بازدید 2260

آلودگی هوا ارتباطی با بنزین ندارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آلودگی هوا هیچ ارتباطی با بنزین ندارد و مربوط به میزان مصرف می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 02 December 2023

به گزارش «تابناک»، جعفر سالاری نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت توزیع بنزین سوپر در کشور، اظهار کرد: بنزینی که توزیع می‌شود، یورو است و تقریبا به لحاظ کیفیت و عدد اکتان مشخصات بنزین یورو را دارد، در کل کلانشهرها به خصوص در تهران بنزین یورو و با بهترین کیفیت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت بنزین توزیعی در تهران، گفت: سازمان استاندارد هم در پالایشگاه و هم در جایگاه‌ها نظارت ویژه‌ای روی بنزین توزیعی دارد و اگر به این نتیجه برسد که کیفیت مناسب نیست، سریعا اقدام می‌کند و جلوی توزیع بنزین را می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه مشکلی در حوزه کیفیت بنزین در تهران نداریم، تصریح کرد: در شرایط فعلی تقاضا و مصرف بالا بوده و لازم است که مردم رعایت کنند، اگر مصرف بنزین خودرو کاهش یابد از تولید دی‌اکسیدکربن جلوگیری می‌شود و این مربوط به خودروسازی می‌شود.

سالاری‌نسب با بیان اینکه در حال حاضر بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌ها توزیع می‌شود، اظهار کرد: کیفیت بنزین یورو تفاوتی با بنزین سوپر ندارد، اکتان بنزین سوپر حدود ۹۴ و بنزین یورو  ۹۲ است.

وی در خصوص ناترازی بنزین گفت: حدود ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع می‌شود، از ذخیره قابل قبول برخورداریم و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در پاسخ به این سوال که برای تامین نیاز واردات صورت می‌گیرد، گفت: همه مقادیر از پالایشگاه‌ها دریافت می‌شود و کیفیت بنزین نیز مشکلی ندارد و نظارت ویژه‌ای از سوی سازمان استاندارد روی بنزین وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۷
آخی مرسی. حتما باز مردم مقصرن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
سلام
اقا کسی صبح ها جاده تهران ساوه حدوده پرند تردد می کنند!؟ انگار روز قیامت هر روز الودگی ناشی از دود و سوختگی فضولات منطقه را به شدت الوده می کند
بنزین های غیر استاندارد که توسط مواد پتروشیمی در پالایشگاه ها ساخته میشود نقش مهمی در آلودگی هوای شهر های ایران دارد. چرا دروغ می گویید؟؟؟ البته از جهتی راست هم میگویید آلودگی هوا و همه نابسامانی های دیگر مربوط به بی لیاقتی مدیران این مملکت است.
مشکل ازخود استاندارد هست که استاندارد نیست وکیکه این همه خودرو غیر استاندارد تردد میکنند ولی استاندارد حرفی نمی زند وجلوگیری نمی کند مصرف بالا ی خودرو ها باعث الایندگی بیشتر میشود
باشه شما راست ميگي
بمبيي و نيويورك چندين بربر تهران جمعيتشون هواشون خوبه
بسه
آلودگی هوای کلان شهرها را که پارسال خودتان اعتراف کردید که به خاطر مازوت سوزیه ما هم که سالها بود می دانستیم
وقتی خودرو تولید سه برابر متوسط مشابه خارجی خود مصرف سوخت دارد چه انتظاری دارید یعنی اگر همه خودرهای کشور از خارج وارد می شدند به جای مصرف روزانه 120 میلیون لیتر بنزین 40 میلیون لیتر بنزین مصرف می شد و به عبارتی دیگر حداقل یک سوم الایندگی موجود به وجود می آمد و شاخص 150 کنونی به 50 و کمتر از انها کاهش پیدا می کرد حال باز کیفیت بنزین را مقصر آلودگی هوا میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عدد اکتان مبنای کیفیت نیست. مبنای احتراق بهتر است بنزین پتروشیمی هم عدد اکتان بالایی داشتند . باید آنالیز نقیق بنزین حدلاقل در اختیار کارشناسان قرار گیرد
وقتی ایشون میگه مال بنزین نیست یعنی دقیقا مال بنزینه و خودروهای بی کیفیت
"مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آلودگی هوا هیچ ارتباطی با بنزین ندارد و مربوط به میزان مصرف می‌شود."....ایییییییییییییییییییی که گفتی یعنی چههههههههه؟؟؟؟
بله دقیقا آلودگی هوا ارتباط مستقیمی با جنایات اسرائیل داره و اصلا ربطی به بنزینی های غیر استاندارد نداره...آخه آقای معاون،،ملت رو چی فرض کردید؟!! عین همین بنزین های غیر استاندارد رو در دوران احمدی نژاد استفاده کردید...
"بنزینی که توزیع می‌شود، یورو است"
یورو چند؟
خداوند متعال لعنت کند هرکسی که از ورود موتور و ماشین های شخصی به خیابان ها جلوگیری نمی کند. لعنت بر شهرداری که طرح ترافیک می فروشد و بعد می گوید آلودگی هوا تشدید شده است.
صد در صد دلیل فقط بنزین خیییییلی بی کیفیت هیسش !!!
دولت قبل داشت ولی حالا که رییس رسانه ملی شده مدیرعامل بزرگترین پالایشگاه !! و همجنس ایشان در ارکان دیگر دولت الان فقط خدا مقصره که باد و باران نمیفرسته.
مال بنزین نیست تقصیر آمریکاست
فرض کنیم که بنزین استاندارد باشه
خیابان ها پر هست از ماشین های بی کیفیت آشغال تولید داخل.
اینا که برای امنیت سرنشینان هیچ راه کاری ندارن پس مطمئن باشید که برای طراحی موتور و سیستم احتراق هم هیچ کاری نکرده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست