نبض خبر

ادعای نماینده مجلس: میرسلیم و مافیای خودرو

کد خبر: ۱۲۰۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 03 December 2023
تعداد بازدید : 513
بازدید 6272
۴
روح‌الله ایزدخواه، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با برنامه «بهارستان دوازدهم» گفت: «مافیای خودرو اشخاصی هستند که باشگاهی خودرویی تشکیل داده‌اند که در ساختار معیوب و پرایراد صنعت خودروسازی نشسته‌اند و با اقداماتی از جمله جلوگیری از واردات، بازار را در سیطره خود قرار گرفته‌اند. این افراد در وزارت صمت، مجلس، دولت، شورای رقابت و حتی مجمع تشخیص حضور دارند. در دولت فعلی شخصی عضو شورای رقابت شد که در ۳۰ سال گذشته فقط در حوزه خودرو فعالیت داشته و در مسئولیت‌های مختلف با این حوزه بوده است؛ حضور این شخص در جلسه شورای رقابت، قطعا کار مافیای خودرو بوده، زیرا ذی نفع خودرو محسوب می‌شود.» آنچه ایزدخواه می‌گوید، مشخصاً مصطفی میرسلیم است که از قضا مخالف واردات خودرو به نفع خودروسازان داخلی است. ادعای این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
این مساله خیلی وقته مشخص شده، ولی پیگیری نمیشه
اینو که مردم میدونستند نیازی به افشاگری نبود آقای میرسلیم تا کنون فقط به شعور ملت داشته توهین میکرده تا خودشو خوب جلوه بده مانند الباقی
والله امثال میرسلیم نمیتونن خونواده خودشونو مدیریت و کنترل کنن بعد میان برای هشتاد میلیون تصمیم گیری میکنن
فقط خودرو بود میشد گفت انشالله درست میشه این مملکت. واردات شکر واردات نهاله دام واردات کاغذ واردات قطعات فلان فلان خودرو و واردات و صادرات فلان مواد پتروشیمی واردات دام و اردات مواد اولیه دارو وووووووو....... برو تا صدها قلم که دست مافیاهای خودساخته این کشوره که ایتالیای شصت سال پیش رو میگذاره تو جیب کوچیک کوچیک کوچیکش.