بازدید 2170

نامه به تأمین اجتماعی برای پرداخت معوقات پزشکان

دبیر شورای عالی نظام پزشکی، در نامه ای به معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خواستار پرداخت سریع معوقات این سازمان به پزشکان شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 23 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدرضا جباری، در نامه‌ای به مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، عنوان داشت: نظر به بررسی جزئیات تأخیر در پرداخت‌های بیمه تأمین اجتماعی و تأثیر مستقیم این موضوع بر ارائه خدمات پزشکی و با توجه به اعتراضات رو به افزایش آحاد جامعه پزشکی از سراسر کشور و بیم از تأثیر منفی این وضعیت نامطلوب بر ادامه همکاری با آن سازمان و اختلال در خدمت‌رسانی به مردم و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی، انتظار می‌رود مسئولین سازمان تأمین اجتماعی مسائل مربوط به تأخیر در پرداخت‌ها را با حساسیت، دقت و فوریت بیشتری رسیدگی کرده و تدابیر لازم جهت رفع این مشکل و انجام تعهدات و تکالیف قانونی اتخاذ نمایند.

همچنین با توجه به تصمیمات شورای عالی نظام پزشکی مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک، برگزاری به موقع جلسات و تبادل نظرات فنی و مذاکرات مؤثر، می‌تواند منجر به ترمیم اعتماد فیمابین و اهتمام بیشتر به حقوق جامعه پزشکی شده، عملکرد کلان سیستم درمان را بهبود بخشیده و کیفیت خدمات به بیمه‌شدگان را ارتقا دهد.

از این رو شایسته است دستور فرمایند تا ضمن اعلام آمادگی نسبت به زمان برگزاری اولین جلسه، اقدام فوری نسبت به انجام تعهدات و پرداخت معوقات، معمول و نتیجه اعلام گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست