بازدید 2444

حملات حزب‌الله و سرایا القدس علیه اسرائیل

حزب الله لبنان و گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از هدف قرار دادن پایگاه‌های صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 20 November 2023

 

به گزارش تابناک، گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد که نظامیان صهیونیست و خودروهای نظامی آن‌ها را در«ابراج شیخ زاید» در شمال نوار غزه، هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادیم.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «زبدین» مزارع شبعا واقع در مناطق اشغالی لبنان را هدف قرار دادیم و رژیم صهیونیستی در این حملات تلفات داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه، صبح امروز راس ساعت۱۰:۳۰ با سلاح مناسب ، نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی در تله الکرنتینا در نزدیکی پایگاه «حدب یارون» را هدف قرار دادیم.

پیش از این نیز حزب الله لبنان اعلام کرده بود که در جدیدترین حمله خود، یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت هشت صبح روز دوشنبه بیستم نوامبر، پادگان «برانیت» مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ دشمن صهیونیست را با موشک سنگین «برکان» هدف قرار دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک خمپاره به مواضع نظامیان این رژیم از جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد که ارتش به مناطقی که خمپاره از آنجا شلیک شده، واکنش نشان داده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) و حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاههای نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی کرد که در اثر آن تاکنون دهها پایگاه رژیم اسراییل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شد و دهها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان اسراییلی نیز به هلاکت رسیده اند.

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار