بازدید 2748

سناریوی سگ دعوا به کینه شتری گره خورد!

کد خبر: ۱۲۰۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 21 November 2023

جوان ۱۹ ساله‌ای که مدعی بود برای پیروزی در مسابقه «سگ دعوا» قصد شلیک به سوی سگ رقیب را داشته اما گلوله‌ها به صاحب سگ برخورد کرده است در بازسازی صحنه جنایت، این سناریوی ساختگی را به کینه شتری گره زد و گفت: جوان  ۲۵ ساله را به خاطر کینه و کدورتی که از او به دل داشتم در تاریکی شب به قتل رساندم!

به گزارش خراسان، جوان ۱۹ ساله‌ای که به اتهام جنایت مسلحانه در مشهد بازداشت شده بود هنگام بازسازی صحنه قتل، انگیزه خود از ارتکاب جنایت مسلحانه را به کینه شتری گره زد و به قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد) گفت: آن‌چه درباره ماجرای «سگ دعوا» گفتم حقیقت نداشت چراکه انگیزۀ واقعی ام از ارتکاب جنایت به خاطر کینه و کدورتی بود که از «مهدی-گ» (مقتول ۲۵ ساله) به دل داشتم.

متهم این پرونده جنایی که در برابر دوربین قوه قضاییه ایستاده بود پس از ارشاد و نصیحت‌های مقام قضایی درباره ماجرای قتل مسلحانه ادامه داد: مدتی قبل من و پسر عمویم «رامین» با یکدیگر درگیر شدیم که در این میان «مهدی-گ » که از دوستان «رامین» بود دخالت کرد و آن ها مرا کتک زدند. به همین دلیل خیلی ناراحت بودم و کینه او را به دل گرفتم که چرا در دعوای بین من و پسر عمویم دخالت کرده است! به این خاطر بود که به فکر انتقام سختی از او افتادم! از سوی دیگر هم «مهدی-گ» را می‌دیدم که بسیاری از شب‌ها سگ قلدرش را برای آماده‌سازی «سگ دعوا» از کوچه کنار باغ ما عبور می‌داد. او طناب سگ را می‌گرفت و با پراید حرکت می‌کرد تا سگ او تمرین بدن‌سازی کند و آماده مسابقه شود!

متهم ادامه داددقایق اولیه بامداد سی ام مهرماه بود که در انتهای توس 117 از دور پراید او را دیدم و فهمیدم که دوباره در حال تمرین دادن سگ است. بلافاصله اسلحه شکاری وینچستر را برداشتم و در پشت فنس‌های باغ منتظر ایستادم اما اولین شلیک به زیر خودروی پراید ۱۴۱ مهدی برخورد کرد و او با شنیدن صدای شلیک در حالی توقف کرد که «رامین» نیز در صندلی جلو نشسته بود و طناب سگ را در دست داشت.

به محض این که او از پشت فرمان بیرون آمد من هم از پشت دیوار باغ خارج شدم و گلوله‌ای به سوی او شلیک کردم و در تاریکی شب به داخل باغ گریختم ولی «رامین» به تعقیبم آمد که با یکدیگر درگیر شدیم و من با سنگ ضربه‌ای نیز به سر او کوبیدم و فرار کردم...

اظهارات عامل جنایت مسلحانه در حالی تغییر کرد که وی هنگام دستگیری و در بازجویی‌های اولیه به بیان یک سناریوی ساختگی پرداخت و گفت: با «مهدی-گ» (مقتول) قرار «سگ دعوا» داشتیم اما می‌دانستم که سگ او خیلی قوی‌تر از سگ من است و او پیروز مسابقه «سگ دعوا» می‌شود چراکه هر شب آن سگ قلدر را برای بدن‌سازی چندین کیلومتر با پراید راه می‌برد! من هم برای آن‌که هنگام مسابقه به او نبازم وقتی او را با پراید در کنار باغ دیدم بلافاصله اسلحه وینچستر را برداشتم و در تاریکی شب به سوی سگ شلیک کردم ولی گلوله‌ها به جوان ۲۵ ساله برخورد کرد و ...

«سجاد» متهم این پرونده جنایی در حالی به تناقض‌گویی پرداخت و سناریوی «سگ دعوا» را به کینه شتری گره زد که قاضی عارفی راد از وی پرسید اگر به سوی سگ شلیک کردی پس چرا هیچ کدام از گلوله‌های ساچمه‌ای به سگ اصابت نکرده است؟

متهم که در پاسخ به این سوال عاجز مانده بود لب به اعتراف گشود و گفت: از همان ابتدا قصد داشتم به سوی «مهدی -گ» شلیک کنم چراکه دخالت او در دعوای بین من و پسر عمویم مرا عصبانی کرده بود.

در پایان بازسازی صحنه قتل مسلحانه قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی دستور انتقال متهم به زندان را صادر کرد  که بررسی‌های تخصصی در این باره زیر نظر سروان اسماعیل عظیمی مقدم( افسر پرونده) ادامه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست