بازدید 2615

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی فوتبال ایران

فردی که طی ماه‌های اخیر مبالغ زیادی از فوتبالیست مطرح کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 26 November 2023

 به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: یکی از خبرهای عجیب چند وقت اخیر ورزش ایران مربوط به کلاهبرداری فردی از فوتبالیست‌های مطرح کشور بود. در این بین از مبالغ شگفت‌انگیز و غیرقابل باوری که این فرد توانسته بود از بازیکنان و ورزشکاران مختلف دریافت کند و در ادامه متواری شده بود، بحث به میان آورده شده بود.

مبالغی بین ۷۰ میلیارد تا یک میلیارد که برآورد آن به بیش از ۲۰۰ میلیارد می‌رسید گفته می‌شد توسط این فرد از افراد فوتبالی ایران دریافت شده بود که قرار بود در موضوع اقتصادی سرمایه‌گذاری شود که در ادامه با متواری شدن وی، همراه شد تا سرمایه این افراد نیز بر باد برود.

در ادامه گفته شد که این فرد توسط یکی از فوتبالیست‌های اسبق و مطرح کشورمان ردیابی شده اما با وساطت یکی دیگر از چهره‌های مطرح، اجازه آزادی‌اش صادر شد. با این حال بلافاصله بعد از آزادی در آن مقطع، متواری شده بود تا اینچنین سرمایه فوتبالیست‌هایی که به وی اعتماد کرده بودند نابود شود.

اکنون طبق اخبار به دست آمده، این فرد بار دیگر توسط پیگیری‌های صورت گرفته ردیابی شده و اینبار در اختیار پلیس قرار گرفته است.

باید دید فوتبالیست‌هایی که به وی اعتماد کرده بودند با دستگیری این فرد قادر خواهند بود به پولی که در اختیارش قرار داده بودند برسند یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی