بازدید 8409

پنهانکاری ۹میلیاردی استقلال و خطر کسر امتیاز

بعداز ارجاع پرونده تخلفات احتمالی استقلال از کارگروه سقف بودجه به کمیته انضباطی، ابهامات جدیدی شکل گرفته و لایحه دفاعیه استقلال نتوانسته در برخی موارد قانع کننده باشد.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 21 November 2023

پنهانکاری ۹میلیاردی استقلال و خطر کسر امتیاز

استقلال هر کاری کرد تا در این فصل درگیر عبور از سقف بودجه نشود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ از کاهش رقم قرارداد بازیکنان و کادرفنی گرفته که حواشی زیادی به همراه داشت، تا ثبت قرارداد برخی بازیکنان با اعداد عجیب و بسیار پایین زیر یک میلیارد ، باعث شد تا استقلال دچار حکم کسر امتیاز نشود. 

حالا اما شکایت پرسپولیس باعث شده این تیم دچار مشکلاتی در توجیه صورت های مالی مربوط به سقف بودجه خود شود.

حالا بعداز ارجاع پرونده تخلفات احتمالی استقلال از کارگروه سقف بودجه به کمیته انضباطی، ابهامات جدیدی شکل گرفته و لایحه دفاعیه استقلال نتوانسته در برخی موارد قانع کننده باشد.

برخلاف ادعای استقلال در دفاعیات، رضایتنامه خالدابادی به صورت کتبی بوده و استقلال ۹ میلیارد تومان مبلغ رضایتنامه او را در بودجه لحاظ نکرده و مرتکب تخلف آشکار شده است.

در این صورت ، باید منتظر کسر امتیاز از استقلال به دلیل عبور از سقف بودجه مصوب برای این باشگاه شد؛ قانونی که علی خطیر مدیرعامل فعلی آبی‌ها یکی از طراحان آن بود و به دردسری برای استقلال تبدیل شده است.

پنهانکاری ۹میلیاردی استقلال و خطر کسر امتیاز

 از ۴ ایراد استقلال در کارگروه نظارت بر قراردادها، ماجرای انتقال محمدرضا خالدآبادی مهمترین بوده است. آن‌طور که مشخص است، هنگام انتقال این دروازه‌بان به استقلال، این باشگاه قبول کرده که طی ۲ فقره چک به مبلغ ۵ و ۴ میلیارد، پول رضایتنامه بازیکن را به باشگاه هوادار پرداخت کند. اکنون با توجه به اینکه مدت توافق ۲ باشگاه به پایان رسیده، توافق دیگری نیز صورت نگرفته و از طرفی از موعد پرداخت چک‌ها نیز چندماه گذشته، تنها راه استقلال تسویه این بدهی به صورت کامل یا جلب رضایت باشگاه مبدا به هر صورت است. باشگاه استقلال تنها در صورت توافق رسمی و قطعی با هوادار می‌تواند به این ماجرا پایان دهد. همه اینها درحالی است که پرداخت مبلغ رضایتنامه خالدآبادی به صورت یکجا، سقف بودجه استقلال را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست