بازدید 446692

ماجرای ساسی مانکن و موزیک ویدئوی جدید خاله لیلا

ساسان حیدری، معروف به ساسی مانکن که چند سالی است با موزیک ویدئوهای خود تخریب باورهای دینی و فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است، این بار با موزیک ویدئویی به نام خاله لیلا و یا برادران لیلا دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۰۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 30 November 2023

ماجرای ساسی مانکن و موزیک ویدئوی جدید خاله لیلا

به گزارش «تابناک»، ساسی مانکن خواننده ایرانی مقیم لس انجلس پس از ازدواجش و دو سال دوری از دنیای موسیقی با موزیک ویدئوی جدیدی به نام خاله لیلا یا برادران لیلا به صحنه بازگشت.

او که پیشتر با استفاده تبلیغاتی از پورن استار معروف آمریکایی(الکسیس تگزاس) در کلیپ هایش جنجال به پا کرده بود؛ اینبار با تمسخر برخی آرمان های خانواده ایرانی یک کلیپ جدید ساخته تا مشخص شود بودجه او را نهادهای آمریکایی ضد بنیاد خانواده در ایران تامین می کنند. او در ویدئوهای قبلی خود با تمسخر فیلم سینمایی ابد و یک روز، نام “سمیه” را به سخره گرفت و اینبار با تمسخر فیلم سینمایی “برادران لیلا” با نام لیلا و خاله سهیلا طنازی می کند.

در این موزیک ویدئو برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و موضوعاتی مانند فرهنگ حجاب و عفاف مورد هتاکی ایران خواننده لس آنجلسی قرار می‌گیرد.

با اینکه او در پیوست تبلیغاتی موزیک ویدئوی جدیدش تاکید کرده که افراد زیر 18 سال مخاطب تولیدی جدید او نیستند، اما به نظر می‌رسد این تولیدی نیز در مسیر سیاست‌های ضد فرهنگی او ساخته منتشر شده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست