بازدید 3303

فکر نمی کردم قاتل دخترم شوم

کد خبر: ۱۲۰۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 22 November 2023

مرد میانسال افغانستانی که دختر 19 ساله‌اش را زیر کتک به قتل رسانده بود از سوی قضات دادگاه کیفری به 3 سال حبس محکوم شد.

به گزارش ایران، این مرد خشن یکی از روزهای تیر امسال با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که دختر 19 ساله‌اش به نام مریم خودکشی کرده است. اما وقتی مأموران پلیس به خانه وی در شهرک ولیعصر رفتند در نخستین بررسی‌ها متوجه آثار کبودی روی گردن و بدن دختر جوان شدند.

پدر مریم در توضیح ماجرا به مأموران گفت: دیشب پس از خوردن شام دخترم به اتاقش رفت تا بخوابد اما امروز صبح وقتی برای بیدار کردن دخترم به اتاقش رفتم متوجه شدم که نفس نمی‌کشد و از شواهد معلوم بود او دست به خودکشی زده است.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد مریم در گزارشی اعلام کردند که وی به علت خفگی به قتل رسیده است. این در حالی بود که خواهر مریم نیز اظهار داشت شب قبل پدرش او و خواهرش را بشدت کتک زده است.

با اعلام این گزارش مرد میانسال بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل دخترش اعتراف کرد و گفت: اواخر سال قبل به همراه زن و چهار فرزندم از افغانستان به ایران آمدیم. من از صبح تا شب کار می‌کردم تا خانواده‌ام راحت زندگی کنند تا اینکه دو ماه قبل مریم را پشت موتور پسرجوانی به نام کریم دیدم و آنقدر عصبانی شدم که کارم را رها کردم و به خانه آمدم و او را بشدت کتک زدم. بعد هم کریم را پیدا کردم و گفتم یا به خواستگاری دخترم بیا یا رهایش کن.

شب حادثه متوجه شدم که کریم دوباره به دخترم پیام داده و خواسته تا باهم بیرون بروند من هم مریم و خواهرش را در اتاق حبس کردم و آنقدر کتکشان زدم که از حال رفت بعد هم بیرون آمدم و در را قفل کردم. من فکر کردم از بی‌حالی خوابش برده اما صبح وقتی به سراغش رفتم دیدم فوت کرده است.

با اعتراف صریح متهم و تکمیل تحقیقات پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه همسر متهم به جایگاه رفت و گفت: همسرم مرد خوبی است.

اما رفتارهای دو دخترم باعث شده بود حرف‌هایی پشت سر آنها بزنند و پدرشان هم به خاطر حفظ آبرویمان آنها را کتک زد. من می‌دانم که او قصد کشتن دخترمان را نداشت به همین خاطر شکایتی ندارم و رضایت خودم را اعلام می‌کنم. دو پسر کوچکمان دلتنگ پدرشان هستند و از قضات می‌خواهیم به خاطر آنها هم که شده در مجازاتش تخفیف قائل شوند.

سپس متهم در حالی که اشک می‌ریخت به جایگاه رفت و گفت: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم قاتل فرزندم شوم. من آن شب قصد داشتم مریم را تنبیه کنم تا دست از کارش بردارد اما این حادثه رخ داد.

 از همه بدتر اینکه فهمیدم کریم زیر پای دختر بزرگم هم نشسته و از او خواسته از همسرش جدا شود و با هم ازدواج کنند. وقتی ماجرا را فهمیدم حس کردم دو دخترم آبروی خانواده‌ام را برده‌اند و برای اینکه اجازه ندهم بیشتر از آن آبروریزی شود آنها را کتک زدم.

وی در پایان گفت: از زمانی هم که دستگیر شدم خانواده‌ام در تأمین مخارج زندگی شان به مشکل خورده‌اند. به همین خاطر از قضات می‌خواهم به خاطر فرزندانم در مجازاتم تخفیف بدهند.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به 3 سال حبس محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار