بازدید 4678
۸
جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه؛

رانندگان تاکسی‌ های اینترنتی بیمه می‌شوند

بر اساس این مصوبه، ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکو (پلتفرم) های مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه نمودن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۱۲۰۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 19 November 2023

به گزارش تابناک، طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند (ج) اصلاحی ماده ۲۹ این لایحه موافقت کردند.

 
بر اساس این مصوبه، ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکو (پلتفرم) های مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه نمودن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

آئین نامه اجرایی موضوع این بند به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
مطمین باشید اینقدر گرون میدن نرخ بیمه و شرایطش رو که بری خودت آزاد بیمه کنی سنگین تری
پس رانندگان تاکسی چی؟؟
مجاز هستند؟> لطف کردید ، قبلا هم خودت می تونستی خودتو بیمه کنی

ولی با چندرغاز کرایه تو خرج ماشین مون موندیم وای به حال پول بیمه ؛ ششما راست میگی اسنپ رو مجبور کن راننده هاشو بیمه کنه ، نه فقط کمیسیون بگیره و جیبشو پر کنه
ما هم که نوزده سال سابقه پرداخت بیمه داریم می خواهیم استعفا بدهیم و دیگه بیمه پرداخت نکنیم . صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی سیستم شارلاتانی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
حداقل یک سال دیگر پرداخت کن تا 20 سال شوی
به قول معروف میگن : خیلی خوشگلی دم خزینه هم میشینی ؟ بیمه پردازهای فعلی تامین اجتماعی از این صندوق راضی نیستند نه از خدماتی که ارائه می دهد و حالا هم که سن بازنشستگی رو بالابرده حالا می خوای سر راننده تاکسی بدبخت رو گول بمالی ؟!!!!!!!!!!!!! تامین اجتماعی حیا کن ....راننده رو رها کن
چه خدمت بزرگی از خوشحالی دارم میمیرم یه موقع ضرب نخورید از این همه زحمت خوبه همه با گل و شیرینی بیان خدمتتون‌ خیلی زحمت می‌کشید
کدوم بیمه؟انقدر کرایه های پایینه و کمسیون زیاده که دیگه نمیمونهدهمش خرج خود ماشین میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی