بازدید 2156
۱

نتانیاهو : با آزادی اسرا، آتش‌بس موقت را می پذیریم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گفت: در صورت تحویل گرفتن گروگان‌ها آتش‌بس موقت برقرار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 17 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه الجزیره قطر، نتانیاهو که تاکنون بیش از ۱۱ هزار غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده است، مدعی شد:تلاش داریم این مأموریت (حمله به غزه) را با کمترین تعداد تلفات غیرنظامیان انجام دهیم.

وی افزود: اگر ما گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار خواهد شد و ما الان به این وضعیت نزدیکتریم تا زمان آغاز عملیات زمینی.

نتانیاهو با تروریست خواندن نیروهای مقاومت و از یاد بردن تروریسم دولتی اسرائیل مدعی شد: به دنبال آن هستیم که مسؤولیت نظامی در غزه را برعهده بگیریم تا مانع از ظهور تروریسم شویم و ما به دنبال اشغال غزه نیستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا کرد: دلایل قوی در اختیار داریم که برخی از گروگان‌ها در بیمارستان شفا نگه داری می‌شدند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند حماس سلاح‌ها را در تونل‌های زیر بیمارستان‌ها مخفی می‌کند و یک مرکز فرماندهی در زیر بیمارستان «شفا» بزرگترین بیمارستان غزه ایجاد کرده و بر این اساس، این ساختمان‌ها را به یک هدف نظامی قانونی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است؛ آن هم در حالی که حماس و کارکنان بیمارستان این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آزادی اسرا ی اسراییلی به معنی قتل عام فجیع تر غزه خواهد بود و کاملا اشتباه

کمی احتیاط میکنند به خاطر اسرا ، وگرنه این خبیث لعین به هیج مبانی انسانی پایبند نیست . اسرا شون رو هم به خاطر فشار مردمشون پیگیر شدن وگرنه قانون هانیبال دارن که اسرا هم لازم شد کشته بشن .

مشخصه که موضوع فقط حفظ اسراییل هست آن هم برای منافع سرمایه داران دنیا . مردمشون هم احمقن و خام شدن و شدن بازیجه و سیاهی لشکر. بالاخره کشور بدون مردم نمیشه که . والسلام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست