بازدید 4146
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تشریح کرد؛

دستگیری قاتل مجنون پیش از به قتل رساندن ۳ کودک

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فردی که نیمه شب گذشته اقدام به قتل سه نفر از بستگان خود کرده بود پیش از اینکه موفق به قتل سه کودک این خانواده نیز شود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 14 November 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: ساعت حدود یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در یکی از منازل مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور می‌یابند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل قاتل که مسلح بود را مشاهده می‌کنند و قصد دستگیری او را داشتند که متهم هنگامی که خود را در محاصره مأموران می بیند با شلیک به سینه اش، خود را مجروح که بلافاصله مأموران وی را دستگیرو به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌کنند اما علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله به صورت جنون آمیز اقدام به قتل سه نفر از بستگان خود شامل داماد برادر، دختر برادر و خواهر داماد برادرش و قصد کشتن ۳ کودک این خانواده را داشت که با اقدام به موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرده و این ۳ کودک از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط مأموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار