بازدید 3080

جلسه تخلفات ۳باشگاه در کمیته انضباطی؛ رای بعداز دربی!

کد خبر: ۱۲۰۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 07 December 2023

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا بعد از برگزاری دربی پیش روی تهران آرای مربوط به ابهامات قرارداد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام نخواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه مهم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی ابهامات قراردادی سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور تبریز امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیران حقوقی باشگاه‌ها و همچنین علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد، اسناد قراردادی و مباحث و ابهامات مطرح شده از سوی کارگروه نظارت بر قراردادها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اعلام ابوالفضل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی قرار است درباره دو پرونده از سازمان لیگ استعلام گرفته شود و چندین نفر دیگر نیز به کمیته انضباطی دعوت خواهند شد.

جلسه امروز کمیته انضباطی در حالی برگزار شد که وکلای باشگاه پرسپولیس و علی خطیر مدیرعامل استقلال در صحبت‌های خود هرگونه تخلف باشگاه‌های خود را رد کردند.

خطیر در این باره گفت: «قانوناً سقف بودجه 325 میلیاردی برای باشگاه استقلال لحاظ شده و ما از آن تخطی نکردیم و تخلفی انجام ندادیم».

همچنین وکلای باشگاه پرسپولیس نیز غیرقبول خواندن دفاعیات استقلال عنوان کردند: «به زعم ما دفاعیات استقلال درباره ثبت قراردادها ناثواب بود. آنها براساس یکسری پیامک معتقد هستند مجوز ثبت بیش از حد مجاز را دریافت کردند. به نظر ما این مجوز غیرقانونی است».

با این شرایط و در حالی که حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی اعلام کرده است احتمالاً رأی پرونده بعد از جلسه هفته آینده و پس از برگزاری دربی صادر خواهد شد، باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه رأیی درباره این پرونده‌ها صادر می‌کند و سرانجام حاشیه‌های چند وقت اخیر چه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست