چرتکه

دختر باغیرتی که برای کمک به پدرش قصاب شد

کد خبر: ۱۲۰۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ 06 December 2023
تعداد بازدید : 2902
بازدید 12065
فاطمه باروتی با مدرک ارشد شیمی برای کمک به پدرش قصابی می‌کند و به تنها قصاب زن بازار بزرگ قزوین تبدیل شده است. به گفته فاطمه، او اولین کسی است که در بازار، فروش آنلاین راه انداخته و از این کارش تقدیر هم شده است. حرف‌های فاطمه و مادرش را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰
گزارشگر داره با سوالاتش سعی می کنه دختر خانم را تحقیر کنه و یک جور بهش بگه این شغل مردانه را نباید انتخاب می کردی ..... قشنگ به سوالات پی در پی گزارشگر دقت کنین! ما هنوز خیلی کار داریم تا به ادب و انسانیت برسیم.... خیلی کار خوبی کرده که وارد این حرفه شده و کار خدا پسندانه می کنه که به پدرش کمک می کنه .... تو خارج خیلی این جور موارد دیده می شه
پاسخ ها
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
برای همه چیزنق زدن هم جز خصوصیات اخلاقی ما است
ببينيد درست گفت ، به خاطر همينه كه كار هست ولي كارگر نيست
من نمی‌دونم این خبرنگار «کار مردونه» رو برای اینکار از کجا آورده!!
مگر خانم ها در خانه بار ها و بارها از اینکار ها نمی کنند؟
پاسخ ها
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خانم ها نهایت 2 کیلو گوشت رو پاک کنند نه یک گوسفند . خیلی فرق داره
چه قدر این کلمات غیرت و ناموس مشمئز کننده و ذلیل هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
وقتی با مفهوم اش آشنا نباشی چنین برداشتی می کنی
دمت گرم که به بهانه حجاب و این قبیل حرفها حجاب ثابت کردی غیرت و جنم به ذات نه به جنسیت . طرف حال کار نداره میگه باید حجاب اختیاری بشه
اتفاقا بهترین کار رو کرده دختره اول باید به انتخابش احسنت گفت چون تو این دوره که درس و تحصیل هیچ ارزشی نداره و بها نمیدن به توانایی های یک فرد ،من خودم تو یکی از این دانشگاهها درس خوندم و برا استخدام جایی رفتم گفتن باید دانشگاههت سطح یک باشه گفتم پس اگه دانشگاههای سطح یک مهمه پس چرا میاین به وفور دانشگاه میزنید تو سطح کشور ؟ بعد گفتن که دانشجویی که تو این دانشگاهها فارغ میشه نخبه ست پس تو نیستی گفتم از من تست بگیرید شاید من بیشتر از اون دانشجوی نخبه این دانشگاه ها بلد باشم گفتن به ما ابلاغ شده مغذوریم . من که میگم افرین به این انتخابت خیلی هم عالی مرد و زن نداره شغل ها. بچسب به همین شغله که بهترین کار هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
واقعا اون جایی که رفتید جزو معدود جاهایی بوده که ارزش علم و تلاش انسان ها رو درک کرده. اگر اداره دولتی بوده که دست مریزاد باید گفت.