بازدید 2400

باتری دزدی از ۶۰ خودرو

کد خبر: ۱۲۰۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 20 November 2023

اعضای یک باند حرفه ای سرقت باتری از خودروهای پارک شده در حالی به چنگ قانون افتادند که تاکنون به 60فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش خراسان، در پی اجرای طرح امنیت محله محور که از مدت ها قبل با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد) آغاز شده است گروهی از نیروهای گشت نامحسوس کلانتری سجاد عملیات ردزنی سارقان را به کوچه و خیابان های خلوت کشاندند و به گشت زنی های شبانه به منظور مقابله با جرایم خرد ادامه دادند تا این که شب پنج شنبه گذشته خودروی پرایدی توجه نیروهای انتظامی را به خود جلب کرد که به طرز مشکوکی کنار یک دستگاه پراید دیگر پارک شده بود. وقتی نیروهای گشت برای بررسی موضوع به طرف پراید مشکوک حرکت کردند ناگهان راننده آن پدال گاز را فشرد و به همراه سرنشینی که مشغول خواباندن کاپوت پراید دیگر بود از محل متواری شدند.

طولی نکشید که تعقیب و گریز در کوچه و خیابان های بولوار سید رضی آغاز شد و سرنشین خودرو یک عدد باتری را به وسط خیابان پرت کرد اما نیروهای انتظامی به تعقیب ادامه دادند تا این که پس از طی مسافتی طولانی سرنشین پراید را درون خودرو به دام انداختند اما راننده از محل متواری شد.

بررسی ها نشان داد وی از سارقان حرفه ای است که به همراه همدست فراری خود و با استفاده از خودروی سرقتی با پلاک مخدوش به اموال مردم دستبرد می زنند. بنابراین بررسی های تخصصی وارد مرحله جدیدی شد و افسران دایره تجسس با هماهنگی قضایی عازم شهرک شهید رجایی شدند و راننده فراری را نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند.

در بازجویی های فنی مشخص شد که سارقان حرفه ای پلاک پراید سرقتی را با نوارچسب های مشکی تغییر داده اند و شبانه به باتری خودروها دستبرد می زنند به طوری که تاکنون به ارتکاب 60فقره سرقت از خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان های پیروزی، امامت و سیدرضی اعتراف کرده اند.

با اعترافات متهمان دو مالخر عضو این باند سرقت نیز در حالی به دام افتادند که بررسی ها نشان داد همه اعضای باند از معتادان پامنقلی هستند که باند دستبرد به باتری خودروها را تشکیل داده اند! همچنین در بازرسی از مخفیگاه مالخران 15عدد باتری سرقتی کشف و مشخص شد که سارقان باتری ها را به مبلغ ناچیزی به مالخران می فروختند و آنان نیز اموال سرقتی را با مبالغ بسیار بیشتر به مغازه داران واگذار می کردند. تحقیقات بیشتر در باره جرایم این باند معتاد آغاز شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی