بازدید 2381

پیشنهاد پلیس به دولت: «پلاک‌های رُند» را فروشی کنید!

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هم‌اکنون ۴.۵ میلیون پلاک رُند داریم، گفت: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که "پلاک‌های رُند" را فروشی کند تا افرادی که می‌خواهند هزینه آن را پرداخت و پلاک رُند دریافت کنند!
کد خبر: ۱۲۰۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 27 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به اینکه از نظر پلیس، "پلاک رُند" پلاکی است که همه اعداد آن و یا 4 یا 5 رقم آن تکراری باشد، اظهار کرد: هم‌اکنون 4.5 میلیون پلاک رُند وجود دارد که پلیس همه آنها را جمع آوری و توقیف کرده است.

وی با بیان اینکه پلاک‌های رُند به این دلیل توقیف شده‌اند که از خرید و فروش آنها جلوگیری شود، افزود: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امکان فروش پلاک‌های رُند مانند شماره تلفن‌های رُند وجود داشته باشد تا افرادی که تمایل دارند، هزینه آن را پرداخت کنند و صاحب این پلاک‌ها شوند.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه قرار است تا پول خرید و فروش پلاک‌های رُند به خزانه دولت واریز شود، تصریح کرد: معاونت حقوقی پلیس، پیشنهاد این طرح را به دولت داده است تا دولت در صورت موافقت، این طرح را در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد تا خرید و فروش این پلاک‌ها قانونی شود.

هادیانفر در واکنش به عکس خبرنگار تسنیم از یک ماشین لاکچری با اعداد تکراری متذکر شد: این پلاک از نظر پلیس رُند محسوب نمی‌شد چرا که سه عدد به صورت تکراری در آن وجود دارد؛ پلاکی که فقط دو عدد یا یک عدد تکراری داشته باشد از نظر پلیس رُند است.

وی افزود: پلیس می‌تواند جلوی تکرار یک یا دو عدد را بگیرید و بیشتر از آن امکانش نیست چراکه عدد کم می‌آید و شماره‌گذاری خودرو با مشکل رو‌به‌رو می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان با اشاره به انتشار برخی از عکس‌های خودروهای لاکچری با پلاک‌های رُند در فضای مجازی گفت: این عکس‌ها فتوشاپ هستند چراکه اخیراً عکس یک پورشه را در فضای مجازی منتشر کرده بودند و بعد از بررسی مشخص شد این خودرو دارای پلاک دیگری بوده و این عکس ساختگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
پلاک رند به درد جریمه خوردن می خوره
پول دراوردن از هر راهی
وای بر ما که پلیس کشور هم بیاد تو کار اقتصادی و رقابت سازی در تجمل گرایی!!!!
ملتی که طلق سیاه روی پلاک نصب می کنند چرا باید پلاک رند بخرند!؟
پلاک رند را به خودروهای خدماتی تخصص دهید
بجای پول درآوردن از هر راهی پلاک های رند را به کسانی که به قوانین راهنمایی احترام می گذارند و بدون جریمه یا خلافی هستند اختصاص دهید
پلیس اقتصادی
میون این همه مشکلات، ترافیک سنگین شبانه روزی، آمار وحشتناک کشته‌ها و معلولان تصادفات رانندگی، این هم از خلاقیت و دغدغه پلیس ما. تاسف
من پلاک 11 روند داشتم
یک شبه قانون جدید گذاشتند و پلاک را ازم گرفتند

حالا فهمیدم چرا یک شبه این قانون وضع شد و صدایم به جایی نرسید !
داداش شما پلیس راهوری یا کاسب؟؟؟؟؟تفکر کاسبی داریا
عه تا دیروز که انکار میکردن رند فروشیو!! چی شد؟ امروز پیشنهاد میده؟ اینم کاسب شد؟
این هم دلیل دیگری از اصابت کفگیر دولت به ته دیگ . . . . از همه چیز مالیات میگیرند و پلاک رند هم قراره پولی بشه . . . . یه باره بگید مملکت مال پولدار ها است و بقیه هم برن بمیرن . . . ماشین خارجی مال پولدارها . . . خرید ملک مال پولدارها . . . مسافرت رفتن مال پولدارها . . . رستوران رفتن مال پولدارها . . . . بدبختی اینه که قبر هم گرون شده
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
اگر ناراحتی میتونی از اینجا بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
تو که رفتی انگلیس واسه هفت پشتمون بسه نمیخاد نصیحت کنی لندن نشین
پلاک روند جریمه خورش خیلی ملسه. هر کی پخره به دولت کمک می کنه هم باید اول پول بیشتری بده و هم جریمه خورش خوبه و بازم کمکی به دولته. خلاصه چاه نفته برای دولت
در کل خلاصه بگم هر جور میتونید از مردم پول بگیرید
از اینجا می فهمیم که مشکلات این مملکت چرا حل نمیشود همه بدنبال منافع اقتصادی هستند . اقای رییس پلیس راهور هم و غمش شده فروش پلاک زند . تو برو فکر حل مشکلات ترافیک . 30 هزار کشته در جاده ها باش .
بد نیست. به جای اینکه از کارمندان کم درآمد مالیات بگیرید، اینجوری درآمد کسب کنید. اونهایی که پول زیاد دارند و دلشون میخواد پلاک رند بخرند
سلام
فکر خیلی درستی هست و پیشنهاد منطقی و عاقلانه
ولی نه پلاکهایی که قبلا به مردم وگذار کردن پلاکهایی را
که خودشون دارن و براشون مونده
فقط امیدوارم پول فروشش در جای خوبی استفاده شود
کد ملی و کد پستی رند را هم بفروشید.
رند فروشی پلاک مساوی است با تشویق به رانت و تبعیض و خودنمایی . دستمریزاد هم بگیم به دولت محرومان با این قوانینش. علی برکت اله
سلام
همین کار را مخابرات د ر مورد خط تلفن های رند میکنه .
من خانه خریدم خط تلفنش رند هست . بنام نمی زنند و اینترنت هم روی اون خط نمی دهند .
پلاکهای رند را بزور گرفتید از مردم حالا با قیمت نجومی میخواید بفروشید به چه حقی معلوم نیست .مال مردم بوده چرا گرفتید که حالا بخواین بفروشین .ماشاالله دیگه شمشیرها کاملا از رو بسته شده .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار