بازدید 2747
۸

پزشکیان: تایید صلاحیت نشوم، طبابتم را می کنم

مسعود پزشکیان نماینده مجلس در گفتگو با عصرایران از ردصلاحیت خود برای انتخابات آینده مجلس انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 21 November 2023

به گزارش تابناک، مسعود پزشکیان گفت: هنوز جوابی از طرف هیات های اجرایی به اعتراض من داده نشده است. ما اعتراض مان را داده ایم خوششان آمد تایید می کنند خوششان نیامد تایید نمی کنند در هر دو حالت خوشحال می شوم.

وی افزود: معتقدم خدا و مردم باید آدم را تایید کند برای من تایید یا رد اینها مهم نیست.

پزشکیان هم اکنون نماینده تبریز در مجلس است اما از سوی هیات های اجرایی (وزارت کشور) برای انتخابات بعدی مجلس، رد صلاحیت شد. انتخابات بعدی مجلس در روز ۱۱ اسفند آینده برگزار می شود.

پزشکیان ۴ دوره در مجلس حضور داشت و دارد یعنی علاوه بر دوره فعلی (یازدهم)، دوره های هشتم، نهم و دهم نیز در مجلس،‌ نماینده بود. او بین سال های ۹۵ تا ۹۹ هم نایب رئیس مجلس بود. پزشکیان در دولت دوم خاتمی (سال ۸۰ تا ۸۴) هم وزیر بهداشت بود. وی پزشک و فوق تخصص جراحی قلب است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موکلان من در تبریز از رد صلاحیتم ناراحت هستند تعداد زیادی می گویند اگر تایید نشوید ما پای صندوق رای نمی آییم. ما آمدیم که مردم را پای صندوق های رای بکشانیم. رهبری می گویند کاری کنید مردم پای صندوق رای بیایند اما کاری که اینها می کنند مردم را از صندوق ها فراری می دهند. اینها ضد نظام هستند. همین افراد، نظام را با مشکل مواجه کرده اند.

وی تاکید کرد: هرچه دلشان می خواهد بکنند مهم نیست. من از نظر اعتقادی به صحنه آمدم که مردم را پای صندوق بیاورم. اگر هم تاییدم نکنند طبابتم را می کنم. در پست هایی که بودم پیدا کنند ببیند رانت گرفتیم یا رانت دادیم. کل خلافی که از من پیدا کردند راه رفتنم در مجلس بود و نتوانستند چیز دیگری از من پیدا کنند. اگر خودشان را بگردند کلی مشکل دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۸
ايشان تخصصشان را بدون استفاده از سهميه گرفتند ؟
ان‌شاالله طبابتت مثل نمایندگیت نباشه
اگه تشخیص و درمانت جواب نداد نندازی گردن بقیه
عین ولایتی است که نه پزشکی میداند نه سیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
درمورد ولایتی تو وزارت امورخارجه میگن پزشک حاذقی است و پزشکان می گویند سیاستمدار خوبی است !!!!!!!!خخخخخخ
علیرغم تایید انتقاد ایشان به موجه نبودن عدم تایید صلاحیت، نمی دانم این عشق و عطش خدمت مسئولین کشور ما چرا تمام نمی شود. خوب شما که پزشک هستید و مناصب مختلف هم داشته اید چرا به حرفه و تخصص اصلی تان وفادار نیستید و اینقدر اصرار بر خدمت بیشتر به مردم دارید؟!!
خار چشم همه نامردایی
عمرا طبابت بلد باشه وگرنه اینطور عطش نمایندگی نداشت
امیدوارم در طبابت حداقل حاذق باشه...وگرنه خدا به بیمارانت رحم کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست