بازدید 2832

درگیری شدید مسی: بازیکنان اروگوئه ادب بیاموزند!

کد خبر: ۱۲۰۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 18 November 2023

 

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین که در جریان دیدار این تیم برابر اروگوئه در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با بازیکنان این تیم درگیر شد، رفتار تیم اروگوئه را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار پنجشنبه برابر اروگوئه برای نخستین بار بعد از فتح جام جهانی ۲۰۲۲، شکست خورد.

در این دیدار که هم‌تیمی‌های لیونل مسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند، کاپیتان آلبی‌سلسته با بازیکنان اروگوئه وارد تنش شد.

مسی درباره حرکت ناپسند مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه در قبال رودریکو دی‌پل، هافبک آرژانتین گفت: بالاخره این بازیکن‌های جوان باید یاد بگیرند. اروگوئه تیم خوبی دارد و بازیکنان خوبی در تیم ملی این کشور حضور دارند. با این حال، آنها باید از بزرگ‌ترهای تیم‌شان احترام را بیاموزند چون این «کلاسیکو»، همیشه پرتنش است اما همواره با احترام برگزار می‌شود. بنابراین آنها باید ادب را یاد بگیرند.

اوگارته ۲۲ ساله در پایان بازی گفته بود: این اتفاقات مربوط به داخل زمین است و همانجا می‌ماند. حالا باید از برد لذت ببریم.

دی‌پل در دقیقه ۱۹ بازی با ماتیاس اولیورا، مدافع اروگوئه درگیر شد و این درگیری به تنش بین بازیکنان دو تیم انجامید و لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه و هم‌تیمی اسبق و دوست صمیمی مسی که کارنامه درخشانی در تنش‌های داخل زمین ندارد نیز وارد تنش شد.

در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که مسی در این صحنه آرنج راست خود را به قفسه سینه اولیورا فشار داده و در ادامه دست چپش را دور گردن او حلقه می‌کند!

کاپیتان آلبی‌سلسته افزود: طبیعی است؛ در چنین بازی‌هایی در انتخابی همیشه در تقابل با اروگوئه این اتفاقات رخ می‌دهد. بازی پرفشار و دشواری بود. آنها بازیکنان سرسخت، فیزیکی و سرعتی دارند و ما نتوانستیم راحت بازی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی