بازدید 2910
۲

واکنش رئیس صداوسیما به حواشی موسیقی‌های مبتذل

رییس سازمان صداوسیما در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا انتشار و استقبال از موسیقی‌های مبتذل به خاطر کم‌کاری صداوسیما بوده اظهار داشت: کم کاری فقط از جانب صداوسیما نیست. همه دستگاه های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 09 December 2023

به گزارش «تابناک»، پیمان جبلی در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون ایرنا که آیا سریال پایتخت۷ به نوروز امسال می‌رسد اظهار داشت: درباره سریال پایتخت اطلاعات دقیق را همکاران ما در سیما فیلم دارند. از آنها سوال کنید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتشار و استقبال از موسیقی‌های مبتذل به خاطر کم‌کاری صداوسیما بوده تاکید کرد: کم کاری فقط از جانب صداوسیما نیست. همه دستگاه های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌داری داشته‌اند. در رسانه ملی علاوه بر تولیدات جدید در مرکز شعر و موسیقی و سرود داشتیم، این مرکز را تقویت و از دفتر به مرکز تبدیل و شعر را هم به آن اضافه کردیم. در حوزه تولید شعر و نماهنگ به ویژه در مقطع بحران غزه تجربه‌های خوبی داشتیم. حتما در عرصه‌های دیگر هم می‌توانیم تولیداتی داشته‌باشیم.

جبلی افزود: هفته گذشته از یک قطعه جدید ارکستر سمفونی صداوسیما رونمایی کردیم. این ارکستر سمفونی ظرفیت بسیار متنوعی را برای تولید آثار و قطعات فاخر را دارد. باید از اهالی موسیقی و شاعران حمایت کنیم. من کم‌کاری در حوزه موسیقی را تایید می‌کنم. اگر همه موسسات فعال در عرصه موسیقی قوی‌تر و جامع‌تر عمل کنیم، حتما ذائقه مخاطب ایرانی جذاب‌تر می‌شود.

سلبریتی‌ها باید در خدمت مردم و کشور باشند

رییس سازمان صداوسیما درباره حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون تاکید کرد: چهره‌ها و سلبریتی‌ها باید در خدمت مردم و کشور و ارزش‌ها و اعتقادات و فرهنگ اصلی ایرانی- اسلامی باشند. ما به گرمی دست همه عزیزانی که حاضرند با رسانه ملی همکاری کنند را می‌فشاریم. درب صداوسیما همیشه به روی آنها باز است. امیدواریم که چهره‌ها هم در را به روی خودشان نبندند و از این ظرفیت استفاده کنند.

جبلی در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت محمدرضا گلزار به صداوسیما بیان کرد: اظهار نظر دقیق‌تر درباره چهره‌ها را همکاران ما در سیما انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ایام انتخابات تلویزیون به سراغ چهره‌ها می‌رود گفت: از چهره‌ها فقط استفاده مقطعی و موردی نباید کرد. آنها در خدمت مردم و همکار رسانه هستند. در دوران غم و شادی و افتخار و اقتدار باید همراه مردم باشند. حتما یکی از عرصه‌ها می‌تواند انتخابات باشد. اگر هم‌افزایی چهره‌ها، مردم و رسانه ملی اتفاق بیفتد در همه عرصه‌ها می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

رییس سازمان صداوسیما درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی که قرار است از تلویزیون پخش شود گفت: از رییس ساترا سوال کردم که چند سریال را پیشنهاد کردند. به نظر من قابل بررسی است و می‌توانیم انتخاب کنیم. چند اسم را به من گفتند. اما چون قطعی نیست، نمی‌گویم. حتی می‌توانیم از فیلمنامه‌های نمایش خانگی حمایت کنیم و سریال‌ها را پس از پخش در پلتفرم‌ها در تلویزیون پخش کنیم.

جبلی درباره تبدیل شبکه پنج به تهران گفت: ماموریت و رسالت این شبکه پرداختن به استان تهران است. تا قبل انتخابات سراسری خواهد بود. اما از یک تاریخ معینی فقط در استان تهران قابل دریافت خواهد شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
نماد بی مسیولتی و بی تخصصی در ایران
وقتی صدای اساتید بزرگ موسیقی ایران رو در صدا و سیما تحریم می کنید و حتی حاضر به پخش یک ربنا نیستید ، انتظار دارید مردم و به خصوص جوانان جذب موسیقی مبتذل نشوند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار