بازدید 5610

برف پاییزی جاده‌های خراسان رضوی را سفیدپوش کرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف پائیزی که از نخستین ساعات بامداد امروز، چهارشنبه آغاز شده است جاده‌های کوهستانی و شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 22 November 2023

به گزارش «تابناک»، جعفر شهامت روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف جاده درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان را لغزنده کرده است، البته بارش برف در جاده سرخس- مشهد نیز ساعتی پیش متوقف شده است.

وی گفت: همچنین بارش باران سطح جاده در شهرستانهای جوین، سرخس، رشتخوار، خواف، کلات، درگز، تربت جام، چناران و طرقبه شاندیز را لغزنده کرده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از صبح سه شنبه در برخی نواحی استان آغاز شده بود به تدریج تا اواخر امروز چهارشنبه با کاهش محسوس دما سراسر خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی