بازدید 1617

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌ها

پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌ها را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 29 November 2023

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه هشتم آذر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ آذر خواهد بود که بر این اساس، تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هشتم اذر از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه هشتم اذر از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام پلیس راهور فراجا تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج چالوس از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز‌ جمعه دهم آذر از آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود و رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه دهم آذر در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

اجرای محدودیت‌های مزبور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست