بازدید 2711

حقوق بیش از۸۰۰ هزار بازنشسته زیر۵ میلیون است

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق متناسب‌سازی شامل همه بازنشستگان می‌شود و دولت مکلف است حقوق بازنشستگان را تا ۹۰ درصد با حقوق شاغلان هم تراز کند.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 16 November 2023

به گزارش «تابناک»، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گام مجلس برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه، بیان کرد: یکی از کارهای خوب کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان بود و ما دولت را مکلف کردیم تا حقوق بازنشستگان را تا ۹۰ درصد با حقوق شاغلان هم تراز کند. با توجه به شرایط تورمی جامعه این افزایش به نسبت تورم صورت خواهد گرفت. 

وی در ادامه اظهار کرد: بخش زیادی از بازنشستگان امروز با مشکل معیشتی مواجه هستند و شرایط تورمی جامعه زندگی را برای بازنشستگان سخت کرده است. دریافتی بازنشستگان کم است و بیش از ۸۰۰ هزار نفر از بازنشستگان زیر ۵ میلیون تومان حقوق می گیرند که این  مبالغ کفاف زندگی بازنشستگان را نمی دهد. کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم تصویب کرد تا حقوق بازنشستگان و شاغلان متناسب سازی شود و حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلان برسد. ان‌شاءالله ظرف هفته آینده این موضوع به تصویب صحن مجلس نیز خواهد رسید.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم،‌ کلیه بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی، شامل این مصوبه متناسب سازی حقوق خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
والا ما هم 5 تومن میگیریم تازه سر کاریم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
کف حقوق در ایران را چگونه محاسبه می کنید؟ اجاره خانه + هزینه حمل و نقل + هزینه های خورد و خوراک هر نفر در یک خانواده + پوشاک + ..... این رقم رو بدست بیاورید تا بتوان کف حقوق را مشخص کرد نه با فقط یک عدد ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
من هم حاضرم با 3 تومن بیام سرکار
پس ما به تماشای جهان آمده ایم .
بر اساس کدام عدالت و منطق و انسانیت مستمری یک مرد متاهل با همسر و 2 فرزند دانشجو و 12 سال سابقه پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی ، 3 میلیون تومان است؟!
دلار پنجاه هزار تومانی کاسه کوزه هم را به هم ریخته
موقع انتخابات جه وعده های خوبی میدهند حیف که عمل نمی کنند
راستی چقدر بالای 20 ملیونمیگیرند
۴۴ سال وعده زندگی بهتر روز بروز فقر بیشتر
خیلی ها هم زیر 10 تومن میگیرن من جمله همسایمون که بازنشسته کشوریه و با این که اهل قناعت هستند و از میدان تره بار خرید میکنند و کم ، مهمانیشون هم از هفته ای شده ماهی شاید یکبار بچه هاش بیان منزلشون (اونم شاید!) برنج پاکستانی هم میخرن و خلاصه قناعت و کم خوری

در پرداخت شارژ ساختمان مشکل دارن بنده خدا . میگه با قرض زندگی میکنیم
سلام . کاش یک با پدر و مادر پیدا بشه تمام صندوق های بازنشستگی را یکی کنه . چرا یه باز نشسته مثلا بانکی از کلی مزایا و امکانات حتی تو باز نشستگی استفاده بکنه و اون سمت یه سازمان دیگه حقوق زیر 5 میلیون بده . نا عدالتی تا کی ؟؟این همه دولت و مجلس تغییر کرد ولی دریغا . کاش مملکت قانون داشت
یعنی زیر صد دلار !!!!!!!!!!!!
زیادشون هم هست!!! حقشووووونه
علی برکت الله !!!
ببینید چخ حال و روزی برای ملت بوجود آوردید که هیشکی راضی نیست، خدا از بانیان این وضعیت نمی گذره ما هم نمی گذریم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار