بازدید 10220
پنجاه و سومین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

دیدار مهم رؤسای سیا و موساد در قطر درباره جنگ/ هشدار ایران درباره استفاده اسرائیل از سلاح‌های شیمیایی/ تایید زخمی شدن 1000 سرباز اسرائیل توسط حماس/افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 15 هزار نفر

جنگ غزه در شرایطی وارد پنجاه و سومین روز خود شده است که توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل تمدید شده است که براساس آن تعدادی از اسرای دو طرف آزاد شدند و کمک های بشردوستانه ای نیز وارد غزه شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 28 November 2023

تایید زخمی شدن 1000 سرباز اسرائیل توسط حماس

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد پنجاه و سومین روز خود شده است که توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل تمدید شده است که براساس آن تعدادی از اسرای دو طرف آزاد شدند و کمک های بشردوستانه ای نیز وارد غزه شد.

توافق جدید، شامل آزادی همه اسرای طرفین خواهد بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۴

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که مذاکرات در قطر، در راستای حصول یک توافق جدید آتش‌بس در غزه است.

این رسانه صهیونیست همچنین گفت که توافق جدید، شامل «آزادی همه ربوده‌شدگان در غزه از جمله سربازان است».

به ادعای این نهاد اسرائیلی، بر اساس این توافق، رژیم صهیونیستی نیز باید تمامی زندانیان امنیتی فلسطینی در بند خود را آزاد کند.

آکسیوس: اسرائیل آماده تمدید 9 روزه آتش‌بس است
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۳

 پایگاه خبری آکسیوس شامگاه سه‌شنبه به نقل از یک مقام صهیونیستی خبر داد در صورتی که حماس هر روز 10 اسیر را آزاد کند، این رژیم آماده تمدید 9 روزه آتش‌بس است.

حماس: تلفات دشمن صهیونیستی در روزهای آینده افزایش می‌یابد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۱

«اسامه حمدان» از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز سه‌شنبه در سخنانی گفت که تلفات دشمن صهیونیستی طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه سخنانش گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای از سرگیری جنگ، تو خالی بوده و برای مصرف داخلی مطرح می‌شود.

حمدان گفت: «ارتش اشغالگر پا به 80 درصد از خاک غزه نگذاشته و این اتفاق نیز نخواهد افتاد».

این مقام حماس گفت: «اقدام القسام در خصوص تحویل اُسرا در مناطق مختلف، دروغ اشغالگران در خصوص سیطره بر مناطق شمالی غزه را فاش می‌کند».

وی ادامه داد: «اشغالگران جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند و اگر اسیر در اختیار نداشتیم، اُسرای ما آزاد نمی‌شدند».

حمدان از تمامی رسانه‌های بین‌المللی خواست تا به غزه آمده و از حجم جنایت‌های رژیم اشغالگر مطلع شوند.

فایننشال‌تایمز: مذاکرات کنونی قطر بر توافق جدیدی متمرکز است
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۳

روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز روز سه‌شنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد که مذاکرات کنونی در قطر درباره جنگ غزه، بر روی دسته بعدی گروگان‌ها متمرکز است که می‌تواند نشان دهنده تبلور توافق جدیدی باشد.

منابع مطلع امروز (سه‌شنبه) از برنامه دیدار «ویلیام بِرنز» رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از منابع مطلع در دولت آمریکا گزارش داد که رئیس سیا امروز در سفری محرمانه به قطر رفته تا در آنجا با رئیس موساد به‌صورت مخفیانه دیداری داشته باشد.

اردن: مخالف اشغال غزه یا ایجاد منطقه حائل در آن هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۰

عبدالله دوم پادشاه اردن تأکید کرد که حمله شنیع رژیم صهیونیستی به غزه و تجاوزات غیر قانونی ان به کرانه باختری، با ارزشهای انسانی و حق زندگی در تناقض است.

وی همچنین گفت که اردن به شدت مخالف هر گونه تلاش برای جدا کردن کرانه باختری از نوار غزه است و این دو منطقه را در امتداد کشور یکپارچه فلسطین می‌داند.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن هم روز گذشته گفت که جنگ غزه موسوم به «طوفان الاقصی»، از هفتم اکتبر آغاز نشد و این مسئله، معلول کشتار و اشغالگری رژیم صهیونیستی بوده است.

الصفدی با تأکید بر لزوم فوری اجرای آتش‌بس فراگیر در غزه، گفت: راه صلح، با راهکار دو دولتی و تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از هفت اکتبر، شاهد خونبارترین سال در کرانه باختری بوده‌ایم، تأکید کرد: کشتار و نابودی که اسرائیل انجام می‌دهد، دفاع از خود نیست، بلکه جنایت جنگی و کشتار جمعی است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از پادشاه اردن گزارش داد، همه جهان باید برای توقف جنگ علیه غزه، حمایت از غیر نظامیان و بیمارستانها وارد عمل شوند و رژیم صهیونیستی را مجبور کنند به محاصره پایان دهد.

پادشاه اردن خاطر نشان کرد: محروم کردن مردم غزه از آب، غذا، دارو و برق، جنایت جنگی است که نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد.

وی در پایان تأکید کرد که اردن به صورت قاطع مخالف هر گونه سناریو یا ایده‌ای است که مبتنی بر اشغال مجدد بخشهایی از غزه یا ایجاد منطقه حائل در آن باشد.

مقام فلسطینی: اسرائیل 80 درصد فلسطینیان را در غزه آواره کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۱

 «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه در سخنانی گفت که جنگ رژیم صهیونیستی باعث آوارگی 80 درصد از ساکنان این باریکه شده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «آتش‌بس موقت در غزه باید به آتش‌بس دائمی تبدیل شود».

منصور اضافه کرد: «اشغالگران از روز هفتم اکتبر تا کنون بیش از 3 هزار غیرنظامی فلسطینی را بازداشت کرده که در میان آنها کودکان و زنان نیز قرار دارند».

نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت: «تمام جهان باید برای آتش‌بس و حمایت از غیرنظامیان و بیمارستان‌ها اقدام کرده و اسرائیل را به پایان محاصره و تضمین رسیدن کمک‌ها مجبور کنند».

هشدار ایران درباره استفاده رژیم اسرائیل از سلاح‌های شیمیایی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۵

 رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، روز دوشنبه ششم آذرماه و در حاشیه نشست سالانه کنفرانس دولت‌های عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی، با فرناندو آریاس، مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این ملاقات در خصوص زمینه‌های ارتقای همکاری‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، در خصوص استفاده این رژیم از سلاح‌های شیمیایی هشدار داد و خواستار نظارت و پیگیری تحولات مربوطه از سوی سازمان و تقویت تلاش‌ها برای جهانشمولی کنوانسیون شد.

وی خاطرنشان کرد که هدف و غایت کنوانسیون بدون انهدام کامل همه ذخایر سلاح‌های شیمیایی محقق نخواهد شد.

رضا نجفی در این ملاقات همچنین با اشاره به تحریم‌های یکجانبه آمریکا و نقض فاحش مفاد کنوانسیون از سوی آن کشور، خواستار ادامه تلاش‌های مدیرکل برای دسترسی جانبازان شیمیایی ایران به داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز شد.

ابو عبیده: دشمن امروز آتش‌بس را نقض کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۹

سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی با ارائه توضیحاتی درباره درگیری‌های صبح امروز (سه‌شنبه) در شمال نوار غزه، این اقدام رژیم صهیونیستی را نقض توافق آتش‌بس ارزیابی کرد.

 ابو عبیده اظهار داشت: صبح امروز درگیری میدانی در شمال نوار غزه در نتیجه نقض آشکار توافق آتش بس توسط دشمن رخ داد و مجاهدان ما با این نقض برخورد کردند.

سخنگوی القسام گفت: تا زمانی که دشمن به توافق آتش‌بس پایبند باشد ما نیز به آن پایبند هستیم و از میانجی‌ها می‌خواهیم که اشغالگران را تحت فشار قرار دهند تا به تمام مفاد آتش‌بس پایبند باشند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع خبری صبح امروز اعلام کردند که تعدادی از نظامیان صهیونیست که قصد پیشروی در یکی از محورهای غزه را داشتند، با مقابله نیروهای مقاومت رو به رو و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

نیروها و خودروهای نظامی صهیونیستی صبح امروز تلاش کردند که از نقاط استقرار خود خارج شده و در محور شمال غربی نوار غزه پیشروی کنند.

نیروهای مقاومت به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و صهیونیست‌ها بار دیگر به اماکن استقرار خود بازگشتند.

6 طرح شاباک برای ترور یحیی السنوار
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۳

روزنامه معاریو، چاپ فلسطین اشغالی امروز (هفت آذر) در خبری نوشت که سازمان امنیت داخلی اسرائیل از سال ۲۰۱۱ تاکنون شش طرح ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه را به نتانیاهو پیشنهاد کرده، اما هر بار این طرح‌ها رد شده است.

به نوشته وبگاه وبگاه خبری العربی الجدید، به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو هر ۶ بار با طرح‌های پیشنهاد مخالفت کرده است، طرح‌هایی که شامل جزئیات دقیق و جامع از جمله پیامدهای احتمالی ترور السنوار می‌شد.

یحیی السنوار ۶۱ ساله، در سال ۱۹۸۸ بازداشت شده بود اما در پی توافق تبادل اسرا با «گلعاد شالیط» سرباز اسرائیلی در سال ۲۰۱۱ آزاد شد و از سال ۲۰۱۷ عهده‌دار رهبری حماس در نوار غزه است.

ین طرح‌ها در دوره ریاست «یورام کوهن»، «نداف ارگمان» و رئیس فعلی آن «رونین بار» به نتانیاهو ارائه شده و تعداد زیادی از مقامات امنیتی شاباک در گفت‌و‌گو با روزنامه معاریو این اطلاعات را تصدیق کرده‌اند.

معاریو نوشت که نقشه‌های ترور بر این واقعیت استوار بود که «یحیی السنوار» به عنوان یک فرد تحت تعقیب عمل نمی‌کرد، زیرا او مایل بود کارهای خود را آشکارا انجام دهد و برخلاف سید حسن نصرالله در مکان‌ها یا پناهگاه‌های مخفی زندگی نکند.

اشاره روزنامه معاریو به فعالیت آشکار یحیی السنوار، همه را یاد کنفرانس خبری او در می ۲۰۲۱ می‌اندازد، زمانی که خبرنگار از او پرسید آیا ترس از ترور ندارد و السنوار نیز در پاسخ گفت: «با پای پیاده به خانه‌ام بر می‌گردم و بنی گانتز [وزیر جنگ وقت اسرائیل] یک ساعت فرصت دارد تا تصمیمش را بگیرد و هواپیماهایش را آماده کند». رهبر حماس در غزه سپس در مقابل دوربین‌ها با پای پیاده در خیابان‌های غزه تا خانه‌اش قدم زد و این حرکت او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

به نوشته معاریو، طرحی که «رونین بار» رئیس فعلی شاباک به نتانیاهو ارائه کرده بود، دارای جزئیات بیشتری بود و شامل ترور تمامی رهبران حماس در غزه نیز می‌شد.

با این حال دفتر بنیامین نتانیاهو در پاسخ به روزنامه معاریو، این اطلاعات را تکذیب کرد. هرچند چند ماه پیش نیز «یورام کوهن» رئیس اسبق شابام به شبکه ۱۲ اسرائیل گفت که طرح‌های مختلفی را برای ترور سران حماس به نتانیاهو ارائه کرده و به او گفته بود که حماس خطر بزرگی برای اسرائیل است.

معاریو سپس مدعی شد که اطلاعات به دست آمده توسط اسرائیل حاکی از آن است که گردان‌های عز الدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، تعداد اعضای واحد ویژه خود به نام «النخبه» را در سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داده است که نشان می‌دهد این واحد ویژه همانی است که عملیات طوفان الاقصی را در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) انجام داد و صدها کشته و زخمی از اسرائیلی‌ها به جا گذاشت.

تلاش سرویس‌های امنیتی اسرائیل برای ترور یحیی السنوار در حالی است که برخی از مقامات اسرائیلی در ذکر مخالفت خود با توافق تبادل اسرای اخیر به تجربه آزادی او اشاره می‌کنند و می‌گویند که اسرائیل با آزادی یحیی السنوار، مرتکب اشتباه بزرگی شد و هدیه ارزشمندی را به مقاومت داد.

اکنون السنوار مرد شماره یک حماس در غزه محسوب می‌شود؛ در این راستا روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت امروز نوشت که تعدادی از اسرای اسرائیلی که طی روزهای گذشته طی توافق تبادل اسرا، به فلسطین اشغالی بازگشته‌اند، از دیدار با «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه خبر داده‌اند.

یحیی السنوار با اسرای اسرائیلی در روزهای ابتدایی جنگ، داخل یک تونل دیدار کرده و به زبان عبری به آن‌ها گفته است: «خوش آمدید، من یحیی السنوار هستم. شما در مکان امنی هستید و اتفاقی برای شما نمی‌افتد».

تداوم جوسازی اتحادیه اروپا علیه عملیات طوفان‌الاقصی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۸

سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا با نادیده گرفتن حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود و در تداوم فضاسازی‌ها علیه عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین ادعا کرد که حماس جایی در آینده و افق سیاسی غزه ندارد.

 پیتر استانو روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بروکسل گفت: برای اتحادیه اروپا مهم این است که درباره بازسازی، برقراری ثبات و افزودن غزه به راه حل دو دولت رایزنی شود.

وی مدعی شد: یکی از اصلی‌ترین مولفه ها این است که حماس جایی در افق سیاسی غزه ندارد و این منطقه باید از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین مدیریت شود که تمایل و آمادگی خود را در این زمینه نشان داده‌اند.

این مقام اروپایی با بیان اینکه جامعه بین‌الملل درباره مدیریت غزه از سوی مقام‌های رام‌الله اتفاق نظر دارد افزود که زمان و شرایط آن در حال بررسی است.

استانو عنوان کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین، ایدئولوژی بهتری نسبت به حماس در غزه ارائه خواهد داد که بر راه حل دولت تاکید دارد.

وی مدعی شد: «به همین خاطر است که اتحادیه اروپا و بخش عمده جامعه جهانی در تلاش هستند تا ایده دو دولت را احیا و به مردم فلسطین ارائه کنند».

سخنگوی اتحادیه اروپا در حالی این اظهارات را مطرح کرد که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته حمایت فلسطینان از حماس در پی عملیات طوفان الاقصی طی هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

دیدار مهم رؤسای سیا و موساد در قطر درباره جنگ
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۰

 منابع مطلع امروز (سه‌شنبه) از برنامه دیدار «ویلیام بِرنز» رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از منابع مطلع در دولت آمریکا گزارش داد که رئیس سیا امروز در سفری محرمانه به قطر رفته تا در آنجا با رئیس موساد به‌صورت مخفیانه دیداری داشته باشد.

طبق این گزارش،‌ برنز قرار است با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه و نخست‌وزیر قطر نیز دیدار داشته باشد تا با دو طرف به جمع‌بندی برای توافق بزرگتر بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در غزه برسد.

این منابع به واشنگتن‌پست گفتند که رئیس سیا قصد دارد در جریان سفر به قطر، چشم‌انداز تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس را تقویت کند تا شامل نظامیان صهیونیست نیز بشود.

بر این اساس، برنز همچنین به دنبال مجاب کردن حماس برای آزادی فوری آمریکایی‌های اسیرشده و تمدید وقفه بشردوستانه در جنگ نوار غزه است.

شبکه صهیونیستی «کان» نیز گزارش داد که رئیس موساد هم به قطر سفر کرده و منتظر دیدار با رئیس سیا است.

طبق این گزارش، بارنیع قصد دارد ضمن دیدار با امیر و وزیر خارجه قطر، توافق مبادله اسرا با حماس را به نظامیان اسیر صهیونیست گسترش دهد.

نتانیاهو: 170 اسیر دیگر در دست حماس هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به شبکه سی ان ان گفت: تل آویو معتقد است که هنوز 170 اسرائیلی در اسارت حماس هستند.

وی افزود: از میان گروگانها، 17 نفر خارجی و بقیه شهروند اسرائیل هستند.

سناتور سندرز: اسرائیل حق کشتن ۱۲ هزار فلسطینی را ندارد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۶

سناتور برنی سندرز گفت، رژیم صهیونیستی حق ندارد ۱۲ هزار نفر را طی شش الی هفت هفته در پاسخ به عملیات جنبش حماس به شهادت برساند.

 برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی در مصاحبه با سی‌بی‌اس نیوز عنوان کرد: «ببینید، اسرائیل ضربه قطعا شدیدی توسط حماس خورد و ۱۳۰۰ فلسطینی بی‌گناه کشته شدند.»

گرچه این سناتور آمریکایی به آنچه «حق» تل‌آویو در «دفاع از خود» نامید، اشاره داشت اما تاکید کرد که «اسرائیل حق ندارد ۱۲ هزار نفر را در شش الی هفت هفته به قتل برساند؛ جمعیتی که دو سوم آن را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.»

او در ادامه مجددا تاکید کرد: «اسرائیل حق چنین کاری را ندارد این اقدام به منزله نقض قوانین بین‌المللی است.»

سندرز با اشاره به ادامه حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: «آمریکا همیشه حمایت‌هایی را به اسرائیل ارائه داده است. فکر می‌کنم ما این حق را هم داریم که به او بگوییم؛ متاسفانه نمی‌توانی انواع و اقسام بمب‌ها را بر سر مردان، زنان و کودکان بی‌گناه بریزی و آن‌ها را به قتل برسانی.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «باید به کابینه راست‌گرای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بگوییم که برای حل بحران در کرانه باختری و فلسطینی‌ها به راه‌حل دو دولتی نیاز داریم. در کل اگر از آمریکا پول می‌خواهید، باید به آنچه که ما می‌خواهیم، گوش دهید. ما نمی‌توانیم فقط چک سفید امضا بدهیم.»

رژیم صهیونیستی توافق آتش‌بس را نقض کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۵

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از نقض توافق آتش‌بس موقت توسط رژیم صهیونیستی با حمله به مناطقی در شمال نوار غزه خبر دادند.

 خبرنگار المیادین در غزه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از زمان اجرایی شدن آتش‌بس تقریباً روزانه آتش‌بس را نقض می‌کند و امروز حملاتی را در شمال این باریکه و به ویژه منطقه «الشیخ رضوان» انجام داد.

وی همچنین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با عقب‌نشینی نیروهایش، با شلیک توپ غرب محله الشیخ رضوان را هدف قرار داد.

رسانه‌های فلسطینی نیز در این باره اعلام کردند که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز حملاتی را به الشیخ رضوان و اردوگاه «الشاطی» در غرب شهر غزه انجام دادند.

بورل: حماس یک ایدئولوژی است که نابود نمی‌شود
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۴

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در سخنانی جنبش حماس را یک «ایدئولوژی غیرقابل از بین رفتن» توصیف کرد.

 جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی در اجلاس منطقه‌ای سالانه اتحادیه مدیترانه در شهر بارسلونا اظهار کرد: اسرائیل از حد و حدود دفاع از خود فراتر رفته و نباید به فکر اشغال دوباره نوار غزه باشد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، وی بر لزوم تمدید آتش بس بشردوستانه در نوار غزه و تبدیل آن به یک آتش بس پایدار و دائمی با هدف فراهم کردن شرایط کار بر روی راه حل سیاسی برای درگیری تاکید کرد.

بورل افزود: جنبش حماس فقط یک گروه از افراد نیست، بلکه یک ایده و ایدئولوژی است که نمی‌توان آن را از بین برد.

وی همچنین گفت: اگر جنگ غزه متوقف نشود، جهان با موج‌های بی‌سابقه افراط‌گرایی و خشونت مواجه خواهد شد.

این مقام اروپایی همچنین تاکید کرد: بدون تشکیل کشور فلسطین، صلح و امنیتی برای اسرائیل وجود نخواهد داشت.

آمادگی حماس برای آزادسازی سربازان صهیونیست با شروط جدید
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰

یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس برای آزادسازی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی با شروطی جدید اعلام آمادگی کرد.

 روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت، جنبش حماس آمادگی خود را برای بررسی آزادسازی سربازانی که از هفتم اکتبر بازداشت شدند، با شروطی جدید اعلام کرد.

به نوشته جروزالم‌پست، این موضوع در مذاکرات آتش‌بس گنجانده نشده بود و شروط آزادسازی این نظامیان با شروط قبلی مربوط به آزادسازی غیرنظامیان متفاوت خواهد بود.

این روزنامه رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت، این مساله به منزله اقدام بزرگی از سوی حماس خواهد بود چرا که فشارهای بین‌المللی بیشتر از آنکه بر سربازان و نظامیان متمرکز باشد، متوجه آزادسازی اسرای غیرنظامی است.

این روزنامه همچنین نوشت، از منظر قوانین بین‌المللی، سربازانی که حماس آنها را بازداشت کرده، اسرای جنگی هستند.

وزیر جنگ اسرائیل: پس از آتش‌بس به جنگ بازمی‌گردیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۸

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم پس از آتش‌بس «با قدرت بیشتری» علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواهد جنگید.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود در مقابل گروهی از سربازان این رژیم، اعلام کرد: «نیروهای اسرائیلی پس از آتش‌بس با قدرت بیشتری برای جنگ با جنبش حماس بازخواهند گشت و این عملیات در سرتاسر نوار غزه اجرا خواهد شد.»

براساس گزارش صدی البلد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «شما اکنون چند روز فرصت دارید. ما دوباره به جنگ باز خواهیم گشت و از همان قدرت سابق و حتی بیشتر از آن استفاده خواهد کرد و ما در سرتاسر نوار غزه جنگ خواهیم کرد.»

گالانت درباره جبهه شمالی و حزب‌الله دروغ می‌گوید
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۷

رسانه‌های صهیونیستی با انتقاد از عملکرد رژیم اسراییل در مرزهای لبنان تاکید کردند که وزیر جنگ این رژیم درباره مقابله با حزب الله دروغ می گوید.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «بشفاع» نوشت که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اسراییل در سایه عملیات نظامی مقاومت لبنان که این رژیم را مجبور به تخلیه شهرک‌های مرزی کرد، به شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی پشت کرد.

«یونی روتنبرگ» تحلیلگر و نویسنده این روزنامه از نوع نبرد در مرزهای لبنان و گزارش دستگاه ‌های امنیتی رژیم صهیونیستی که مدعی مجازات سنگین حزب الله پس از هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش این رژیم و شهرک‌های شمالی شده بودند، انتقاد کرد.

وی گفت که گالانت دروغ می‌گوید و به شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی پشت کرده است.

علیرغم اینکه مرزهای لبنان همزمان با اعلام آتش بس در غزه اوضاع آرامی را تجربه می‌کند، اما «اورلی جربی» رئیس کمیته شهرک صهیونیست نشین «علما» در الجلیل اعلی گفت که زندگی به دلیل بمباران،شلیک موشک و صدای آژیرهای خطر به کابوس تبدیل شده است.

وی با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که چرا همه صهیونیست‌ها را از اینجا انتقال داد و ما را پشت سر خود تنها گذاشت.

همچنین «موشه داویدویچ» رئیس شهرک‌های صهیونیست نشین در خطوط درگیری در گفت‌وگو با روزنامه «معاریو» تاکید کرد که اگر حزب الله لبنان در شمال بماند، شهرک نشینان صهیونیست به این منطقه باز نخواهند گشت، حتی اگر نظامیان صهیونیستی در داخل شهرک ها باقی بمانند.

از سوی دیگر، «ایریز بیرگمان» یکی از افسران صهیونیست از نتانیاهو و اظهارات وی درخصوص مقابله با حزب الله انتقاد کرد و گفت: این حرفها تو خالی است و مانند کلماتی است که قبلا شنیده‌ایم.

نتانیاهو بشدت نگران کودتا علیه خود در حزب لیکود است
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۷

یک رسانه صهیونیستی نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل از کودتای هم حزبی ها و تلاش آن ها برای برکناری خود بشدت نگران است.

 پایگاه «وای نت» با اشاره به وجود مذاکرات و مشورت هایی برای بررسی امکان برکناری نتانیاهو و سرنگونی کابینه اش از طریق رای گیری در کنست (پارلمان ) افزود که وی برای حفظ جایگاه خود در لیکود، با نمایندگان این حزب در کنست دیدار و گفت وگو کرده است.

«وای نت» اضافه کرد: نتانیاهو به منظور تثبیت جایگاه در لیکود، از برنامه های کاری خود برای دیدار و گفت وگوی مستقیم با اعضای کنست سوء استفاده می کند.

این پایگاه صهیونیستی که نسخه الکترونیکی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» است، به نقل از یک مسئول در حزب لیکود ادامه داد که نتانیاهو از تلاش ها به منظور یافتن جایگزینی برای خود بسیار نگران است و می خواهد اطمینان پیدا کند که هسته های مخالف وی در حزب لیکود وجود ندارد.

این مسئول که نامش فاش نشده است، اضافه کرد: نتانیاهو می خواهد دیدگاه حزب لیکود را پس از عملیات طوفان الاقصی درباره خود بسنجد چرا که بسیاری از اعضای این حزب، نتانیاهو را مسئول شکست و افتضاح تاریخی در این نبرد می دانند.

وی افزود: نتانیاهو از طریق این جلسات دو هدف دارد، هم تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهد و هم این پیام را منتقل کند که تنها اوست که می تواند از تشکیل کشور مستقل فلسطین جلوگیری کند.

به نوشته وای نت، در روزهای اخیر گفت وگوهای محرمانه ای در حزب لیکود درباره جزییات دوره پس از برکناری نتانیاهو انجام شده است.

این پایگاه به نقل از یک مسئول برجسته دیگر در حزب لیکود نوشت: این حزب امکان جایگزینی نامزد دیگری به جای نتانیاهو از طریق رای عدم اعتماد در کنست را بررسی کرده است.

وای نت درباره تلاش ها برای یافتن شخص جایگزین نتانیاهو اضافه کرد: یکی از نام های مورد نظر برای پست نخست وزیری «یولی ادلشتاین» رئیس کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست است که احتمال دارد به طور موقت و تا زمان انتخاب رئیس جدید برای حزب لیکود، نخست وزیر شود.

یک منبع دیگر در حزب لیکود اعلام کرد که در این حزب احساسی وجود دارد که نتانیاهو پس از پایان جنگ می خواهد در انتخاب رئیس جدید حزب، اخلال ایجاد کند.

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 15 هزار نفر
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۵

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که جنگ غزه به شهادت بیش از ۱۵ هزار فلسطینی از جمله بیش از ۶۱۵۰ کودک منجر شده است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: جنگ غزه منجر به شهادت بیش از ۱۵ هزار فلسطینی از جمله بیش از ۶۱۵۰ کودک و چهار هزار زن و زخمی شدن بیش از ۳۶ هزار نفر شد. این نشان می‌دهد که ۷۵ درصد قربانیان زن و کودک هستند.

در بیانیه این نهاد آمده است: همچنان ۷۰۰۰ مفقود در زیر آوار هستند یا سرنوشتشان نامشخص است. از جمله آن‌ها بیش از ۴۷۰۰ زن و کودک هستند. تعداد قربانیان کادر پزشکی به ۲۰۷ شهید، کادر دفاع مدنی به ۲۶ شهید و خبرنگاران به ۷۰ شهید رسیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش اسرائیل ۱۰۳ مقر دولتی و ۲۶۶ مدرسه را تخریب کرد. ۸۸ مسجد به طور کامل تخریب و ۱۴۷ مسجد آسیب دیدند. سه کلیسا نیز هدف قرار گرفتند. ۵۰ هزار واحد مسکونی به طور کامل و ۲۴۰ هزار واحد به صورت جزئی آسیب دیدند. فعالیت ۲۶ بیمارستان و ۵۵ مرکز بهداشتی متوقف شده و ۵۶ آمبولانس منهدم شدند.

پیش از این سلامه معروف، مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: ایام آتش‌بس میزان کشتار و تخریب عظیم در غزه را نشان داد. نیروهای رژیم صهیونیستی ۴۰ هزار تُن مواد منفجره روی غزه ریختند.

لوموند: یحیی السنوار، استاد بازی در غزه است
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۵

«بعد از عملیات طوفان الاقصی حماس در ۷ اکتبر، رهبر حماس در فلسطین، آتش بسی را که برای آزادی گروگان‌ها مذاکره شده بود به نفع خود تبدیل می‌کند. او که با ذهنیت و طرز تفکر اسرائیلی آشنا بود، خودش در سال ۲۰۱۱ در مبادله اسرا آزاد شده بود.»

 روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی آورده است: «استاد زمان و وقت شناس، یحیی السنوار در مورد هر نقطه از توافق‌نامه آتش‌بس، از آزادی گروگان‌های اسرائیلی گرفته تا آزادی اسرای فلسطینی، مذاکره کرد و به دنبال برتری آرمان فلسطین بود. از زمانی که آتش بس موقت در روز جمعه، ۲۴ نوامبر اجرایی شد، رهبر حماس در نوار غزه، ضرب آهنگ این آتش بس را دیکته کرده تا در صورتی که احساس کند اسرائیل شروط مذاکره را زیر پا می گذارد، آماده مهار آن باشد.

رهبر ۶۱ ساله فلسطینی باعث شد تمام کسانی که در اسرائیل او را مرده معرفی کرده بودند، نشان دهد که دروغ است. یحیی السنوار پس از امضای عملیات حماس که در تاریخ ۷ اکتبر علیه اسرائیل انجام شد، نه تنها پنجاه روز پس از آغاز جنگ هنوز زنده است، بلکه یک پیروزی سیاسی جدید نیز به دست آورده است.

متی اشتاینبرگ، مشاور سابق چندین رئیس شاباک، سرویس‌های اطلاعاتی داخلی اسرائیل معتقد است که کسی مانند السنوار به خوبی اسرائیلی‌ها را رمزگشایی می‌کند. رهبران حماس اساساً تقسیمات موجود و در نتیجه ضعف آن را کاملاً درک می‌کردند و این واقعیت را می‌دانستند که برای مبارزه با ارتشی که از نظر ابزار و نیرو بسیار قوی‌تر است، باید به سلاح‌های مختلف متوسل شد.

وی "بازی" با گروگان‌ها را بسیار مهم می‌داند؛ السنوار حماس را به عنوان آزادکننده اسرای فلسطینی معرفی می‌کند. قول داده‌اند و عمل می‌کنند. آنها نشان داده‌اند که ۷ اکتبر یک پیروزی برای جنبش آنها بود و هر رهایی از گروگان‌ها در نظر افکار عمومی فلسطین یادآور این پیروزی است.

السنوار به مدت بیست و دو سال در اسرائیل زندانی شد، سپس توسط بنیامین نتانیاهو، که در آن زمان نخست وزیر بود، به لطف «توافق (گلعاد) شلیط» سربازی که در سال ۲۰۰۶ توسط حماس دستگیر شد و پنج سال بعد با ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی مبادله شد، آزاد شد. یحیی السنوار بهتر از هرکسی اهمیت نمادین و استراتژیک چنین توافقی را درک می‌کند.

او گواه این است که این شکل از چانه‌زنی می‌تواند کارساز باشد. او با استفاده مجدد از این سلاح در ۷ اکتبر به همراه محمد الضیف، رئیس شاخه نظامی حماس، عملیات گسترده‌ای را با هدف آزادی هزاران فلسطینی محبوس در زندان‌های اسرائیل طراحی کرد. با این حال، توافق امروز، تعداد زندانیان قابل آزادی را به سه نفر برای هر اسیر اسرائیلی محدود می‌کند.

برای بنیامین نتانیاهو، تحقیر فریب خوردن از مردی که فکر می‌کرد از زمان به قدرت رسیدن در سال ۲۰۱۷ مهارش کرده بود، سنگین شده است. او دوست داشت او را به زور خم کند. اما مقاومت جنبش در برابر خشونت بمباران اسرائیل که از زمان آغاز جنگ بیش از ۱۴۸۰۰ کشته بر جای گذاشته و فشار خانواده‌های گروگان‌ها، آن را مجبور به پذیرش مذاکره کرد.

جنگ روانی به نفع یحیی السنوار آشنا با روحیه اسرائیلی‌ها تبدیل شد. در زندان عبری آموخت و زیاد خواند. او کاریزماتیک بود و خود را به عنوان واسطه مقامات زندان با زندانیان حماس تثبیت کرد.

او که در سال ۱۹۶۲ در اردوگاه پناهجویان در جنوب غزه تحت محاصره به دنیا آمد، زمانی که حماس تأسیس شد، به این جنبش پیوست. او بنیانگذار آن، احمد یاسین، که به او نزدیک بود، متقاعد کرد که یک دستگاه امنیتی به نام المجد را برای ردیابی جاسوسان تأسیس کند.

شاباک خواهان حذف این رهبر است. مقامات اسرائیلی که فکر می‌کردند حماس ضعیف و محدود است، هوشیاری خود را بر کرانه باختری متمرکز کرده‌ بودند. او در ۷ اکتبر حماس را وارد مبارزه مسلحانه کرد، زیرا مطمئن بود که اسطوره شکست ناپذیری دولت یهود به دلیل اختلافات داخلی آن درهم شکسته شده است. حالا حماس حامیان زیادی پیدا کرده است که از ضربه به دشمن در سرزمین‌های فلسطین و فراتر از آن استقبال می‌کنند.

حماس با امضای توافقی با دولت یهود، خود را به عنوان یک مخاطب معرفی می‌کند که باید با آن مذاکره کرد.»

تایید زخمی شدن 1000 سرباز اسرائیل توسط حماس

ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن حدود ۱۰۰۰ تن از نیروهای این رژیم در جریان نبرد طوفان الاقصی خبر داد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، حدود ۱۰۰۰ سرباز اسرائیلی در جریان عملیات طوفان الاقصی زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که وضعیت ۲۰۲ تن از سربازان ارتش این رژیم وخیم است.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن بیش از ۳۸۵ نفر از نظامیان صهیونیست اذعان کرده بود.

در همین راستا «لیلاخ شوبیل»، خبرنگار نظامی روزنامه «یسرائیل هیوم» گفته بود، آمار اعلام شده از کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی قابل درک نیست. این آمار نزدیک به نیمی از کشته‌ها در جنگ شش روزه است و ارتش رژیم صهیونیستی طبق ارزیابی‌هایی که نشان می‌دهد با گسترش هرچه بیشتر عملیات زمینی ارتش، درگیری‌ها سخت‌تر و تعداد قربانیان بیشتر می‌شود، در انتظار شرایط دشوارتر است.

شامگاه دوشنبه، ساعتی پس از اعلام تمدید دو روزه آتش‌بس در غزه، چهارمین گروه از اسرای صهیونیست در غزه تحویل صلیب سرخ شد. جنبش حماس دوشنبه شب اعلام کرد که با قطر و مصر در مورد تمدید آتش‌بس بشردوستانه موقت برای دو روز دیگر بر اساس همان شروط آتش‌بس قبلی به توافق رسید.

نتانیاهو: ۸ میلیارد دلار برای جنگ اختصاص دادیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گفت: «حدود ۸ میلیارد دلار برای تامین هزینه‌های نظامی و غیرنظامی در طول یک ماه و نیم از آغاز جنگ اختصاص داده‌ایم».

نتانیاهو اظهار داشت: «ما همچنان بر روی هدف خود برای بازگرداندن همه ربوده‌شدگانمان و اطمینان از اینکه حماس دیگر ما را تهدید نمی‌کند کار می‌کنیم».

وی پیش از این گفته بود که بعد از تماس تلفنی با «جو بایدن رئیس» جمهور آمریکا نگاه مثبتی به تمدید آتش بس بعد از پایان آتش بس بشردوستانه ۴ روزه فعلی دارد اما به شرطی که روزانه بیش از ۱۰ نفر از زندانیان صهیونیست نزد حماس آزاد شوند.

جهاد اسلامی: به توافقی برای تمدید دو روزه آتش‌بس دست یافتیم

 جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که به توافقی برای تمدید آتش‌بس در غزه به مدت دو روز دیگر و با همان شروط تبادل اسرا دست یافته‌اند. 

آتش‌بس انسانی در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه به وقت محلی (سوم آذر) وارد فاز اجرایی شده است. این آتش‌بس به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

بنابر گزارش شبکه المنار، جهاد اسلامی تأکید کرد: «تلاش ما برای تمدید آتش‌بس به منظور رعایت منافع ملت صبور و استوار ما و فراهم کردن زمینه ورود بیشترین مقدار مایحتاج مردم این منطقه است». 

همچنین «محمد الهندی» معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش‌بس شد، چرا که این رژیم اهداف خود را محقق نکرد. 

کابینه رژیم صهیونیستی با آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی دیگر موافقت کرد

 دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کابینه گنجاندن ۵۰ زندانی زن را در فهرست زندانیان واجد شرایط برای آزادی در صورت آزادی گروگان‌های اسرائیلی دیگر تائید کرده است.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، مقامات صهیونیستی اسامی ۱۰ اسیر این رژیم که قرار است حماس روز سه‌شنبه براساس توافق آتش بس دو روزه آزاد کند را دریافت کرده‌اند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۸۸
بحمدالله حماس اسرائیل را فتح کرد و تمام اسرائیلیان را ریخت دریا . از فردا هم قراره بریم امریکا رو فتح کنیم و بعدش کاخ سفید رو حسینیه کنیم و نمازمان را در کاخ سفید خواهیم خواند ان شا الله
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
خسته نباشی دلاور
هدف بعدی فتح کهکشان راه شیری
و ساختن مسجد درمریخ است
انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
باااانممممک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
العربیه گزارش تصویری داره جنگ در غزه شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
لازم نیست که حماس اسرائیل و کاخ سفید را فتح کنه. همین که تا دیروز نخست وزیر و کابینه اسرائیل و پشتش آمریکا و انگلیس و حتی آلمان گفتند آتش بسی نخواهود بود و امروز به غلط کردن افتادند، برای حماس کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
نخیر، فلسطین اشغالی را فتح نکرد، اما تاریخ ثابت کرده رژیم صهیونیستی هر یکی دو سال یکبار به یه بهانه ای به فلسطینیان مظلوم حمله میکنه، اینبار فقط پیش دستی شد
اگر حماس هم حمله پیش دستانه نمی کرد، رژیم صهیونیستی به یک بهانه ای به زودی حمله ای را شروع میکرد، با این تفاوت که دیگه 1800 نفر ازشون به درک نمی رفتند
مغز بر اندازان در دو ماه گذشته
دیدید که چطور دانشجویان دانشگاه های آمریکا در حمایت از فلسطین تظاهرات کردن. تعجب نکنید. اینها همه با سهمیه دانشگاه رفتن و ضریب هوشی پایینی دارند.

تشخیص
فاصله اجتماعی را رعایت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
زیادی کله پاچه با مغز خوردی هر روز میای اینجا مغز مغز میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
شما احیانا طباخی نداری هر روز میای اینجا تبلیغ مغز میکنی ؟
بصیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
متخصص مغز شگردت رو فهمیدم! تو خودت از فرقه برانداز‌ها هستی و می‌خواهی چهره ما بسیجیان واقعی را تخریب کنی ! حنات دیگه رنگی نداره الهی خدا خودش رسوات کنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تو منافق هستی و از ایجاد اختلاف میان مردم ایران لذت میبری! امثال تو به هیچ وجه بسیجی نیستند.
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
خطای شناختی(به انگلیسی: Cognitive bias) یکی از مباحث مهم علوم شناختی است،
خطاهای شناختی روش‌هایی هستند که ذهن ما، ما را متقاعد به چیزی می‌کند که واقعا درست نیست. این افکار نادرست معمولا موجب تقویت تفکر و یا احساسات منفی می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اتفاقا این جناب متخصص خوب فهمیده چطور تیکه بندازه به براندازان
اونها هم حسابی داغ می کنند
اینها همون حرفهایی هست که سالهاست براندازان علیه قشر حزب اللهی میزنند و ما را اقلیت و جدا از جامعه و رانت خوار و هزار کوفت و زهر مار معرفی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
علی اقا و اقا بصیر، بقیه را هم مثل خودتان فرض کرده اید.
بصیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
میشه بگین چرا باید یک تندرو افراطی به دیگران بی‌احترامی کند و عوض اینکه فقط خودش خراب شود چهره همگی ما بسیجیان خراب شود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
به سایر دوستان توصیه می کنم روی مغز براندازها راه بروند
ظاهرا از اسم متخصص مغز بدشون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
جناب آقای متخصص مغز!اگه به تابناک و دوستانی که تو را تحسین میکنند برنمیخوره،یه سؤالی ازتون داشتم،مصرف ساندیس زیاد،برروی عملکرد مغز،تاثیری داره؟؟؟
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
نتانیاهو کجاست؟
شنیدیم از ترس کشته شدن بدست کابینش محافظاش رو زیاد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تونلهایی که میگفتید زیر بیمارستانها هست کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسیرهایی که میگفتید توی بیمارستانها نگهداری میشوند کجا هستند؟
چرا اسرائیل آزادشون نکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
هنیه به عنوان سرباز دیپلماسی حماس تونست عملیات آتش بس رو مدیریت و با خفت و خواری شرایط حماس رو به اسرائیل دیکته کنه
درود بر قهرمان دیپلماسی حماس
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
ببینیم از چند روز دیگه که دوباره شروع به کشتن و قتل عام کرد این سرباز دیپلماسی چکار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
هنیه با حضورش در قطر بعنوان کشور میانجی از روز اول با روح و روان اسرائیلیها بازی کرد و در انتها اونها رو مجبور کرد دست از بمب باران بردارند و پای میز مذاکره بشینند
درود بر هنیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
نتانیاهو برای بازدید جبهه رفته بود به عزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
نتانیاهوکه به منطقه جنگی غزه رفته بود تو این مدت هم با مقامات سیاسی در حال گفتگو بوده مکانش هم مشخصه
همیشه هم گویا در مناطق دورتری از غزه سمت قژ حضور داره و با کشوهای منطقه هم سری زده . اسراییل گفته کاری به کارش نداره
ٱیا اسرائیل حق دارد غزه را ضمیمه خاک خود کند. آبی بله، قرمزخیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیل غزه را به همراه کرانه باختری در جنگ سال 1967 تصرف کرد و سی سال آنها را در تصرف خود نگه داشت و بعد بدون هیچگونه فشار نظامی، و با این که آنها را از مصر و اردن گرفته بود، به فلسطینی ها داد. غزه ارزشی برای اسرائیل ندارد که بخواهد آن را ضمیمه خاک خود کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اصلا اسرائیل خاکی ندارد که بخواهد غزه را ضمیمه آن بکند آنچه تصاحب کرده با زور و غصب بوده و باید دیر یا زود هر آنچه را با زور و غصب و بی عدالتی و بی قانونی گرفته پس دهد، نتانیاهو فکر می کند دنیا بی قانون است که هر بی قانونی ای کند خیال کرده ولی تاریخ ثابت خواهد کرد که این طور نیست و نخواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آبی ها از کیسه باباشون می بخشند!!!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
ببخشید من اشتباهی آبی زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیل غلط میکنه
بقیه فلسطین رو اشغال کرد اون زمان مردم نمیتونستند از خودشون و سرزمینشون دفاع کنند اما امروز مردم فلسطین اسلحه به دست گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیل در خواب ببینه بتونه یک وجب دیگه از خاک فلسطین رو اشغال کنه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تو طول تاریخ اصلاً کشور فلسطین وجود نداشته، قبل از اسراییل زیر نظر انگلیس بوده و قبلش هم جزو دولت عثمانی بوده، حالا این فلسطین از کجا آمده
موقع رفتن به طرف آمریکا، آن وسط باید حساب اوکراین را هم برسیم که جرأت کرده در برابر اراده ولادیمیر قدیس مقاومت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اوکراین و روسیه به ماچه مربوطه
گالانت گفته بعد از آتش بس به جنگ برمی گردیم.
نباید گروگان های غاصب با اسرای فلسطینی مبادله شوند تا زمانی که اسرائیل به طور کلی از نوار غزه خارج شود و در برابر سازمان های بین المللی متعهد شود که بی قانونی نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
بیجا کرده که بخواهد به جنگ برگردد. اگر جرأت کند یک گلوله به طرف نوار غزه شلیک کند جناب امیر عبداللهیان همان بلایی را به سرش می آورد که در این پنجاه روز آورده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیل از نوار غزه خارج شد و الان نوار غزه خالی است اسرائیلیهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیل میدونه که اگر یک گلوله شلیک کنه تمام محور مقاومت یعنی لبنان و سوریه و عراق و یمن قوی تر از قبل علیهش شلیک میکنند
امروز به احترام حماس محور مقاومت اقدامی نکرده و فقط یمن یکی یکی کشتیهای اسرائیل رو شکار میکنه
ناشناس
| Austria |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آی کیو، معلومه حالت خوب نیست که جفنگیات میگی
تا حالا گروگانها آزاد نشده بودند که موجب شد اسراییل غزه رو شخم بزنه، حالا میگی حماس نباید گروگانها رو آزاد میکرد؟! پانزده هزار کشته بس نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
چه جالب!!!حسنی برمدارشریعت هم گفته بعد از آتش بس،قوی و محکم با همفکرام،به غزه میریم برای جنگ!
حماس برای آزاد کردن دویست سیصد نفر از زندانیان فلسطینی دست به اقدامی زد که نتیجه اش کشته شدن حدود 15 هزار نفر بیگناه و زخمی شدن ده ها هزار نفر و تخریب بیش از نیمی از خانه های مردم و همچنین زیرساخت های شهری و آواره شدن حدود پانصد هزار نفر از مردم بیچاره غزه شد. با همه اینها خودشو پیروز میدان معرفی می کنه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
حماس برای آزادی اسرای خودش اسیر گرفت که در جنگها متعارف هست
اما این اسرائیل بود که برای آزاد سازی اسراش دست به بمباران بیمارستان و خانه های مسکونی کرد و بیش از 6000 کودک رو کشت
روز روشن قاتل رو عوض میکنید
مگر حماس این کودکها رو کشت؟
بالاخره اسرائیل بعد از اینهمه کشتار نتونست حتی یک اسیر خودش رو پیدا کنه و این آرزو رو به گور برد
و الان مجبور شده با مذاکره و خواهش اسراش رو آزاد کنه
و البته اسرای نظامی حسابشون فرق داره
به ازای هر کدومشون هزاران نفر باید آزاد بشه که از شرایط حماس گفته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیل برای آزادی گروگانهاش هزاران کودک رو کشت هزاران زن و غیر نظامی
آخرش که چی؟ مجبور شد عقب نشینی کنه و بره بیرون غزه و شروع کنه منت کشی از قطر و هنیه که ما سه برابر اسیران شما رو آزاد میکنیم و سوخت و مایحتاجتون رو هم تامین میکنیم در عوض چند تا گروگان ما رو آزاد کنید
چقدر حقارت کشید نتانیاهو
«افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 15 هزار نفر»

بد نبود در این چند روزه آتش بس، حماس در کنار رجزخوانی هایش فکری هم به حال آن هفت هزار نفری می کرد که طبق اظهار خود حماس زیر آوارها مانده اند.

یا این که اصولاً حماس مسئولیتی در قبال زندگی و مرگ مردم غزه ندارد و فقط اعلام آمارشان برایش مهم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اینو بچه کوچک هم میفهمه که بیرون اور اون همه آوار در چهار روز بدون هیچ امکاناتی اصلا ممکن نیست. یک ساختمان پلاسکو فروریخت. کل تهران بسیج شدند و بعد از یک هفته آواربرداری کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
چشم
قراره ماشینهای بزرگ آوار برداری برای حماس ارسال بشه که هنوز اسرائیل جون اجازه ندادند
آوارهای پلاسکو چقدر طول کشید تا برداشته بشه؟!
شما اصلا به حرفات فکر هم میکنی؟
این حجم از خرابکاریهای اسرائیل ماهها طول میکشه تا برداشته بشه
لعنت بر اسرائیل و حامیانش
« از منظر قوانین بین‌المللی، سربازانی که حماس آنها را بازداشت کرده، اسرای جنگی هستند.»

از منظر حماس و حامیانش آن دختربچه چهار ساله ای هم که پریروز آزاد شد، گروگان نبود و اسیر جنگی به حساب می آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
حماس مثل خونخوارهای اسرائیلی نیست که سالها یه مادر رو به بهانه زندانی کنه و دختر کوچیکش امروز بره استقبال مادر آزاد شده
اگر دختری رو آزاد میکنه اما اون رو از خانوادش جدا نکرده، ضرب و شتم نکرده، تحقیر نکرده، لباسهاش رو تکه تکه نکرده
کاری که هر روزه اسرائیل با کودکان فلسطینی کرده
از زیر گرفتن توسط ماشین تا پا بر حنجره کودک گذاشتن و خفه کردن
روزنامه یدیعوت باید بداند نتانیاهو رئیس جمهور غصبی است بهتر است حزب لیکود به جای جایگزینی برای او سرزمین فلسطین را به صاحبان اصلی شان برگرداند و شهرک نشینان صهیونیست به کشورهای اروپایی از قبیل فرانسه، انگلیس و آلمان برگردند به نیویورک و واشنگتن بروند و این همه پولی را که آمریکا صرف گنبد و فرستادن تجهیزات نظامی برای رژیم موقت می کند به آنها بدهند منطقه هم از دست بی قانونی ها و خرابکاری های آنها در امان خواهد بود، ۷ دهه بی قانونی و بی عدالتی دیگر بس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
وقتی خود نتانیاهو از لهستان مهاجرت کرده به فلسطین چرا بر نمی گرده اونجا
گالانت وزیر جنگ اسرائیلیهای کودک کش هم که از لهستان هست
تساحی همگبی رئیش شورای امنیت داخلی هم که از لهستان مهاجرت کرده
رئیس موساد برنیع هم از آلمان مهاجرت کرده به فلسطین
این مهاجران چرا مردم فلسطین رو رها نمیکنند و به زور میخوان در فلسطین بمونند؟!
" آمادگی حماس برای آزادسازی سربازان صهیونیست با شروط جدید "

حماس همین الان هم آماده هست کل اسرای اسراییل رو آزاد کنه به شرطی که اسراییل از غزه بیرون بره
فقط نمیدونه این بازی دو سر باخت رو چجوری آبرومندانه تمومش کنه !

اول طوفانشون با این اسرا میخواستن کل فلسطینی ها رو آزاد کنن و همه کشته شده های اسراییلی هم ظالم و لایق مرگ ! حالا دارن با یه سری زندانی معمولی مبادلشون میکنن و رهبرشون هم با اسرا دیدار میکنه !
این اسرا همونایی نیستن که خانواده و دوستاشون به رگبار بسته شدن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
حماس حتی نباید یک غاصب صهیونیستی را آزاد کند تا زمانی که اسرائیل به طور کامل از غزه خارج شود چون رژیم اسرائیل ثابت کرده به هیچ قانونی پایبند نیست و به هیچ نهاد بین المللی ای هم پاسخگو نیست در برابر چنین رژیمی باید اسرا آزاد نشوند تا طرف ظالم زیر فشار بین الملل قرار بگیرد و مجبور به پذیرش شرایط و قوانین بین المللی شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
یک تنه این همه کامنت گذاشتی ماشاء الله
برای هر کدوم چند میگری از اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آره اسرائیل در این جنگ هیچ هزینه ای حتی یک دلاری بهش تحمیل نشد
در سراسر جهان بر علیه او بسیج نشدند

قدرت حماس برای هیچکس مشخص نشد
نگاه ملت ها نسبت به اسرائیل و فلسطین اصلا عوض نشد
بایدن دموکرات بزرگترین حامی حماس و مسلمانان ایالات متحده آمریکا خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
نه بابا!
روزنامه صهیونیستی بشفاع دروغ می گوید که گالانت به شهرک نشینان مرزی در شمال پشت کرده است، شهرک نشینان غاصب در شمال از قدرت حزب ا... هراس دارند حتی اگر رژیم موقت کل شهرک های شمالی را پر از نظامیان صهیونیست کند باز هم شهرک نشینان غاصب حاضر به برگشت به این شهرک ها نخواهند بود همان بیرگمان در مورد نتانیاهو درست گفته که حرف های او را تو خالی می داند که بارها غاصبان صهیونیست شنیده اند به قول ایرانی ها نتانیاهو قمپز در می کند.
دیدید اسراییل چطور جلوی جهان خار و ذلیل شد یه شهرکشون چندتا ترقه منفجر شد نوار غزه رو برای کاشت دیم آماده کردن این است قدرت کشاورزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
فقط یک حقیر در مقابل یک سیلی طرف مقابل رو به خاک و خون میکشه
تیتر افزایش شهدای غزه به بیش از ۱۵ هزار نفر رسید و متن آن را بخوانید همین بس است برای اثبات جنایت جنگی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و نیاز به تحقیق و بررسی نیست و باید وکلای حقوق دان برجسته بین المللی در کشورهای اسلامی اجماع کنند و پرونده جنایات جنگی گالانت و نتانیاهو در غزه را به دادگاه کیفری ذی صلاح ارجاع دهند تا زمینه محاکمه آنها فراهم شود و از هرج و مرج بیشتر منطقه جلوگیری شود.
ما بسیجیان واقعی صف‌مان از این فرد که ظاهراً نامش متخصص مغز است جداست، این فرد یک شخص خودخوانده است که سعی دارد میان مردم ایران اختلاف ایجاد کند، ملت ایران بدانید که ما هم این شخص متخصص بی‌مغز را به هیچ وجه قبول نداریم.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
از خطاهای شناختی متداول
خطای برچسب‌زدن
خطای ذهن‌خوانی
...
- خطای برچسب‌زدن به خود و دیگران: شخص اغلب خود و دیگران را با برچسب‌هایی تعریف می کند. مثلا ممکن شخص به خود برچسب متخصص و به دیگران برچسب برانداز بزند.
برچسب زدن می تواند به عزت نفس فرد و دیدگاه او نسبت به دیگران آسیب برساند. این تفکر می تواند اثراتی مشابه افسردگی داشته باشد.

- خطای ذهن‌خوانی: شخص فرض را بر این می‌گذارد که می‌داند آدم‌ها چه فکر می‌کنند.
ذهن خوانی نوعی نتیجه گیری سریع است که در آن شکاف های دانش خود را با فرض کردن افکار دیگران پر می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تو بسیجی نیستی خودت میدونی چی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
جواب حرفهای متخصص مغز رو نتونستید بدید؟!
کم آوردید؟!
چرا جملاتش رو جواب نمی دید
تهمتش میزنید تا دیگه متن ننویسه؟
خب با یه اسم دیگه مینویسه
ظاهرا به برعندازها خیلی بر خورده ایشون فقط علیه بعندازها مینویسه شما چرا داغ کردی
کدوم مردم بینشون با این حرفها اختلاف می افته؟
البته ممکنه بعضی ها از آنچه در مغز برعندازها میگذره مطلع بشن و نون اونها آجر بشه که از این متخصص مغز متشکریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
الان تصمیم گرفتم به اسم متخصص مغز منم بخشی از تفکرات برعندازها رو بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
جانم فدای متخصص مغز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
توکه با اسم بصیرت خودت رو بسیجی معرفی میکنی واقعا من صفم رو ازت جدا میکنم.
متخصص مغز خودش رو بسیجی معرفی نکرده و ده ها روزه اینجا متنهاش رو دارم میبینم و میخونم
ایشون که نگفت کیه شما چطور داری صفت رو از کسی که نمی دونی جزء کدام دسته هست جدا میکنی

دم خروست بیرون زده. میدونی که نقطه مقابل براندازها بسیجیان هستند و متخصص مغز رو هم بسیجی فرض کردی؟!
معلوم شد که خودت یک برانداز هستی و الا از جملات ضد براندازهای متخصص مغز اینهمه ناراحت نمی شدی و صفت رو جدا نمی کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تابناک متنهای منو با اسم متخصص مغز سانسور میکنه
البته با اجازه از آقا یا خانم متخصص مغز اسمشون رو قرض گرفتم که ببخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
با اجازه از متخصص مغز
مغز براندازها: دیدید گفتیم ساندیسخورها میان راهپیمایی، در انگلیس پس از راهپیمایی میلیونی علیه اسرائیل و به دفاع از فلسطین، پاکتهای خالی ساندیس پیدا شد
چرا من متوجه نمیشم اینور ۱۲۰۰تا کشته و ۱۰۰۰تا زخمی اونطرف حدود ۱۵۰۰۰نفر کشته-۷۰۰۰تا زیراوار-۱۰۰۰۰تا زخمی بعد باز حماس پیروز شد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اشکالی نداره متوجه نشدی
طبیعیه که متوجه نشدی
به خودت فشار نیار
مهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
نظرات را هم سانسور میکیند؟؟؟؟بعنوان رسانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اگر تا الان متوجه کودک کشی اسرائیلیها نشدی دیگه متوجه نخواهی شد
اگر متوجه نشدی که چه کسی ظالمه و اگر متوجه نشدی که ظالم در کل دنیا اسرائیل شناخته شده طبیعیه که متوجه پیروزی مردم مظلوم فلسطین در شناساندن چهره واقعی اسرائیل خونخوار نخواهی شد
سفاکی و ددمنشی اسرائیل رو ببینی و بعد متوجه پیروزی خون بر شمشیر نشی جای تعجب داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
متوجه نشدی!
اینکه اسرائیل زورش به ده هزار نفر گروه حماس نرسید و هنوز حماس هست و اسرائیل حامیانش رو داره از دست میده نمی فهمی
اینکه تعدادی از کشورها سفراشون رو از اسرائیل فراخوندن متوجه نمی شی؟
اینکه چند گروه مقاومت به خودشون جرات دادند که با ارتش چهارم دنیا بجنگن متوجه نشدی پیروز کیه؟
متوجه نشدی که حامیان فلسطین در دنیا بیشتر شدند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
شما باید به متخصص مراجعه کنی
متخصص مغز خوبه شاید کار از کار نگذشته باشه
هزار نفر اووخ شدن و پانزده هزار نفر کشته شدن!!! چجوریاست !!! داستان چیه!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
داستان خاصی نیست
اسرائیل به دنیا ثابت کرد که جنایتکاری بزرگ است
اسرائیل ثابت کرد کودک کش است
اسرائیل ثابت کرد بیمارستانها رو تخریب میکنه
اسرائیل ثابت کرد یک دروغ گوی بزرگ است
اسرائیل دوستانش رو به همه معرفی کرد
اسرائیل حامیانش رو چنان مشخص کرد که دیگه نتونند زیرش بزنند و بگم ما در کودک کشی دخالت نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
داستان رو شدن شعار دروغین بشر دوستانه و حقوق بشر هست
اگر یک برانداز و نه بیشتر در ایران دندون درد بگیره همه دم از حقوق بشر میزنند اما اگر 6000 کودک فجیعانه کشته شوند خفه خون میگیرند
داستان در مورد استانداردهای دوگانه است
حمل پرچم فلسطین در انگلیس جرمه و پرچم اسرائیل مشکلی نداره
داستان امروز روشنه
داستان خودفروشی افرادی که بعنوان لشکر سایبری اسرائیل با مزد و بدون مزد فعالیت کردند
و از حافظه ما پاک نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اسرائیلیها دروغ میگوند
آمار کشته های خودشون رو عمدا پایین اعلام می کنند و همه رو مریض و مجروح اعلام میکنند
مغز براندازها: به علت صادرات ساندیس به انگلیس و ده ها کشور دیگر درجهان امسال راهپیمایی ایرانیها کم جمعیت برگزار شد. همه رو صادر نکنید برای خودمون هم نگه دارید لطفا

توصیه: کارخانجات ساندیس شناسایی و تحریم شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
تابناک جواب ما را بدون اینکه توهینی در آن باشد سانسور می کند
دوستان کی میدونه اسماعیل هنیه کجاست و دارایهای ایشون چقدر هست ؟؟ ایشون الان کجا زندگی میکنه؟؟
حقوق بگیری و جفنگ بنویسی
چنین شغلی در هیچ کجای دنیا نیست
پاسخ ها
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
شما حق وباطل را بفهمی میدانی کدوم طرف پیروز است حماس خدانگهدارت است تا ازادی حق مظلوم از ظالم
یک نفر یک سند تاریخی در بیاورد که اثبات کند که مردمان سرزمین مسجد الاقصا را به لهستان و آلمان و روسیه و دیگر نقاط اروپایی مهاجرت کرده باشند که ادعا دارند سرزمین اجدادی آنها است
اسراییل از سلاح شیمیایی استفاده نخواهد کرد.
ولی از الان دارین تبلیغ میکنین که اگه از غیب برای حماس رسید و به مردم غزه زد ، بگین اسراییل بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی