بازدید 16262

پایان بیش از یک دهه انتظار؛ رییس جمهور مترو پرند را افتتاح کرد

ایستگاه متروی این شهر صد هزار نفری، اقدام دیگری از دولت سیزدهم است که امروز برای رفاه مردم و شهروندان در جنوبی ترین شهر استان تهران، یعنی پرند افتتاح شد، تا بار دیگر دولت سیزدهم ضمن همراهی با مردم، گام بلند دیگری در جهت رفاه عمومی برداشته باشد.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 30 November 2023

پایان یک دهه انتظار ؛ رییس جمهور مترو پرند را افتتاح کرد

تابناک _ سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور امروز پنجشنبه با حضور در شهرستان رباط کریم خط مترو شهر پرند را افتتاح کرد.

رییس جمهور صبح امروز پنجشنبه به منظور بهره‌برداری از دو طرح عمرانی دولت مردمی وارد شهرستان رباط کریم شده است با طی مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند با قطار شهری، از متروی این شهر رسما بهره‌برداری کرد.

در این سفر وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

این گزارش حاکی است، طبق برنامه قرار است در این سفر، افزون بر افتتاح خط مترو پرند، بیش از چهار هزار واحد مسکونی تازه تکمیل شده در اختیار مردم شهرستان رباط کریم و شهر پرند قرار گیرد.

ایستگاه متروی این شهر صد هزار نفری، اقدام دیگری از دولت سیزدهم است که امروز برای رفاه مردم و شهروندان در جنوبی ترین شهر استان تهران، یعنی پرند افتتاح شد، تا بار دیگر دولت سیزدهم ضمن همراهی با مردم، گام بلند دیگری در جهت رفاه عمومی برداشته باشد.

شهر تازه تاسیس پرند در ۳۵ کیلومتری غرب پایتخت و در حاشیه آزاد راه تهران - ساوه واقع شده، ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و روزانه حدود ۴۰ هزار تن بین این شهر و تهران بطور عمده برای مقاصد کاری در تردد هستند.

خط متروی پرند از ایستگاه شاهد در خط یک مترو منشعب شده و با طی مسیر ۵۰ کیلومتری با پنج ایستگاه به شهر پرند می‌رسد؛ ۳۰ کیلومتر اول خط متروی پرند با ایستگاه‌های شهر آفتاب و فرودگاه امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسیده بود؛ اما ۲۰ کیلومتر اصلی خط متروی پرند به گفته مدیران شرکت مترو تهران معطل منابع مالی بود.

مطالعات متروی پرند، سال ۸۴ و عملیات اجرایی آن، ۱۲ سال قبل آغاز شد و بیش از یک دهه است که مردم پرند چشم‌انتظار بهره‌برداری از متروی پرند هستند.

برای مترو پرند کاری مضاعف انجام شد

رئیس جمهور با بیان اینکه برای راه اندازی مترو پرند، بهتر و بیشتر از آنچه وعده داده شده بود، اقدامات لازم انجام شد، گفت: اقداماتی از این دست در کشور باید زودتر به نتیجه برسد تا مردم بیشتر از نتایج آن بهره‌مند شوند.

سیدابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه پیش از افتتاح مترو پرند با بیان این مطلب افزود: انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد. من سال گذشته که از روند این پروژه در محدوده پرند بازدید کردم، گزارش ها حاکی از آن بود که این پروژه مدتی است دچار توقف شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه پیشرفت احداث و بهره برداری پروژه مترو پرند به طور متوسط یک درصد در هر سال بوده است، تصریح کرد: این پروژه در چند سال گذشته می توانست سریع‌تر انجام شود؛ اما اکنون همه بخش های از شهرداری تهران تا قرارگاه سازندگی و همکاران ما در پرند همتی مضاعف داشتند و بخش های مختلف دست به دست هم دادند تا قولی که به مردم داده بودیم ظرف یک سال عملیاتی شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه آذر ماه سال گذشته از این پروژه بازدید شد و الان هم در آذرماه طبق قولی که داده شده بود، برای بهره برداری آن آمدم، گفت: در مرحله نخست از خداوند متعال شکرگزاریم و بعد از آن از همه دوستان باید قدردانی کنم که به وعده ای که داده شده بود عمل کردند.

رئیسی افزود: بهتر و بیشتر از آنچه وعده داده بودند، اقدامات لازم صورت گرفت، چون قرار بود این مسیر شامل یک خط باشد یعنی ۲۰ کیلومتر اما در عمل آنچه اتفاق افتاد، ایجاد مسیر رفت و برگشت در دو خط و به طول ۴۰ کیلومتر کار انجام گرفت؛ یعنی کار دو برابر انجام شد.

رئیسی ادامه داد: احداث ایستگاه و آماده سازی مسیر در این مدت به خوبی انجام شد تا آماده بهره برداری شود و من صمیمانه از همه تشکر می کنم که زمینه را برای رفاه مردم عزیز پرند آماده کردند.

رئیس جمهور در ادامه یادآور شد: اینجا نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که تردد آنها به سمت پایتخت با سختی انجام می شد؛ بنابراین، این شرایط می تواند رفت آمد مردم را تسهیل کند.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که اقداماتی از این دست در کشور زودتر به نتیجه برسد و مردم بیشتر از نتایج آن بهره‌مند شوند.

رئیسی: تلاش دشمن برای توقف قطار پیشرفت ایران در برابر اراده مردم راه به جایی نخواهد برد

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی جزو سیاست‌ها و دستور کار‌های اصلی دولت مردمی است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند پیشرفت ایران اسلامی متوقف شود، اما در برابر ملتی با اراده که عزم خود را برای پیشرفت جزم کرده موفق نخواهد شد.

سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح «ایستگاه مترو شهر جدید پرند» با اشاره به سفر آذرماه سال گذشته دولت به شهرستان رباط‌کریم و وعده تکمیل این ایستگاه و خطوط مواصلاتی آن در مدت یک سال، از همه مسئولان و دست‌اندرکارانی که با تلاش برای اجرای این وعده، جلوه‌ای از صادق‌بودن وعده‌های دولت را به نمایش گذاشته و باعث خرسندی و ارتقای امید مردم شدند، قدردانی کرد.

رئیس جمهور توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و تسهیل تردد مردم را یکی از ضرورت‌های توسعه‌یافتگی دانست و گفت: امروز دولت، وزارت راه، شهرداری و همه دستگاه‌های دیگر دنبال تسهیل زندگی مردم و رفع موانع و مشکلات هستند و گزارش شهردار تهران درباره اقدامات این دستگاه برای توسعه مترو و امکانات حمل و نقل عمومی نیز جای قدردانی دارد.

رئیسی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی جزو سیاست‌ها و دستور کار‌های اصلی دولت مردمی است، افزود: دولت با وجود همه تحریم‌ها و فشار‌ها دست از تلاش برای توسعه کشور برنداشته و مصمم هستیم حرکت قطار پیشرفت کشور سرعت گرفته و تداوم یابد. دشمن تلاش می‌کند پیشرفت ایران اسلامی متوقف شود، اما در برابر ملتی با اراده که عزم خود را برای پیشرفت جزم کرده موفق نخواهد شد.

طرح‌ها با روحیه جهادی زودتر به نتیجه می‌رسد

رئیس جمهور با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز گذشته ایشان با بسیجیان و تاکید بر حضور در همه عرصه‌ها با روحیه بسیجی و جهادی اظهار داشت: باید از همه کسانی که در هر دوره‌ای در مسیر پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد، اما جای این سوال نیز وجود دارد که آیا طرح‌ها و پروژه‌ها با تلاش جهادی و با روحیه بسیجی نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد!

رئیسی با بیان اینکه امروز برای قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه که با روحیه جهادی و بسیجی آن را در کوتاه‌ترین زمان و حتی فراتر از وعده‌ای که داده شده بود، تکمیل کردند، به اینجا آمده‌ام، تصریح کرد: کار‌های بسیاری برای پیشرفت کشور شده، اما کار‌های بسیاری نیز مانده و نباید در مسیر خسته و ناامید شویم.

مقاومت مردم فلسطین دشمنان را درمانده کرده است

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه آنچه امروز در فلسطین می‌بینیم نمایش اقتدار و عزت مردمی مقاوم و صبور است که مقاومت آن‌ها دشمن را درمانده کرده است، خاطرنشان کرد: کشتن زنان و کودکان از یک سو نشانه درماندگی در مقابل مجاهدان مقاومت است و از سوی دیگر باعث ایجاد تنفری عمیق و گسترده از رژیمی شده که در مقابل چشم جهانیان بیش از ۵ هزار کودک مظلوم، بی‌دفاع و بی‌گناه را به شهادت رسانده است.

رئیسی مقاومت ملت ایران در مقابل فشار‌های دشمن را نیز ستودنی توصیف و تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، نتیجه مقاومت ملت ایران است؛ این پیشرفت‌ها نتیجه برکت خداوند به کار و تلاش‌های صورت گرفته با روحیه بسیجی و جهادی است.

رئیس جمهور همچنین با قدردانی از روحیه همدلی و هماهنگی که امروز در میان بخش‌های مختلف وجود دارد، گفت: امروز بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف به جای درگیر شدن به حاشیه‌ها تمام توان خود را صرف تلاش برای سازندگی کشور، خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات کرده‌اند و این بسیار ارزش دارد؛ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم و بر این عزم استوار هستیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲۹
اول کیفیت سرویس دهی متروی موجود را بالا می بردید، بعداً به فکر گسترش آن می افتادید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
از کمبود واگن تا فرسودگی واگن های موجود تا فرسوده بودن تجهیزات سیگنالینگ و هدایت خطوط مترو تا خرابی پله برقی های مترو، همه و همه روی هم تلمبار شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
در اول دی 1400، دو قطار مترو تهران‌ و کرج در ایستگاه چیتگر با هم برخورد کردند. در این حادثه 20 نفر مجروح شدند.
شرکت مترو تهران در بیانیه‌ای علت اصلی این حادثه را ضعف ناوگان، فرسودگی در سیستم سیگنالینگ و تجهیزات اعلام کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
تا هفته پیش شارژ کپسول گاز تو شیراز 40 تومن بود
این هفته شده نزدیک چهارصد هزار تومن
ممنونیم از این دولت مردمی و محبوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اگر رییسی جانش را برای پیشرفت ایران بدهد باز نق می زنند چون فضای رسانه ویروسی است و رسانه ملی بی عقل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
عربستان و امارات و قطر کجا
ما کجا
عربستان پروژه های 500 میلیاردی اجرا می کند
آقایون تازه مترو افتتاح می کنند.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
بنظر شخص شخیص و خطیر و خطیب و سعید و حمید و مسعود بنده در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی باید به خواسته های عمو ها بلحاظ بحث عمومی بودن این خدمات و همچنین خواسته دایی داماد یک عدد کله قند آورده دست بزنید براش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
من طرفدار این دولت نیستم ولی امثال شما هر کاریم انجام بشه یه حرفی برای گفتن دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
ناشناس۱۴:۳۷؟؟!!من قانع شدم که طرفدار دولت نیستی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
فکر نکنید شق القمر کرده اید سری به امارات عربستان قطر ترکیه بزنید ببینید چقدر عقب افتاده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
جناب ریسی دستت درد نکند ولی بعرض برسانم مسله نان را جدی بگیر دارد کم کم به مرز بحران می رسد از ما گفتن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان:

کارهای زیادی انجام شده اما تبلیغات آن کم بوده. کارهایی که انجام شده با هیچیک از کشورهای اطراف قابل مقایسه نیست! بیشتر افراد تفکر نمی‌کنند و تنها قسمت خالی لیوان را می‌بینند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
آیت الله نوری همدانی در دیدار رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه:

اقدامات دولت باید در سفره مردم خود را نشان دهد. مسوولان باید در این دنیا و آخرت پاسخگوی مسوولیت خود باشند. فقر نباید در جامعه وجود داشته باشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
انسیه خزعلی، معاون رییسی:

ارزان شدن قیمت چادر از دغدغه های رییس جمهور است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
نعمت چرا آخه نعمت نعمت نعمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سایبریها معطل نمی کنند . هر جا خبری باشد که ذره ای امید به کردم بده ، حمله می کنند .
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
در سفر به جنوب کشور گذری از یکی از روستاهای دور افتاده بندرعباس عبور کردیم.
واقعا عجیب بود که بیشتر کودکان پا برهنه بودند و کفش به پا نداشتن
مملکت فقط تهران و شمال تهران و جاده شمال پنجشنبه ها نیست.
الکی صحبت از رفاه و رشد اقتصادی نکنید که مضحک و خنده دار است.
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
لوکوموتیر
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
کار خوب خوبه کار بد بد
این کامنت ها رو آقای رییسی شاید بخونه و تا امید شده
جناب رییس جمهور مردم قهری حرف می زنند شما گوش نکنید گرچه شما هم جای خود ایراد کم ندارید ولی این کار شما خوب بود من سپاسگزارم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سه روز درخانه می مانیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
کوردلان بی وطن نمی توانند موفقیت های رییسی را ببینند
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بعضی ها هر کاری براشون انجام بدی باز نق میزنن غر میزنن..اینها تو خونه هم همینجور هستن قدرشناسی تو مرام اینجور آدمها نیست...جالب اینحاست آدمها ی قدرنشناس و نق زن هیچ کار مفیدی برای ملت مردم انجام نمیدن ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
درود به شرفت ۲۰:۴۱.درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اینقدر دستشان خالی است که یک پروژه ده ساله را اینقدر به رخ مردم می کشند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
مهم عمل هست که این دولت نشان داده مرد عمل هست.... فقط بحث بازنشسته ها بسیار مهم ضروی است که باید سریع رسیدگی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
آقا اجازه
به جان خودم من نبودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حالا افتتاح کردن بعد قرنی اینقدر غر نزنید با شرایط فعلی کشور بودجه عمرانی ای وجود نداره حتی برای نگهداری شرایط فعلی، اگر از تهران بیایید جنوب شرق کشور بعد متوجه میشید که اونجاها چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
آقای رئیسی دستش نمک نداره
چه تعداد حجاب بان قرار است در آن مشغول به کار شوند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
تا باشه بی‌حجاب های شهوت ران گند نزنن تو روحیه جوانان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
۱۵۰ نفر
با حقوق ۱۲ میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
شک نکن که جهنمی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
احمد وحیدی، وزیر کشور:

طبق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اگر کسی مانع انجام فعالیت آن‌ها شود مجازات می شود! یکی می‌آید در مترو می‌خواهد گل بدهد، یکی می‌خواهد تذکر زبانی بدهد!! این‌ها در چارچوب‌های قابل قبول است. این ‌ها اساساً مجوز نیاز ندارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اگر دین نداری لااقل انسان باش بجای قدر دانی از
خدمتگزاران فقط حرف های منفی بعد باید از عفاف جامعه محافظت شود تا فضای جامعه سالم بماند
رضا
| Germany |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بی حجابهای شهوت ران؟ .... واقعا چی تو مغزتون میگذره ... یعنی الآن این همه انسان بی حجاب در کل دنیا شهوت ران هستند.؟ ... اصلا گیریم که یه عده باشن ، به من و چه؟... تو چقدر سست عنصر و سست ایمان و سست اخلاقی ... زتو کاریی رو که خودت و خانواده ات دوست داری انجام بده ... شته این طرز فکر بخدا ...
مطالعات و بخشی از عملیات اجرایی پروژه خط مترو تهران - پرند در سال ۱۳۸۴ توسط وزارت راه و شهرسازی آغاز و سال ۱۳۹۱ کل پروژه به شهرداری تهران واگذار شد و عملیات ساخت آن چند ماه بعد آغاز شد.

حال افتخار افتتاحش را زاکانی و رییسی مال خود کردند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
از سال 92 تا ÷1400 دست خودتون بود که!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
ناشناس ۱۰:۴۰با این ادبیات فاخر،با خونوادتم همین طور حرف میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
ابراهیم رئیسی، امروز:

صادق‌الوعد بودن دولت برای مردم نشاط ایجاد می‌کند! مردم شاهد عمل به وعده ها از سوی دولت هستند! این دولت از ابتدا تصمیم‌گرفت درگیر حاشیه ها نشود! کار بسیجی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر ادامه خواهد داشت!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
جماعت پوپولیست احمدی نژادی و پایداری

بذرپاش واجب الوزیر و ابرام رییسی رئیس الژنیتیک
اگه راست میگه برا مایحتاج مردم هم قدم برداره بخدا همه دارن از تورم له میشن
کلا اقلام پروتینی از سفره مردم پرواز کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اولا حرف مفت نزن دوما رای رفع حصری دهه ۹۰ یادت نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
حرف مفت رو توی شکم سیر میزنی
یه شارژ کپسول گاز از 40 تومن تو یه هفته شده چهارصد تومن
من این سر زمستونی از کجا بیارم کپسول پر کنم که زن و بچم سرما نکشن

خجالتم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
دروغه هیچ تورمی وجود نداره همه مردم راضی هستند اگر مردم تو تورم داشتن له میشدن الان وسط خیابان بودن نه زیر پتو
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
خدارا شکر که دکتر لوکوموتیر را راه انداخت
کاشکی کسی هم فکر طرح چندساله مترو در گلبهار مشهد میشد
رئیسی دوست داریم
نماینده مردم پرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
نماینده ساندیسیای مقیم پرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سید، محبوب دل هاست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
رئیسی از صد تا امثال این روحانی کثیف بهتر هست
همین؛ای مردم شما را به خدا یه کم، فقط یه کم فکر کنید
شهروند پرند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
از دولت بابت افتتاح این خط مترو بسیار سپاسگزارم
انشاله مترو اندیشه مارلیک سرآسیاب بصورت فوری با دستور مستقیم آقا رییسی عزیز ساخته بشه خیلی خیلی جمعیت این منطقه زیاده و مشکل ساکنان در رفت و آمد به تهران بسیار بسیار زیاده و وحشتناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
یعنی انهایی که منفی دادند با ساخت متروی شهریار مخالف هستند
ایستگاه پرند مجهز شده به حجاب بان های استخدامی وزارت کشور ؟
مترو پرند حجاب بان نمیخواد ؟
۱۰ سال هم سابقه داد زنی دارم توی یه بوتیک توی ۷ تیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
انسان حسود
کارهای خوب دولت رو زیر سوال نبر
این دولت فقط در حال افتتاح طرح های و پروژه های اماده دولت های قبلی هست. لطفا از خودتون یه حرکتی داشته باشین تا دولت های بعدی هم چیزی برای افتتاح داشته باشن
شانگهای
واکسن
پارس جنوبی
مترو پرند
راه اهن کرمانشاه و ... همش لقمه اماده برای این دولت بود
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اتوبان شیراز اصفهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اگر روحانی ادعای پیامبری کنه من بهش رای می دم چون بعد از دولتش بیشتر گار کرد تا زمان خودش!! در ضمن افتخار داره 100 تا طرح 30-40 درصدی شروع کنید و هرج و مشکلاتش رو بذارید رو دوش دولت های بعد؟
ایرانی
| France |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
راه آهن همدان و سنندج، فرودگاه سقز و ... هم همینطور
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
این طور تبلیغ بی هزینه هست هزینه هاش دولت هاقبلی پرداخته اند
افتتاح مترویی که دولت قبل به دلیل عدم همراهی مجلس در تامین بودجه و حضور دائمی کفن پوشان و دلواپسان و تحریم معاشان در میدان،،امکان ساخت نداشته،،شاهکار نیست..خدا رو شکر که آقای رئیسی ،،نزاشت دلار پنج هزار تومان!!!بشه......
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
احسنت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
عوضش گذاشت شارژ کپسول گاز چهارصد تومن بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
روحانی سفید شویی نمیشه با این حرفا جنایاتش بیش تر این حرفاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
دولت علیل
دولت بی دستاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
روحانی قطعنامه های زیر بند هفت شورای امنیت کشور را از صادوق شورای امنیت دراورد

اگررئیسی و امثال رئسی بودند هرگز چنین کاری ازشون برنمیامد عمرا
چقدر این جماعت مایداری بی انصافند
افتتاح خیلی عالی می باشد ولی با توجه به ازدخام شدید مسافر در ساعات شروع وخاتمه کار ، بطور معمول خط ۱مترو مشکل داشت الان که دیگر هیچ و تنش آفرین ؟
مطمئنید قبلا افتتاح نشده؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
قبلاً افتتاح نشده ولی ممکن است بعداً بشود.
انشاله قطار هم گسترش یابد وکاری بسیار لازم بود
تاگرانی حل نشه این افتتاح هاهیچ سودی برای مردم نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
جهت اطلاع میگم این افتتاحها فرمالیته است .دقیقا پارسال همین موقع پارکینگ خیابان شکوفه بغل دست مترو امیرکبیر افتتاح شد.برین ببینید چه خرابه ای هست اونهایی که ماشین توش میزارن واقعا جرات دارن چون احتمال خراب شدن سقف روی ماشینهاشون وجود داره.حالا این مترو افتتاح میشه ولی تا چه مدت نیم ساعت یه بار قطار میاد خدا داند
سلام و خدا قوت به خدمتگذاران به مردم ،از خدمت خسته نشوید و متاسفم به عده قلیلی که فقط دنبال منفی بافی هستند و عینک بدبینی و یاس زده اند و با فاز های منفی در مسیر دشمنان مردم کار می کنند خداوند هدایت شان کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
من متاسفترم برا اونکه اصلا نمیتونه ببینه چه مثبت وچه منفی . قند ساندیس کار دستش داده .
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
متأسفم برای کسانی که برای سیتم متروی که حداقل در بسیاری از کشورها قدمت 150 ساله دارد. کف هورا می کشند و دستاورد سازی می کنند.
کشورای دیگه تو این مدت یه شهر میسازن نه مترو
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اونم یک ایستگاه مترو
خدا رزق و روزی رئیسی زیاد کند واقعا کدام آدمی در دنیا وجود دارد این همه هزینه کند از جیب خودش
روحیه جهادی بسیار هم خوب است ولی تا پول نباشه روحیه جهادی هم کارایی نداره
هر دولتی میاد دولت های قبلی رو متهم به کم کاری و بی عرضگی می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اینا که درست میگه فقظ نمیگه ما هم ادامه دهنده همون راهیم .
اقای ریس آمدی اصفهان دو بار و هربار قول ساخت راه آهن برقی اصفهان قم تهران را دادی هنوز هیچ خبری نیست اینکه همه منابع را خرج تهران کنی هنر نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اصفهانیها که هیچگاه سیر نمی شوند. همه چیز برا
اصفهان . از اصفهان به قم دو اتوبان با خوردن حق مناطق محروم کشور کشیده شده راه آهن هم دارد. حالا مدعی راه آهن برقی شده اید. مملکت اینقدر بی صاحب است؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
وقتی هز هواپیما خریدن و ساختن خبری نیست، چرا نباید قطارها را برقی کرد. وظیفه حکومت خیلی خیلی بیشتر از اینها است. باید کردستان سیستان و بلوچستان و جلفا و ... همه جا را آباد کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این جاده ها برای فقط مردم اصفهان نیست اصفهان بلحاظ جغرافیایی مرکز کشور است در حقیقت اینها کریدورهای شمال جنوب کشور است و کل کشور از ان استفاده می کنند
حالا لوکوموتیر را هم میبیند .
راست میگه اقتصاد درست کنه نه بره دنبال برجام
اونجا دیگه خارج شهر هستش، احتمالا حجاب بان ها براشون نصرفه برن اونجا کار کنن...
خسته نباشی دلاور....اگه زحمتی نیست ی نگاه به قیمت گو شت و مرغ بندار....
اوضاع خوراک و پوشاک اصلا خوب نست. از ۲ میلیون خانه ای که ساختیییییید سپاسگزایم.....تورم که عالییییییه.....
لابد پول متروی اهواز را به آنجا برده اند طبق معمول
افتتاح طرح هائی که تقریبا تکمیل بودند و در اولویت وضعیت کنونی کشور نیست افتخاری ندارد به جای این کار به وضعیت اقتصاد مردم که هر روز بدتر می شود سر و سامان بدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
می خوای اصلا افتتاح نکنند همینطوری بمونه؟ خودت از حرفت خندت نمی گیره؟ اگه قابل افتتاح کردن بود که خودشون افتتاح می کردند
دولت بی دستاورد...
دولت آقای رییسی اگر نتواند تحریمها و fatf را حل کند به دلیل میلیاردها دلار ضرر کشور از این بابت نمی تواند با این نمایشها، مردمی که درد نان دارند را خرسند کند به زودی با ظهور مجدد ترامپ آنچه دو سال پیش دلسوزانه به دولت گفتیم به منصه ظهور خواهد رسید و خواهیم دید که گفتار درمانی و نمایش هیچ فایده ای ندارد متاسفانه در دشت را ول کرده اند و به در مشک دلخوشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
جای تعجبه
رئیس جمهوری قبلی هم همه مراحلی که این یکی طی کرده طی کرده است و مورد تایید همه مراجع بوده است
چطور میشه مثلا رییسی که ایت الله هم هست پشت سر رییس جمهور قبلی هر حرفی میزنه و کلا تخطئه اش میکنه انگار ایشون از یک کشور بیگانه هشت سال در صدر مملکت قرار گرفته بوده

جای تعجبه واقعا
تو این مملکت چه خبره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تمام مخالفان برجام و اف ای تی اف در دولت ربسی جمعند و گند زدند به برجام مثل باقری کنی و مرندی
انتظار بی جاییست از این دولت که حاضر است پوست ملت را با مالیات بکند و نفت را مفت بفروشد و برجام احیا نشود
چند کیلومترش در زمان آقای رئیسی بوده و چند کیلومترش در دولتهای قبل
ماشالله !!!!!!!!
انشاالله که مبارک مردم منطقه باشه و خداقوت به دست اندرکاران ولی ایکاش کمی هم اخلاق اسلامی نزد مسئولین بود تا زحمات دولت های قبل را به نام خود مصادره نکنند.
اگر ۱۰ سال پروژه بوده پس ۸ سالش رو بقیه کار کردند و فقط کمتر از ۲۰درصد در ایندوره کامل شده
واقعا چه کار سختی تا کی با این حرفها می خواهید قیمت خوراکها مسکن تاکی دروغ
گوشت گوسفند ۴۵۰ و گوساله ۵۰۰ تومان
زمانی که ۲۰۰ تومان بود همان حقوقی را می گرفتم که الان می گیرم
یعنی در این کشور همه چیز جهادی است و از نظم و حساب و کتاب خبری نیست
سلام رسانه وظیفه امانت داری و انتشار اخبار را بدون تحریف و دخل و تصرف باید رسالت خود را انجام دهد خوب است آغاز عملیات ساخت مترو پرند و پایان آن را با دلایل تاخیر در تکمیل پروژه را به اطلاع عموم مردم برسند
این دولت یکی از ضعیف ترین دولت ها بعد از انقلاب مشروطه با تحمیل تورم 700 درصدی به مردم بدبخت و به زیر کشیدن حداقل 70 درصد جمعیت ایران به زیر خط فقر است.
خسته نشی با این همه خدم و حشم رفتی یک ایستگاه افتتاح کنی؟
واسه این جماعت همون روحانی خوبه
درد و بلای رییسی بخوره به روحانی و سلبریتی های دوزاری
دستشون درد نکنه همین امروز قیمت خونه تو پرند رفت بالا ما نتونستیم بخریم
تا چند روز دیگه تعطیل میشه
این خبر بیانگر ناکارآمدی سیستم است. برای پنجاه کیلومتر راه آن هم در اطراف پایتخت، ده سال تاخیر داشتید؟ بابا ایوالله، مدعی چی هستید؟
برای رئیسی و این دولت کمیت مهمه نه کیفیت....!!!
حجاب بان هم بیشتر استخدام کنید برای عذاب و ازار مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
شماکه ساکن ایران نیستی
بابت این حرف ها چقدر بهت میدن؟
راستی راجع به حقوق زنان فلسطینی که توسط اسراییل و آمریکا پرداخت میشه نظری نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ناشناس 05:37
هم فکرانت بدلیل واهمه از اطلاع رسانی، همه چیز را فیلتر کردند. این بنده خدا هم احتمالا از فیلترشکن مجبور است استفاده کند. تصورکنید دانشجو است برای استفاده از سایت های علمی و کاربردی باید به تلگرام مراجعه کند. بدون فیلترشکن می شود؟ خیر. بنابراین پرچم کشور دیگری نمایش داده می شود/ حرفش هم کاملا درسته. شماها انگار یک دشمنی با ملت ایران دارید از عذاب دادن مردم لذت می برید
کاری بسیار لازم و مفید بود من سالها در پرند زندگی کرده ام جاده تهران به پرند هر روز حوادث زیادی درش رخ میداد..البته باید برق مطمئن و اختصاصی اقای قره گوزلو مدیر عامل محترم برق منطقه ایی تهران اختصاص بده باین مترو و شهرداری هم بموقع پولش رو به انها بپردازه..در هر حال مبارکه..و ممنون..
تا اونجایی که من شنیدم این پروژه از ۱۸ سال پیش شروع شده و تقریبا به طور متوسط سالی یک درصد کار شده . خدا را شکر که این کار هم مانند کارهای دیگه در زمانی بسیار کم تمام شد . باشد که دیگران کار کردن رو یاد بگیرند . اگه دل بخواد ، هر کاری امکان پذیره
ده ساله دا رن میسازنش ، تمام دوره روحانی و دو سال رئیسی
به نظر مجموعه تیم دولت خوب کار میکنه. خدا خفظشون کنه. ما هم همیشه غر میزنیم چه قبل انقلاب چه بعد انقلاب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
لطفا ساندیس
طعم موز
خنک باشه
بعد ازانتخابات تعطیل میشه
در تمام دنیا رئیس جمهور شخصا میره افتتاح تنها یک ایستگاه مترو؟ کار مهمتری ندارن؟
برای کارهای انجام گرفته قدردان زحمات رئیس جمهورومعاونان و.....هرکس قدمی برای ابادانی این مملکت برداشت هستیم.من متولددهه50هستم.وبایدبگویم خیلی ازهم دوره ایهای ماهنوزبی کارند.وخانوادههایی داریم که فقط بایارانه زنده اند.نسل من دارندپیرمی شوندبدون داشتن حداقل .نسل های بعدی راکه فرزندان ماهستندرادریابیدکه مثل مابیکاروندارپیرنشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کار هم داشته باشی چندرغاز بهت میدن اونم به روش های مختلف ازت پس میگیرن
وجدانا اگه ازرئیسی بعنوان یک رئیس جمهوردرموردعمران شهری وکشوری ویاهمین مترو وبسیاری ازامورکشور بپرسیدقطعا نه جواب درستی داره ونه هیچ تجربه ای!!.البته حق داره چون درحیطه تحصیلات وتجربیاتش نیست امااینکه چراچنین فردی بایدسکان اداره یه کشورباجمعیت بیش از۸۰ میلیون نفر روکه هرکدومشون آمال وآرزوهایی دارند،عهده داربشه،یه سوال بی جوابه!!!
یک سوالی دارم.برای ساختن یک ساختمان 120متردرزمین 200متری بجز دوندگی اداری مدت زیر ساخت وتامین هزینه چقدر زمانبر.حالا افتاح مترو ویمارستان وغیره چه مدت نیاز به زیر ساخت وتامین منابع بجز بروکراسی اداری دارد.این دولت هنوز برزیرساخت های زمان رضا شاه ورفسنجانی متکی بوده ودارد افتتاح پروژه های چند دهه قبل را که آمده بهربرداری بوده را روبانشان را قیچی می کند.
بله کار اقای رییسی خوبه برای مردم انجام شد منتها پول ما در ایران خرج نمیشه اقای رییسی با تا مانده های پول دولت کار انجام میده اونم ازمالیات های مردم نه کمک دولت از هیچی بهتره اگر اینم نمیشد چه خاکی بسر کنیم
درود بر شرفت نان پدر شیر مادر حلالت مردم پرند خیلی مظلوم و قشر زحمت کشی هستند کلی سرعت و هزینه رفت و آمد مردم کمک میشه با خط مترو خدا نگهدارت باشه به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی کشور عزیزم ایران
جالب اینکه مرکز شهرستان یعنی رباط کریم ایستگاه مترو نزاشتن و. ازش رد شدن رفتن پرند اینم از عجایب و کارشناسی های کارشناس هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی