بازدید 4777
۲

انتقال تمامی پرواز‌ها به پایانه جدید فرودگاه کیش

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: تمامی پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی به پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش منتقل شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲ 09 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، عزت الله محمدی گفت: با انتقال پرواز ۱۶ شرکت هواپیمایی ماهان، کاسپین، وارش، آسمان، قشم ایر، سپهـران، ساها، زاگرس، پارس، معراج، تابان، چابهار، آساجت، ایر وان، آتا و فلای پرشیا به پایانه جدید مسافري فرودگاه بين المللي کیش، پرواز‌های خروجی شرکت هاي ایران و ایران ایرتور از امروز و شرکت هواپیمایی کیش نيز از ۱۸ آذر از پایانه جدید مسافري فرودگاه کیش انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به آزمایش‌های پیش راه اندازی پايانه مسافري جديد فرودگاه کيش در بخش فنی و زیرساختی، این پروژه را از نظر سرمایه‌گذاری و وسعت در کشور کم نظیر دانست و افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پر کار فرودگاه کیش، با هدف ارائه خدمات مطلوب و رفع ایرادات و اشکالات احتمالی، روند انتقال پرواز‌ها به این پایانه با برنامه ريزي انجام شد.

عزت الله محمدی با بیان اینکه پرواز‌های خارجی همانند گذشته از پایانه قديمي فرودگاه کيش انجام می‌شود،گفت: پایانه فعلی پرواز‌های خارجی به پايانه ويژه در آینده تغيير خواهد کرد.

پایانه جديد مسافري فرودگاه بین المللی کیش با ۴۹ هزار متر مربع زیر بنا، قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر را دارد.

اين پایانه در ۴ و نیم طبقه و در ارتفاع بیش از ۳۱ متر بالاتر از سطح دریای آزاد ساخته شده است و دارای ۴۸ دستگاه میز پذیرش مسافر، سیستم هوشمند انتقال بار همراه مسافر، سیستم‌های پیشرفته تجهیزات فرودگاهی، ۱۰ دستگاه پله برقی، ۱۲ دستگاه آسانسور و پارکینگ با ظرفیت ۵۲۰ خودرو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کیش دیگه نابود شده
اینو خود فروشنده هاش خوب می دونند
سلام. زمین فرودگاه قبلی بهترین موقعیت را در جزیره دارد. آیا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست