بازدید 2009

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۰۹/۰۴

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۳ درصد افزایش به ۲۰۰۰ دلار و ۸۲ سنت رسید.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 25 November 2023


 به گزارش تابناک به نقل از رویترز، قیمت طلا تا بیش از ۲۰۰۰ دلار افزایش یافته و دومین افزایش هفتگی پیاپی را رقم زده است. احتمال توقف روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا ارزش دلار را پایین آورده و از قیمت طلا حمایت کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۳ درصد افزایش به ۲۰۰۰ دلار و ۸۲ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۰۲۳ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

شاخص دلار ۰.۴ درصد کاهش یافته و در آستانه دومین کاهش هفتگی قرار دارد. بالا رفتن احتمال کاهش نرخ بهره تا ماه مه سال آینده میلادی یکی از دلایل ضعف دلار بوده است.

کامرز بانک انتظار دارد اولین کاهش نرخ بهره در اواسط سال آینده میلادی اجرایی شود، بنابراین قیمت طلا در آن زمان می‌تواند با اطمینان بالاتر از ۲۰۰۰ دلار قرار بگیرد.

تاجران تا حد زیادی انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه دسامبر بدون تغییر نگه دارد و ۶۴ درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره در ماه مه پایین بیاید.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می‌برد.

در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با ۲.۷۴ درصد افزایش به ۲۴ دلار و ۶۹ سنت رسید و پلاتین با ۱.۷۷ درصد افزایش ۹۳۴ دلار و ۷۵ سنت معامله می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست