بازدید 2546
۲

سایت‌های اسرائیل در «ایلات» هدف نیروهای یمنی

ساعاتی پس از سخنان رهبر انصارالله یمن، نیروهای مسلح این کشور نیز با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰ 15 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

نیروهای مسلح یمن در بیانیه خود اعلام کرده است که دسته‌ای از موشک‌های بالستیک را به سمت اهداف مختلف دشمن اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی شلیک کردیم و تنها ۲۴ ساعت پس از یک عملیات نظامی دیگر، سایت‌های حساس اسرائیل را در منطقه ام الرشرش، «ایلات» هدف قرار دادیم.

ارتش یمن در بیانیه خود همچنین افزوده است که ما اجرای دستورالعمل‌های صادر شده در مورد برخورد مناسب با هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ را آغاز خواهیم کرد و از هم اکنون در هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ یا هر مکانی دریغ نخواهیم کرد.

در این بیانیه نیروهای یمنی همچنین تاکید کرده‌اند که موشک‌های بالستیک به اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ایلات شلیک کردیم.

ساعاتی پیش از این نیز، «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی عزت، کرامت و سربلندی امت اسلام را در انجام فریضه جهاد دانست و گفت: نیاز ضروری وجود دارد که امت اسلامی قوی باشد و از یک سو بتواند به مسئولیت‌های خود عمل کند و از سوی دیگر بتواند از خود دفاع کند.

الحوثی گفت: انفعال امت اسلامی، خالی‌کردن پشت یکدیگر و نبودِ روحیه جهادی باعث می‌شود که امت اسلامی، کرامت و استقلال خود را از دست بدهد، زیان‌های بسیار بزرگی را متحمل شود و در معرض طمع‌ورزی دشمنان قرار بگیرد.

وی افزود: هنگامی که امکانات و جمعیت بسیارِ امت اسلامی را با سطح تأثیرگذاری و نقش آنان در جهان با هم مقایسه می‌کنیم، نتیجه آن بسیار تاسف‌برانگیز و ناراحت‌کننده است.

الحوثی گفت: مواضع بیش از یک میلیارد مسلمان در برابر مصیبت‌های بزرگ ملت فلسطین که بیش از ۷۰ سال به طول انجامیده است، مواضعی محدود و ضعیف است.

وی ادامه داد: غزه با نسل‌کشی جمعی و کشتار مردم بی‌گناه در مساجد، مدارس، بیمارستان‌ها و مدارس وابسته به سازمان‌های بین‌المللی که برای پناه‌گرفتن به آنجا رفته‌اند دست و پنجه نرم می‌کند.

الحوثی گفت: نوار غزه با محاصره مشترک عربی اسرائیلی روبروست و کشورهای همسایه آن تلاشی جدی برای رساندن غذا، دارو و نیازهای بشری به آن ندارند.

وی ادامه داد: سازمان‌های عربی جدیت و اراده برای اقدام جدی در قبال غزه را ندارند. نشست کشورهای عربی و اسلامی با آنکه نشستی اضطراری با حضور ۵۷ کشور بود موضع یا اقدامی عملی را در پی نداشت؛ این موضوع شرم‌آور و ناراحت‌کننده است. ۵۷ کشور عربی و اسلامی با تمام وزن و امکانات خود بیانیه‌ای صادر کردند که از یک نفر در یک مدرسه ابتدایی نیز برمی‌آمد.

الحوثی گفت: برخی کشورهای عربی به رها کردن فلسطین اکتفا نکردند، بلکه در پشت پرده با آمریکا هم‌دست شده‌اند تا اسرائیل هرچه می‌خواهد انجام بدهد. کشورهای عربی می‌خواهند غزه از کنترل مجاهدان خارج شود و تحت کنترل مستقیم صهیونیست‌ها یا تشکیلات خودگردان باشد. تشکیلات خودگردانی که حتی در کرانه باختری نیز کنترلی ندارد چه رسد به غزه.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل دو روی سکه سرکشی، جنایت، حقیر کردن ملت‌ها و رویکرد ستیزه‌جویانه در قبال جامعه بشری هستند. آمریکایی‌ها هرگونه کمکی را به صهیونیست‌ها انجام دادند. از نظر نظامی آنها پلی هوایی برای تجهیز اسرائیل با انواع تسلیحات و مستشاران تشکیل دادند و از نظر سیاسی نیز از صهیونیست‌ها حمایت کردند.

الحوثی گفت: انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان و دیگر کشورهای غربی نسبت به حمایت همه‌جانبه از دشمن اسرائیلی اقدام کردند و حتی علیه بیمارستان‌ها نیز تحریکاتی را صورت دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کاش اعراب بی غیرت بویی از غیرت یمنی ها می بردند
حوثی ها مثل بچه های لوسی شدن که کسی بهشون محل نمیده ولی اونا کارها و حرف های مسخره خودشونو تکرار میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی