بازدید 6950

دختر ۱۷ ساله افغان به خاطر شیربها به قتل رسید!

جسد دختری ۱۷ ساله در حالی پیدا شد که برادرش ادعا کرد نامزد وی عامل این قتل است.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 02 December 2023

به گزارش تابناک، خراسان نوشت: دختر ۱۷ ساله‌ای در منطقه گلشهر مشهد با حدود ۲۰ ضربه چاقوی نامزدش در حالی به قتل رسید که قاتل نیز از صحنه جنایت گریخت.

این حادثه شب جمعه گذشته هنگامی در حاشیه خیابان شهید شفیعی اتفاق افتاد که برادر دختر نوجوان (تبعه افغانستان) مدعی شد نامزد خواهرش قرار بود ۳۰ میلیون تومان شیربها به خانواده آنها بپردازد و مجلس نامزدی بگیرد اما این کار را نکرد و همین موضوع به اختلاف آنها انجامید.

ادامه تحقیقات قاضی صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) بیانگر آن بود که متهم به قتل به مکان نامعلومی گریخته است اما کارد خون‌آلود (آلت قتاله) در کنار جسد دختر نوجوان کشف شد.

در همین حال بررسی‌های مقدماتی نشان می‌دهد که احتمالا انگیزه این جنایت فراتر از پرداخت نکردن شیربها باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
بازهم تروریست های افغان....
این ها ژنتیکی تروریست هستند. چرا عناصر نامطلوب را اخراج نمیکنید؟
معضلات اجتماعی و فرهنگی مهاجران افغان در ایران خیلی زیاد است.
حضور مهاجران افغان که در نهایت عقب ماندگی اجتماعی هستند بزرگترین چالش امنیتی و اجتماعی ایران هستند
ایران را از دست این قوم وحشی نجات بدید
شهید رجایی اولین فردی بود که خواهان نظم دادن به حضور افاغنه در ایران شد و حتی اردوگاههایی نیز برای این امر تاسیس گردید ..... اما در مقابل دستورات احتمالا فرا مرزی پس از شهادت ایشان جریان نظم دادن به حضور افاغنه در ایران کاملا مسکوت ماند
هر روز جرم و جنایت افغانها از این جا و اون جا ..... چرا اقدام برای اخراج همه شان نمیکنن ؟ این چه مدل مملکت داریه ؟؟
تو را به خدا تورا به دینتان تورا به هرکسی که میپرسند . این عقب مانده های وحشی را از ایران بیرون کنید .یک مشت غار نشین آمده اند ایران را دارند به گند
می کشند .
فقط مثل پاکستان باید تا نفر آخر اینها را بیرون کرد
این قوم وحشی و بربر رو بندازید بیرون
اینها زن را میخرند و طبق قانون قبیله‌ای خودشان می‌توانند در صورت مخالفت زن با مرد، مرد حتی مجاز به کشتن زن است. آقایانی که مسوول ورود افراد خارجی به ایران هستند به این موارد اختلاف فاحش فرهنگی دقت نمایند. فقط چشمتان به حجاب مردم کوچه و خیابان جمع شده که از سر لجبازی شروع شده و دوست دارید همه کارتان را رها و به آن بپردازید!!!!
بارها و بارها گفته شد که افغان ها رو از کشور سریعتر اخراج کنید.

به هیچ اصولی پایبند نیستند. مخوف ترین افراد.

تنها راه اینه که خود مردم به افعان ها کار ندهند. متاسفانه برخی افراد به خاطر دستمزد کمتر طمع می کنند و خود و ایران را بیچاره
کمال همنیشین در نهایت اثر می کند چه بسا موضوع انجام قتل در ایران زیاد شده و فرهنگ اقوام وارداتی بی تاثیر نیست. بویژه در مورد زنان مظلوم که در اکثر اوقات قربانی وحشیگری شبه انسان می شوند.
ایران پر از افغانی شده هیچ جایی نیست که از وجود افغانی ها در امان باشه. چند ماه پیش که سر اختلاف یه خونه رو به اتیش کشیدن . مهرجویی و زنش . دو تاجوان میبدی و الانم که این دختر نوجوون در مشهد دولت کی می خواد به حضور افغانها در ایران رسیدگی کنه. چرا اینقدر ناتوان هستند
دکتر و مهندس و نابغه و تاجر و دانشمند صادر میکنیم در عوض افغانستانی بدوی و بیسواد و بی پول و بی تخصص وارد میکنیم که بزرگترین تخصص شان تولید فرزند هست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی