بازدید 7511
۵

افزایش سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولت

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معافیت مالیاتی کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده ۱۲ میلیون تومان و برای مشاغل خرد نیز ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۲۰۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 01 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، داود منظور عصر پنجشنبه در پایان سفر خود به قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور، آستانه معافیت مالیاتی کارکنان دولت در لایحه بودجه سال آینده ۱۲ میلیون تومان است و برای مشاغل خرد نیز ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

منظور، عنوان داشت: سیاست و اولویت دولت سیزدهم، کنترل نرخ تورم و ایجاد ثبات اقتصادی و جلوگیری از تکان‌های تورمی است و در این راستا تلاش می‌شود، طی سال جاری و آینده اقتصاد کشور به ثبات برسد.

وی ادامه داد: در طی ۸ ماه نخست امسال ثبات قیمت‌ها در بازار ایجاد شد و نوسان قیمت‌ها روند کاهشی یافت و نزدیک شرایط پایدار است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان داشت: بر اساس سیاست‌های برنامه هفتم تلاش می‌شود تا نرخ تورم کشور تک رقمی شود و دولت تلاش می‌کند تا آرامش در سفره مردم برقرار باشد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت در لایحه بودجه سال آینده، معیشت مردم است و در این راستا امید است با سیاست یارانه و توزیع کالابرگ شرایط بهتری برای دهک‌های پایین فراهم شود.

منظور، همچنین بیان داشت: نرخ رشد اقتصادی کشور به ۷ و نیم درصد رسیده و کنترل تورم و رشد پایدار در کشور مورد توجه دولت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
خبری وحشتناکتر از این نیست.( اولویت بودجه معیشت مردم است)
با این روش اخذ مالیات فقط سرمایه گذاری در ایران را محدود و سرمایه ها را از کشور فرار می دهند
اگر امروز چاره اندیشی نکنید فردا دیگر دیر شده
و مردم عزیز را ناراضی می کنند. و هیچ عاقبت خوبی هم ندارد.
سلام تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 18 درصد عجب عدالتی داریم، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق کارمندان. خبرگزاری تابناک رسیدگی بفرمایید خواهشان
با سلام، طبق قانون حقوق کارمندان باید بر اساس تورم واقعی افزایش پیدا کند، الان تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 20 درصد، که با تورم هم خوانی نداره، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها. ممنون.
بنظرت ۱۲تومن خیلی زیاده که پز میدی..
فقط زورتون به کارگر بدبخت میرسه .. حالا که میخاین کشورو با مالیات مضاعف ادارهکنین حداقل بگین پول نفت کجا قراره خرج بشه تا ملت بدونن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست