بازدید 2281
۲

واحد یک نیروگاه بمپور از مدار خارج شد

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: واحد یک نیروگاه گازی بمپور ایرانشهر به منظور ارتقای آمادگی برای تولید پایدار انرژی از مدار خارج شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 03 December 2023

به گزارش «تابناک»، مرادبخش بامری روز یکشنبه در گفت وگو با خرنگار ایرنا افزود: واحد یک نیروگاه بمپور طبق برنامه‌ زمان‌بندی به مدت ۲۵ روز تحت تعمیرات بازدید ۴۰۰۰ rpm قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فعالیت‌های متعددی در مدت زمان تعمیرات انجام خواهد شد که شامل بازدید سیستم ایراینتیک و تعویض فیلترهای هوای ورودی به کمپرسور، بازدید از پره‌های توربین و فیلرزنی و اندازه‌گیری مقدار مجاز لقی پره‌ها، بازدید از پره‌های کمپرسور و اندازه گیری زاویه پره‌های IGV، بازدید محفظه احتراق و تعویض نگهدارنده کاشی، بازدید از زغال‌های ژنراتور و تعویض فیلترهای تنفس ژنراتور است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌‎های سیستان و بلوچستان گفت: تست باتری‌های کامان و دیزل‌های اضطراری، تست جرقه‌زن‌ها و رفع مشکلات ابزار دقیق، بازدید لاور پارت و دمپر فلپ کمپرسور و شستشوی پره‌های کمپرسور از دیگر اقداماتی است که در طول این مدت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی در این دوره از تعمیرات ارتقای سطح آمادگی نیروگاه‌ها و تداوم خدمت‌رسانی به مردم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیلی خبر مهمی بود. هر روز چندین واحد نیروگاهی از مدار خارج میشن واسه سرویس و غیره. حالا مردم چکار باید کنن؟
امریکا توربین کلاسh600مگابایتی می سازه بعد ایران میگه ما توربین 100مگابایتی که همان وابسته به خارج حالا برید پرچن امریکا اتش بزنید یعد مردم امریکا بگن این ها دشمن ما هستند یک نمونه اش تلویزیون خودتون نشان داد پرچم امریکا توی کشور انقلابیون اتش زندن و شهروند امریکایی گفت این ها دشمن ما هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست