بازدید 2541

سرمربی هنگ‌کنگ: خوردن ۴گل از ایران اوکی است

در نیمه دوم بیشتر از دو، سه شانس گل‌زنی به دست نیاوردند. با این حال در آخر بازی دو گل دریافت کردیم. ما دو گل بی‌اهمیت دیگر دریافت کردیم. برای من ۴ بر صفر نتیجه خوبی است.
کد خبر: ۱۲۰۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 16 November 2023

یورن آندرسون سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که با برتری ۴ بر صفر ملی‌پوشان ایران به پایان رسید، اظهار داشت: به ایران بابت پیروزی‌ ۴ بر صفرش تبریک می‌گویم. پیش از بازی هم می‌دانستیم ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان با کیفیتی دارد. دیدیم که نمایش خوبی هم داشتند و توانستند بازی را ببرند. هدف اول ما هم این بود که گل نخوریم.

وی ادامه داد: خیلی موقعیت زیادی نتوانستیم خلق کنیم ولی در دقایق ابتدایی دو گلی دریافت کردیم که بیهوده بود. در نیمه دوم بیشتر از دو، سه شانس گل‌زنی به دست نیاوردند. با این حال در آخر بازی دو گل دریافت کردیم. ما دو گل بی‌اهمیت دیگر دریافت کردیم. برای من ۴ بر صفر نتیجه خوبی است.

آندرسون در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌شد این تیم بازی تدافعی و بسته‌ای ارائه دهد ولی اینطور نبود گفت: من دو سال است که در هنگ‌کنگ هستم. از زمانی که آمدم سعی کردم سبک بازی این تیم را که دفاعی بود عوض کنم و بیشتر تهاجمی و با پرس از بالا بازی کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم. با این حال فاصله بین هنگ‌کنگ و ایران اجازه نداد که تهاجمی بازی کنیم.

وی افزود: مقابل ایران از تمام بازیکنان خودمان هم بهره نبردیم. این را نمی‌گویم که ما بازیکنان خیلی سطح بالایی داریم؛ ولی پنج، شش بازیکن‌مان به دلیل مصدومیت یا مشکلات دیگر نتوانستند در این مسابقه حضور پیدا کنند ولی خوب باید از این بازی درس بگیریم. دو بازی دیگر با ایران داریم. اول در جام ملت‌ها و بعد هم بازی برگشت همین مسابقات و باید برای بازی‌های آینده درس بگیریم.

سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ در رابطه با شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ایران یکی از کاندیداهای اصلی است. ایران، ژاپن و کره سه تیمی هستند که از نظر من شانس بالایی دارند. بعد از این تیم‌ها هم می‌توانیم به عربستان و استرالیا اشاره کنیم.

آندرسون در رابطه با بهترین بازیکن ایران و شانس هنگ‌کنگ برای صعود به مرحله بعد گفت: من قبل از مسابقه نیز گفته بودم که ایران بازیکنان بزرگی دارد که در حال حاضر در سطح اول اروپا در تیم‌های مختلفی مثل رم، پورتو، برتفورد و غیره بازی می‌کنند، من نمی‌توانم در بین آن‌ها بهترین بازیکن را انتخاب کنم و از نظر من ایران در بخش حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند در جام ملت‌ها به این تیم خیلی کمک کنند.

وی افزود: در مورد شانس صعود هم اگر واقع‌بینانه صحبت کنیم ما مقابل ایران و ازبکستان شانسی نداریم؛ اما باید بتوانیم از بازی‌هایی که در خانه برگزار می‌کنیم نهایت استفاده را ببریم و حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم. مسئله‌ای که وجود دارد بازی با ترکمنستان است و اگر ما بتوانیم در بازی رفت و برگشت آنها را شکست دهیم می‌توانیم برای خودمان شانسی داشته باشیم، اما همانطور که گفتم مقابل ایران و ازبکستان شانسی نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست