بازدید 2119

افزایش ۱۴ درصدی دستگیری قاتلان فراری

کد خبر: ۱۲۰۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 16 November 2023

سخنگوی فراجا با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی دستگیری قاتلان فراری به مجرمان و عاملان هر جرم و جنایتی هشدار داد که حتی اگر سال‌ها در حال فرار و زندگی مخفیانه داشته باشند، در نهایت به دست عدالت گرفتار خواهند شد.

به گزارش پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی روز پنجشنبه اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال، دستگیری قاتلان ۱۴ درصد رشد داشت که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد.

سردار منتظر المهدی تاکید کرد: در این مدت حدود ۶۱ درصد از اراذل و اوباش چاقو به دست و قداره کشانِ سلب کننده آرامش و آسایش روانی جامعه، دستگیر و به قانون سپرده شدند.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه شهادت ماموران پلیس، تنها منحصر به هفته ها و ماه های اخیر نیست و جزء ناگزیر و جدایی ناپذیر ماموریت های متعدد و متنوع حافظان امنیت است، افزود: گرچه منتهای آمال همکاران سبزدلمان، قرار گرفتن در میان خیل شهدا است اما این آرزوی مقدس، دلیلی بر گذشتن از تقصیر قاتلان و عدم پیگیرد مسببان شهادت ماموران پلیس نیست؛ آنها را دنبال کرده و به خانواده معزز همکاران شهید نیز اطمینان می‌دهیم که هیچ پرونده‌ای را ناتمام رها نمی‌کنیم زیرا حق این پیگرد قانونی و دستیابی به نتیجه برای فراجا محفوظ است.

وی به اجرای حکم اعدام پنج نفر از قاتلان شهدای پلیس در چند روز گذشته در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، بوشهر و هرمزگان، اشاره کرد و افزود: در سالیان گذشته به حکم قانون، ۲۶ نفر از عاملان شهادت ماموران پلیس قصاص شدند و با پیگیری فعالانه پلیس ۳۰ تبهکار دیگر نیز در انتظار صدور رأی نهایی و عادلانه دستگاه قضا هستند.

منتظرالمهدی با اشاره به بخشی از اقدامات پلیس در یک ماه گذشته، از دستگیری یکی از سارقان مسلح در استان فارس و هلاکت یکی دیگر از قاتلان فراری ماموران پلیس توسط نیروهای یگان ویژه که به گمان خود با مخفی شدن قصد فرار از چنگال قانون را داشت، خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست