بازدید 2583

مجوز مجلس به فراجا برای جذب سربازان با استعداد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به برنامه هفتم توسعه، به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فراجا) اجازه دادند تا در ﻃﻮل اﺟﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، با جذب سالانه حداقل ۵۰۰۰۰ نفر، پاﯾﻮر ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز را ﺑﻪ ﻣﻮﺟﻮدی ﺧﻮد اﺿﺎﻓﻪ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 19 November 2023

 
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، 28 آبان) مجلس شورای اسلامی، بند الحاقی (2) ماده 103 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به برنامه هفتم توسعه، به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فراجا) اجازه دادند تا در ﻃﻮل اﺟﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، با جذب سالانه حداقل ۵۰۰۰۰ نفر، پاﯾﻮر ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز را ﺑﻪ ﻣﻮﺟﻮدی ﺧﻮد اﺿﺎﻓﻪ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

در بند الحاقی (2) ماده 103 این لایحه آمده است: به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می شود با تایید ستاد کل نیروهای مسلح به منظور متناسب سازی استعداد فرماندهی انتظامی با نیازهای امنیتی انتظامی کشور و کاهش فاصله استعداد پایور موجود با شاخص 5 نفردر هر هزار نفر جمعیت، در طول اجرای برنامه پایور مورد نیاز را به موجودی خود اضافه نماید (هر سال حداقل پنج هزار نفر) به نحوی که این شاخص تا پایان برنامه هفتم در چهارچوب بودجه مصوب به جذب (3) نفردر هر هزار نفر جمعیت برسد. اعتبارات مورد نیاز اجرای این بند در بودجه سالانه فراجا توسط دولت منظور می گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی