بازدید 2267
۶

عراقچی: اسرائیل چاره‌ای جز قبول آتش‌بس ندارد

سید عباس عراقچی گفت: من معتقدم صهیونیست‌ها چاره‌ای جز قبول آتش بس ندارند. آنها همه تلاششان را کردند که این آتش‌بس بعد از نابودی حماس و یا بعد از آزادی کلیه اسرا باشد اما موفق نشدند. بنابراین چاره‌ای جز قبول آتش‌بس ندارند.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 30 November 2023

 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید عباس عراقچی معاون سابق وزارت امور خارجه در تحلیل امکان‌سنجی برقراری آتش‌بس دائمی گفت: من معتقدم صهیونیست‌ها چاره‌ای جز قبول آتش بس ندارند. آنها همه تلاششان  را کردند که این آتش‌بس بعد از نابودی حماس و یا بعد از آزادی کلیه اسرا باشد اما موفق نشدند. بنابراین چاره‌ای جز قبول آتش‌بس ندارند.

او گفت: البته ممکن است در ادامه رفتار دیوانه‌کننده‌ای را نیز از خود نشان دهند که ناشی از آن ضربه راهبردی است که خورده‌اند. اما با این وجود حتی اگر دوباره به جنگ برگردند چاره‌ای جز پذیرش آتش‌بس ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
آقای عراقچی حالت خوبه
اسرائیل به هر شکل ممکن دوباره جنگ را شروع می کنه. حتی اگر سربازانش هم کشته شوند. بازگشت اسیران فلسینی با آن استقبال پرشور و تأثیر جهانی اش در رسانه ها برای صهیونیست ها رنج و عذاب بزرگ است. خوشحالی فلسیطنی ها بعد از آن همه رنج و سختی برای اسرائیلی ها عذاب آور است.
اخی!!!!!
اخی!!!!!
مشکل مسوولین همینه همشون تو دنیای دیگه ای فکر میکنن
شیرینی کی پخش میکنی اقای عراقچی
بیا میدان فلسطین با تخت روانچی
اونجا شربت هم بده به همه
با گز و آرد نخودچی
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی