نبض خبر

مسیری که ایرانی‌ها برای قاچاق تا آمریکا طی می‌کنند

کد خبر: ۱۲۰۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 16 November 2023
تعداد بازدید : 6073
بازدید 43641
۴
پس از انتشار ویدیوی قاچاق ایرانی‌ها از ونزوئلا به مرز آمریکا و مکزیک، اکنون تصاویری را از نحوه قاچاق از این مسیر که از دل جنگل‌ها می‌گذرد و ریسک بالای مرگ دارد را می‌بینید؛ مسیری که از دل جنگل‌های آمریکای لاتین می‌گذرد و مرگ بر اثر حوادث طبیعی، ساده ترین عامل آن است. در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
علت اصلی بخش بزرگی از مهاجرت ها اینه که بعضی افراد میشینن دور هم یکی میگه ایران سیاهه اون یکی میگه نه سیاه تره مگه فلان چیزو نشنیدی بعدی هم میگه از این هم سیاه تره بیا این فیلم رو ببین. در حالی که بخش بزرگی از این حرفا اتفاقاتی هست که همه جای دنیا در حال وقوع هست و تو بقیه کشورها ازش تعبیر به بدبختی و سیاهی نمیشه. این روند روزها ادامه پیدا میکنه و روز به روز مغز این افراد نسبت به زندگی در ایران سیاه تر میشه تا این که یک روزی به دلیل همین فضا تصمیم به مهاجرت میگیرن حتی به روش های احمقانه و با ریسک بالا از جمله رفتن به کمپ.
خلاصه اینقد برای همدیگه سیاهی تعریف نکنین که دارین برای هم یه چاه میکنین که نهایتا خودتون رو میندازین توش. یکی با مهاجرت یکی دیگه با یه تصمیم احمقانه دیگه.
این مسیرکه ازامریکای لاتین‌‌ بخصوص ازمرز مکزیک‌ واردخاک امریکا شدن به این سادگی ها نیست ومعمولاًلاتین تبارهااراین راه به آمریکای شمالی میروند ایرانیها بسباربعید است که چنین ریسکی کنندچون اگرگیربیفتند سالهای شیرین عمرخودراباید درزندانهای مخوف آمریکا طی کنندو سابقه وپرونده آنها بکلی خراب میشود ایرانیها بخصوص جوانان تحصلکرده‌ راه ساده تری که خودشان هم میدانندراهی است که باافتخاروغروربرایشان بازاست وپس ازاستقرار حقوق ودرامدمناسب هم دارندبشرط انکه درکشورخودمان مدرک علمی معتبری بگیرند وبا کمک دانشگاه های امریکا اجازه ورود بگیرند این راهی که درتصویرمشاهده شدراه ورودکارگران بی هنربه امریکا است که اصلاًدرشان ایرانیها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
کاملا نظر دستی هست.ایرانیها در آمریکا بسیار افتخار آفرین و سربلند ظاهر شدند و میشوند.
ناشناس
| Germany |
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
کم چرت وپرت بگو ،ایرانیها تو آمریکا همه مدیر ودکتروتو ناسا کار می‌کنند؟؟؟؟خیلی ها از همین مسیرها اومدند، الان هم میان.