردید در تشکیل یگان مستقل برای استان یزد داشتیم تا زمانی که آیت الله خاتمی به همراه چند تن دیگر درخواست تشکیل تیپ مستقل برای این استان کردند و ما اعتماد کردیم و تیپ ۵ گردانه الغدیر که خط شکن و خط نگه دار هم بود بوجود آمد.
 
رضایی با اشاره به حادثه غزه گفت: غزه منطقه بسیار کوچکی است اما وقایع حادث شده در آن بسیار بزرگ است و تغییرات بزرگی را باعث خواهد شد و اسراییل در باتلاق بزرگی گیر کرده است و هم در دفاع، هم در هجوم، هم در مذاکره و هم در آزادسازی اسرایش شکست خورد و تنها در ارتکاب به جنایات خونین و بزرگ پیروز شد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ۲ پرده در این حادثه کنار رفت، یکی پرده تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی مبنی بر ناامن سازی منطقه و مشخص شدن نقش سازنده ایران و دیگری پرده برداری از چهره زشت و کریه آمریکا در جهان بود و برای نمونه دیشب وزیر خارجه آمریکا کماکان اصرار بر عدم آتش بس داشت.
 
رضایی با تشریح نحوه عملیات طوفان الاقصی توسط حماس توضیح داد: نیروهای حماس دریک اقدام غافلگیرانه از چند لایه و موانع به شدت سخت و امنیتی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی، عبور کردند و با وجود تمام دوربین‌ها و رادارهای پیشرفته ضد نفر، ۴ گردان با سرعت بسیار تا عمق سرزمین های اشغالی پیش رفته و تا رده‌های فرماندهی از آن‌ها اسیر گرفتند و فرماندهان رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حماس به سبک ایران به ما حمله کرده است و اینگونه دچار یک شکست مفتضحانه شدند.
 
رضایی ادامه داد: دومین شکست اسراییل در این حادثه در مرحله هجوم به غزه و آتش بس و تبادل اسرا بود که اسرای آزاد شده اسراییل زبان به تمجید از حماس گشودند.
وی با یادآوری سابقه مقاومت فلسطین از ۴۰ سال پیش تاکنون خاطر نشان کرد: با نگاه به نحوه مبارزه مقاومت فلسطین، متوجه تفاوت در سبک مبارزه آن‌ها و پررنگ شدن گونه جدیدی از مبارزه که برخاسته از تجربیات دفاع مقدس است می‌شویم.
 
وی در پایان گفت: به فضل خدا شکست اسراییل حتمی خواهد بود و انشاالله هرچه سریعتر با ظهور حضرت ولیعصر (عج) ریشه ظلم و جور در سراسر جهان خشکانده شود.
 

بازدید از معادن استان یزد

 
اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود
 
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان سفر به استان یزد از معادن استان بازدید به عمل آورد.
 
محسن رضایی با ابراز تشکر از متولیان گفت: تبدیل این گنج های نهان به ثروت ملی نیاز به همت عالی دارد و باید از دانش و تجربه‌ موجود جهان و خصوصا علم و تجربه نخبگان ایرانی در سراسر جهان در این حوزه استفاده کرد.
 
وی با بیان اینکه باید از شیوه تک معدنی به سمت چند معدنی تغییر مسیر بدهیم افزود: نفت و گاز ما در مراحل پیک بهره‌برداری هستند و کم کم وارد فاز نزولی ذخایر می‌شویم فلذا باید در کنار برداشت منابع فسیلی از معادن دیگر کشور بهره‌برداری شود و این موضوع جزو سیاست‌های کلی نظام و همچنین برنامه هفتم توسعه است که در قانون برنامه هفتم برنامه ریزی برای رشد سالانه ۱۳ درصدی در حوزه معادن با توفیض اختیارات بیشتر به استان ها و حمایت از کارآفرینان انجام شده است.
 
اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری لزوم توقف خام فروشی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ سال است که نفت و گاز کشور بدون ارزش افزوده و بصورت خام فروخته می‌شود و نهایتا کشور تا ۲۰ درصد از ارزش واقعی ثروت ملی بهره‌مند می‌شود؛ حال آنکه برای نمونه صنعت پتروشیمی حدود ۲۷۰۰ محصول پایین دستی دارد و متاسفانه ما محصولات پتروشیمی را هم بصورت خام صادر می‌کنیم و بنابراین باید به مساله زنجیره‌های ارزش اهمیت ویژه داد تا بیشترین حد ارزش ثروت ملی نصیب کشور شود.
 
رضایی در پایان با تاکید بر اهمیت حوزه تحقیق و توسعه و مهندسی معکوس در حوزه معادن کشور بیان داشت: کشور باید به سمت صادرات تکنولوژی و راه‌اندازی کارخانجات معادن کشورهای همسایه برود و متاسفانه در این باره کمتر توجه شده است، در حالی که ما می‌توانیم در کنار صادرات محصولات معدنی، تکنولوژی حوزه معدن را نیز صادر کنیم.
 
اسراییل شکست خواهد خورد/ از دانش و تجربه ایرانیان سراسر جهان استفاده شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست