بازدید 2314

راه اندازی سامانه آنلاین خرید و فروش آهن

کد خبر: ۱۲۰۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 07 December 2023

راه اندازی سامانه آنلاین خرید و فروش آهن

بازار فولاد ایران یکی از بزرگترین و جذاب ترین بازارهای مالی در کشور می باشد،به همین دلیل فضای مناسبی برای واسطه گری ایجاد می شود.

با توجه به اینکه منابع محدودی در این بازار وجود دارد و همینطور محدودیت های دولت جهت فروش کارخانجات در بورس کالا باعث می شود مصرف کننده نهایی برای بدست آوردن قیمت مناسب و دست اول کار سختی داشته باشد.

سامانه آهن با ده سال سابقه در این بازار و با توجه به محدودیت های این بازار برای مصرف کنندگان نهایی در پلتفرم آنلاین آهن را راه اندازی کرده است.

این پلتفرم جهت بررسی قیمت آهن و ارتباط مستقیم مصرف کنندگان با تجار و دفاتر بازرگانی آهن در سطح کشور می باشد.

با استفاده از سامانه آهن، قیمت‌های آهن فروشی‌ها در سراسر کشور به شکلی شفاف و قابل مقایسه قرار می‌گیرند. این بدان معناست که شما به‌راحتی قیمت‌ میلگرد ، قیمت ورق ، قیمت تیرآهن ، قیمت قوطی و پروفیل و تمامی مقاطع فولادی را بررسی کرده و برای خرید آهن، به فروشندگان مناسب دسترسی یابید. این امکان به شما می‌دهد که انتخابی هوشمندانه تر و بهتراندازی داشته باشید.

در این پلتفرم در حال حاضر بیش از هزار فروشنده موجود می باشد و می توان با آنها ارتباط گرفت.

مزایای سامانه آهن:

صرفه ‌جویی در زمان: با دسترسی سریع و آسان به اطلاعات فروشندگان و قیمت‌ها، شما صرفه ‌جویی زمانی  خواهید داشت.

بارگزاری روزانه بیش از هزار قیمت : به ‌وسیله سامانه آهن، می‌توانید قیمت‌ آهن آلات مقایسه کنید و به

فروشنده های مختلف دسترسی داشته باشید.

تحول در بازار: سامانه آهن با ایجاد یک فضای آنلاین و دیجیتال، به سمت تحول بازار آهن در ایران حرکت می‌دهد و این تحول می‌تواند بهبود عملکرد و دسترسی به آهن فروش‌ها را برای همه بهبود بخشد.

راه اندازی سامانه آنلاین خرید و فروش آهن

کاربران سایت سامانه آهن می توانند قیمت و موجودی میلگرد دفاتر آهن فروشی ها و شرکت های بازرگانی آهن و فولاد را با هم مقایسه کنند.

خریداران آهن میتوانند قیمت های اعلام شده در سامانه آهن بررسی کنند که کدام یک ارزان تر و کدام گران تر است، قیمت های میلگرد درسامانه آهن به تربیت میلگرد ارزان به گران منظم شده است.

شما میتوانید میلگرد سایزهای مختلف از کارخانه های مختلف را در جدول مقایسه قیمت مشاهده کنید.

راه اندازی سامانه آنلاین خرید و فروش آهن

با فیلتر کردن کارخانه مورد نظر خود دقیق تر و هدفمند تر محصول مورد نظرتون رو پیدا می کنید و قیمت های اعلامی آن توسط آهن فروشان را مشاهده میکنید.

مثلا محصول مورد نظر شما میلگرد ذوب آهن، میلگرد آناهیتا یا میلگرد بناب است، با فیلتر کردن کارخانه همه بارهای میلگرد ذوب آهن یا بناب را مشاهده می کنید.

سایزهای مختلف میلگرد هم برای شما قابلیت فیلتر کردن دارد، میلگرد سایز 16، میلگرد سایز 18 و ... میلگرد 14 ذوب آهن اصفهان، میلگرد 16 اهواز ، میلگرد 16 شاهین بناب، و ... با همه این ترکیبات میتوانید قیمت ها را بررسی کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست