بازدید 3788

جدل لفظی ۲مربی استقلالی در بازی مثلا دوستانه

کد خبر: ۱۲۰۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ 19 November 2023

 درگیری لفظی در بازی‌هایی که یک سر آن تیم ساکت الهامی باشد، چیز عجیب و غریبی نیست، حتی اگر مسابقه غیررسمی و تدارکاتی باشد و سرمربی حریف هم یک استقلالی!

به گزارش تابناک ورزشی؛ درگیری دو سرمربی استقلالی لیگ برتر در یک بازی به اصطلاح دوستانه کار را به جاهای باریک کشانید.

روز گذشته تیم‌های هوادار و مس رفسنجان در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند اما این بازی که جنبه تدارکاتی داشت نیمه کاره تمام شد.

این دیدار که پشت در‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد تا دقیقه ۸۵ با نتیجه ۲ بر صفر به سود مس رفسنجان در جریان بود، اما در این دقیقه از بازی، محمود فکری سرمربی هوادار انتقاد شدیدی را نسبت به عملکرد داور بازی داشت و تصمیم گرفت تا بازیکنان هوادار را از زمین بیرون بکشد.

الهامی سرمربی تیم مس رفسنجان در این لحظه از فکری خواست تا از تصمیم خود صرف نظر کند و این خواسته وی باعث شد تا مجادله لفظی کوچکی بین طرفین به وجود آید. الهامی که شرایط را چنین دید مانع تیم حریف نشد و ادامه بازی را به صلاح تیمش ندید چون به نظر وی، ادامه بازی در چنین شرایطی احتمال مصدومیت را برای بازیکنان تیمش به همراه داشت.

در این شرایط گرچه این‌بار الهامی تقصیری در جدل کلامی نداشت اما بار دیگر یک مسابقه از تیم‌های او به حواشی کنار زمین کشیده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی