نبض خبر

لحظه دستگیری آدمکش ایرانی فرانسوی در پاریس

کد خبر: ۱۲۰۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 03 December 2023
تعداد بازدید : 3406
بازدید 14387
آرمند رجب پور میاندوآب، یک ایرانی ـ فرانسوی است که در سال 1395 به اتهام توطئه تروریستی به چهار سال زندان محکوم و تشخیص داده شد که مشکلات روانی و عدم تعادل دارد؛ بنابراین، در حالی که تحت «درمان های روانی و اعصاب» قرار داشت، در سال 1399 آزاد شد و از آن زمان با والدینش در فرانسه زندگی می‌کند. اما حالا این شخص اقدام عجیبی کرده و با چاقو و چکش به شماری از توریست‌ها در نزدیک برج ایفل حمله کرده و یک گردشگر آلمانی ـ فیلیپینی را کشته و دو تن دیگر را نیز به شدت زخمی کرده است. پلیس فرانسه با استفاده از تفنگ شوکری او را متوقف و دستگیر کرد و با توجه به ویدیویی که او از بیعت با داعش قبل از این حمله منتشر کرده، این حمله را در رده حملات تروریستی طبقه بندی کرد. لحظات دستگیری این شخص را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۶
لطفا همه ایرانیارو از اروپا بیرون کنید همش کارشون شده دزدی و قتل و فحشا و نابود کردن اروپای سبز و زیبا
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
و کلاهبرداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تازه شدن انگشت کوچیکه شما افغانیها که در تمام کشورهای دنیا به سلطان تمام این جرمها معروف هستین و اصلا برای همینه از پاکستان و ایران و ترکیه تا اروپا و امریکا تمام کشورها دارن خودشون رو میکشن که شما افغانیهارو ببرن کشور خودشون براشون خانه به خانه گشتم، بی اشیانه گشتم بخونید، ازبس همه تون هم نخبه هستین، البته تو قتل و تجاوز
مشکل از ایشون نیست مشکل از دولت فرانسه ست که بیمار روانی رو آزاد میزاره ، در ایران هم بسیاری از کسانی که قتل انجام میدن مشکل روانی داشتن که اگر خانواده و دولت به موقع رسیدگی کرده بود بسیاری از جرائم اتفاق نمیافتاد
کسانی که مشکل روانی دارن باید مدام تحت نظر پزشک باشن
این یه بازیه که اسم ایران رو تو این مقطع تو بوق هاشون بیاندازند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این بخش مهمی از واقعیته که شما توانایی دیدنش رو نداری .... همانطوری که طالبان و آن فرهنگ سنتی عقب مانده واقعیت افعانستان بود
ازاین داعشی هرچی داعشی رو باید قتل وعام کرد حالا هرجایی باشن
متاسفانه دهه ها هست که نام ایرانی در اروپا و آمریکا مترادف با یک چیز شده است. حتی اگر ایرانی هم نباشند، اول از همه میگویند عامل و یا عوامل آن، ایرانی هستند.
وقتی زندانی جانی و روانی را با ادای حقوق بشری زود آزاد کنند و حکم اعدام را هم به بهانه نگرفتن جان انسان لغو کنند، اون وقت باید شاهد از دست رفتن جان انسان‌های بی گناه در جای دیگر باشند.
کشتار 60 مسلمان نمازگزار نیوزلند از سوی یک جانی را یادتون بیارید
چرا ایرانی ؟ این فقط اسم ایرانی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چون پدر و مادرش هر دو ایرانی هستن و در ایران هم بدنیا اومده
تمام اين ها رواني اند
کلا مهاجر نباید راه بدند مگر در موارد خاص سیاسی و تحصیلی. وگرنه همین میشه که دراروپا شده و یا همین فاجعه ای که افغانها در ایران درست کردند.
در پیام ویدئوئی تروریست فرانسوی حرفهای قابل تاملی می زند باید دولت و مردم فرانسه حتی داعشی ها هم روی آنها حسابی جداگانه باز کنند!!!
افغانی شاد کن شدی تابناک
این افغانی است چرا اخبار اشتباه می‌دهید، اینجا در آلمان اخبار گفت یک افغانی الاصل می‌باشد.