بازدید 1836

هوای مشهد تا یکشنبه آلوده خواهد بود

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا اوایل روز یکشنبه هوای کلانشهرهای صنعتی از جمله مشهد مقدس آلوده خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 08 December 2023

به گزارش «تابناک»، محمد غیوری‌خواه روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، از ساعات هم اکنون و طی فردا احتمال بارش پراکنده باران در نیمه شمالی و به ویژه ارتفاعات استان انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش در اواخر شب و ساعات اولیه فردا در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت برف خفیف خواهد بود و بنابراین طی این مدت در این نواحی احتمال پدیده مه وجود دارد.

وی افزود: تا اوایل روز یکشنبه هوای کلانشهرهای صنعتی از جمله مشهد مقدس آلوده خواهد بود. ضمن اینکه طی روزهای جمعه و شنبه شاهد افزایش باد در سطح استان بوده که در نواحی شمالی، شرقی و بادخیز استان وزش باد گاهی شدید توأم با گردوخاک، کاهش کیفیت دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

غیوری خواه گفت: همچنین از روز دوشنبه کاهش دما نسبی در سطح استان انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا جمعه نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر در بعدازظهر افزایش باد پیش بینی کرد.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۳- درجه سلسیوس سردترین و مه¬ولات با بیشینه دمای ۲۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۳ و ۱۶ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی